13. 7. 2012

Namasírovat křídla a letíme

kachnaIkdyž je hnusně, tak Bezega prostě vyjíždí…nic mě nezastaví. Přívalové deště ani přízemní mrazíky si na mě nepřijdou. Stan jsme sice zavrhli, ale chatka vypadá jako dobré řešení. Držte palce, ať v pořádku dojedeme a přežijeme v  polo divočině. A prosím, zkuste se někdo přimluvit nahoře, za trochu sluníčka !!!! Dnes kontrolujte můj youtube channel. Mělo by se tam objevit každou chvílí video …dále na zítra je jeden přednastavený článek, aby jste se mi nenudili a v neděli se snad vrátím, jenže budu určitě akorát spát, takže to beze mě jeden den v klidu vydržíte …mějte se krásně a sláva nazdar výletu Mrkající veselý obličej.  PS: mezitím se mě můžete třeba na něco hezkého ptát, ale veškeré dotazy vyřídím,až se vrátím.

Formspringme          Youtube              Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

5 komentářů:

  1. no jak já zbožňuju tvůj blog :) vždycky si u těch článků a videí tak hezky odpočinu. Tak ať vám to sluníčko aspoň trochu zasvítí :). Užij si to :). J.

    OdpovědětVymazat
  2. Užij si to :). Jinak velmi oceňuji, že myslíš na čtenáře a přednastavuješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. V chatkách to určitě přežiješ, ty jo já už nebyla stanovat (nebo v chatkách) ani nepamatuju....hned bych vyrazila taky. Užij si to a snad i to sluníčko vysvitne.

    OdpovědětVymazat
  4. Jseš fajnoovkaa :).Děkuju za všechny články a užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....