20. 7. 2012

Mácháš se 2012

Jak už jsem psala pod videem na youtube, moje holky miluju a jsem ráda, že jsme si to užily a ve zdraví přežily. Je to hodně osobní video, tak ho berte s rezervou.

PS: chtěla jsem upozornit na nový profil na google+. Najdete mě tam pod jménem Bezega Ducková a kdo chce, může mě sledovat tam. Přemýšlím totiž nad hangoutem s mými čtenáři Mrkající veselý obličej.

Formspringme                  Youtube                Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

13 komentářů:

  1. Jé, pěkný video, musely(i) jste si to užít :D

    OdpovědětVymazat
  2. Video je naprosto skvělý! Takové prázdniny s kámoškama jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné video a ten taneček je bezkonkurenční :D Je vidět, že jste se skvěle bavily :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle vypadá na super blog. Objevila jsem ho díky uživatelce na Youtube, která o tobě mluvila ve videu :D. Takže dík oběma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ? Která ? :D tak to děkuju a jsem ráda, že se ti tu líbí !!

      Vymazat
    2. Moc se mi tu líbí, asi si budu muset založit G+, abych vás mohla sledovat a nic mi neuniklo :)). To video najdu :)

      Vymazat
    3. http://www.youtube.com/watch?v=6IowSbHqdfw

      Vymazat
    4. Děkuju :) slečně jsem už poděkovala za zmíňku ;)

      Vymazat
  5. tvůj tanec se nějak moc se podobá mýmu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsem já, ale kamarádka :D

      Vymazat
    2. Jste si podobný,tak nějak skoro stejný :D

      Vymazat
  6. Ahojky, super písnička , pouštím si jí pořád dokola...neměla by jsi ještě nějaký tip na nějaké takové podobné písničky? takové nabíjející :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nějak ne :). Tohle je výjimka z toho, co normálně poslouchám, ale když si zadáš mp3, tak ti vyjedou stránky a dle top listů určitě nějaké seženeš ;).

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....