21. 7. 2012

Léto podzimně

SAM_0082

Tahle cihlová frčela minulý podzim. Pamatujete ? Ale mě se tak zalíbila, že mi několik kousků uvízlo ve skříni a já je míním nosit dál. Třeba i v létě, kdy počasí zrovna letně nevypadá.

SAM_0072SAM_0073

image

SAM_0075SAM_0076

image

PS: nalíčena jsem většinou věcmi z Inglot a lak na nehty mám od NYC – Pink party pot a Essie – Coat azure

Formspringme          Youtube                 Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

22 komentářů:

  1. krásný outfit, vážně ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, vypadáš tak nějak dospělejš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší a to sáčko a boty vypadají skvěle díky za tipy alespoň vím kam kouknout :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to slusi Kato, ostatne jako vzdy :-) Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš tak pěknou pleť :).
    Jinak tuhle barvičku mám taky moc ráda a ještě více vínovou :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka (!!!) je vážně skvělá!

    OdpovědětVymazat
  7. jeej kabelka je moc pekná a sovičkové náhrdelníky nikdy nesklamú :)

    OdpovědětVymazat
  8. uáá, strašně ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to krásná barva. Sice jí moc nenosím, ale líbí se mi a ten outfit se ti opravdu povedl, skvělý ;) R.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší ;))
    To vzadu je tvoje skříň? :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle je parádní outfit. Moc ti tyhle barvy sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý outfit a tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásný outfit a za sovu máš ode mě pochvalu. A moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit jen mi tam moc nesedí ty boty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :). Bohužel jiné co mám, my k tomu neseděly vůbec :D. Holt malá zásoba.

      Vymazat
  15. suprový outfit, líbí se mi , jak je to sladěné, sovičkový náhrdelník to celé podtrhuje :)
    N.

    OdpovědětVymazat
  16. Ta košile je fakt boží! Moc ti to tady sluší.

    OdpovědětVymazat
  17. Panečku, po dlouhé době tě vidim moc hezky nalíčenou (hlavně hezká barva na rtech) a hezky oblečenou..Určitě jsi musela ten den čelit mnoha komplimentům :))

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....