18. 7. 2012

Knižní tipy 4

Páni, to nám to ale utíká. Už čtvrté vydání tohoto videa, kde probírám, co jsem stihla všechno přečíst v průběhu měsíce. Pomalu si budu muset začít psát, o čem všem už jsem vám říkala, abych se neopakovala. Teď mě bohužel čeká školní povinnost a tak bude další výběr značně omezený, ale stejně si čas najdu…na čtení vždycky, kéž by to tak bylo se cvičením.

Nakladatelství CooBoo – Divergence: ZDE

Domino knihy – Pokrevní pouta : ZDE

Bux – Modrá krev: ZDE

Jak už jsem říkala, budu ráda za další vaše tipy, protože mě čeká cesta do knihovny…A kdyby byl někdo tak hodný a doporučil mi nějakou upířinu, budu jásat. Mám totiž pocit, že už jsem všechno přečetla.

Formspringme                  Youtube                     Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

12 komentářů:

  1. Souhlasím, že pokrevní pouta jsem méně poutavá než Vaprýrská akademie, ale počkej si na další díl. Ten byl podle mne naprosto na jiné úrovni než PP a za ten konec bych vraždila. Doslova. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Doporučila bych ti Poslední upír. Mě se to moc líbílo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi asi četla Noční klub? Super kniha!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky užitečné a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé video, na knižní tipy od tebe bych se mohla koukat každý den, moc mě to baví a vždy mě inspiruješ k přečtení nějaké knihy, kterou neznám :)
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    jak už tady někdo psal tak Vampýrská akademie mě dostala zatím nejvíc a hrozně byhc ji chtěla vidět i zfilmovanou do seriálu. Ted čtu akademii Evernight a je taky fajn. Ale myslím,že to je známý a taky už to máš přelouskaný.
    Jinak miluju knížky od Petera Jamese, je to zaměřený na téma duchů, posmrtnýho života, malinko do hororu. Moje oblíbená je od něj knížka Srdíčko.
    Romča:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super , Tieto knizne typy milujem :)
    http://katherine-cosmetics.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Co něco trochu jinýho(bez upírů) zato dneska strašně in: George R.R. Martin-A Song of Ice and Fire?(měla bys cca měsíc co dělat:) Pak bych doporučila ještě něco trošičku "náročnějšího": Umberto Eco!

    OdpovědětVymazat
  9. Super video ) Knihy milujem..pomaly budem musieť rožširit svoju knihovničku :) Ja som skor na take dievčenské romány ach ♥

    OdpovědětVymazat
  10. četla jsi Pravou krev od Charlaine Harris? je to na víc dílů, já četla zatím ten první a líbil se mi. jednu dobu to běželo v televizi jako seriál. ale to už jsi asi četla :D jinak pěkné video, vždycky zaujme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem přečetla celou sérii Vampýrské akademie za 4 dny, strašně se mi to líbilo, a to moc nejsem fanatik do upířin. Prostě mě nadchly postavy (Dimitrij! :D) i příběh a myslím, že v tom bylo hodně místa pro uvažování a spojování různých věcí v knize k určitým věcem v životě, ale pokrevní pouta....no moc mě to nenutí číst dál. Snažím se do toho ponořit už po 2. Ale nějak nemůžu přejít 5. kapitolu....tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....