10. 7. 2012

Kamarádské kaféé

To mě takhle zve kamarád už asi měsíc na výlet/kafe/koupák atd. a já pořád nemám čas. Jelikož on je pracovně dost vytížen a nevidím ho tak často (tančí, respektive se teď učí tančit ve škole v USA a dělá choreografa nějaké korejské taneční skupině 16ti letých slečen ..) je ode mě dost troufalé, když mu řeknu, že nemám čas. Ale někdy se to tak sejde, že v nic podstatného neděláte, ale stejně nestíháte a tak jsem to měla poslední dobou já. Navíc poslední tři dny mě přepadla líná nálada a já dodělávala nábytek s velkým odporem. Konečně ale můžu prohlásit, že vše je hotovo. Tedy z toho, co šlo udělat…ostatní si musí počkat na nějaké finanční dotace do budoucna. No ale zpátky k tomu, co jsem chtěla a to bylo vlastně jenom to, že tenhle outfit jsem si vzala tedy konečně na to kafe po měsíci, co jsem ho neviděla. Jsem to ale obkecávačka…Ještě dodám, že podobný účes nosím asi jen doma a poprvé jsem v něm vyrazila ven. Myslím si totiž, že na podobné účesy mám příliš kulatý obličej a vysoké čelo. Jaký je váš názor ?

SAM_9961-horz

imageimage

SAM_9959

imageSAM_9960

Já nic, já jsem tu náhodou !!

SAM_9963

Nechal tu hračky a utekl…

PS: někdo se mě ptal, proč sem dávám tuctové oblečky a že se tak umí obléci každý, navíc nejsem žádná fashion blogerka. Takže na vysvětlenou jen uvedu, že se nesnažím se fashion blogerkou stát, jen vám přibližuji svůj styl oblékání, protože tohle je osobní blog !!

Formspringme       Youtube             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum

23 komentářů:

  1. náhodou, ty vlasy vypadají super :). Moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle účes Ti sluší :) A vůbec si nemyslím, že by Ti to dělalo kulatý obličej. Moc se mi líbí kraťásky, krásný outfit na léto! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy jsou v pohodě. Možná máš trochu vyšší čelo, ale i tak to vypadá super a kdyby ses o tom, že si myslíš, že ti ten účes nesedí (kulatý obličej, vysoké čelo) nezmínila , tak by to nikoho určitě ani nenapadlo :-D. Většinou si toho, na co neupozorníš, málokdo všimne :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :D ale já nemám ráda, když se v něčem necítím dobře a tohle mi přišlo takové no... :D

      Vymazat
  4. Vlasy nevypadají na tobě špatně, klíďo nos, ale tvoje rozpuštěný jsou tvoje rozpuštěný :D :)
    A že ty jsi zhubla? :) Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dess děkuju moc a nééé, naopak mám dvě kila nahoře :D

      Vymazat
  5. Hezký, jednoduchý, pohodový model....ten pejsek je super, jak na tebe kouká :))

    Co se týče účesu, já jsem na tom podobně a moc se v něm také necítím, ale většinou si alespoň beru výrazné visací náušnice, abych odpoutala pozornost a nepřipadala si tak uplácle a kulatě :D Ale možná to jen zbytečně moc řešíme :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to mám taky v plánu, ale když já teď nějak ujíždím na menších náušnicích :D. No budu to muset změnit.

      Vymazat
  6. Musím říct, že je to snad první tvůj outfit, který se mi líbí. :) Moc povedená kombinace, která je přesně můj šálek kávy.

    Sluší Ti to. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Takový outfit mám ráda :)

    Upřímně se mi ty vlasy moc nelíbí, ale úplně chápu, že to je to nejlepší na léto :) Taky to tak nosím, i když mi to taky úplně nesedí ;)

    OdpovědětVymazat
  8. jojo, ty vlasy ti moc sednou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti oboje, ale rozpuštěné o kapku víc :), ale rozhodně v tom nevpadáš špatně. Celkově ti to ekne, to kamarád asi slintal :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se s tím účesem líbíš a na tyhle vedra je uplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se tedy s tímto účesem moc líbíš. Přesně s takovým obličejem, jaký máš, si tento účes můžeš dovolit a sluší ti víc než ty rozpuštěné vlasy. Opravdu. :]

    OdpovědětVymazat
  12. Na tvé stránky chodím pravidelně a pokud ti můžu poradit, tak po těchto fotkách už je mi jasné, v čem budeš za nejkrásnější ženskou - v takovém jednoduchém (ne moc barev) oblečení. Tohle ti sluší milionkrát víc než nějaké tygrované kabelky a šátky s růžovýma tričkama atd...vážně krása:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty boty bych rozhodně vyměnila a.... místo kabelky by mi přišlo slušivější nějaké crossbody, ALE!! Pochvala za ty vlasy, jsou super. ;)) A k příspěvku o naušnicích - mně se ty menší líbí víc, visací bych k tomu nebrala... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc Ti to sluší. Mám ráda takové jednoduché outfity :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se ten účes moc líbí ze předu a sluší ti, ale to proto že mám radši takové ty uhlazenější i vzadu (franc. drdol a tak). Outfit ti sluší. Na svém blogu si přece můžeš publikovat, co chceš, tedy v rozmezí zákona ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Podle me ti ten uces opravdu moc slusi. A co se tyce outfitu, rozhodne bych vymenila boty. Plazove boty mi k takove elegantnejsi kabelce nesedi. Plus nejake vyraznejsi nausnice a byla bys dokonala. A vazne vypadas stihlejsi ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Vysoké čelo nemáš, neviděla jsi mě a moje čelo (řeším ofinou a tvrdím, že vysoké čelo je znak inteligence, kompletní plastiku mi asi nikdo nezaplatí :-D) Můžeš si to dovolit, jsi štíhlá a vůbec nemáš baculaté tvářičky, takže se k tobě i stažené vlasy hodí. :-) Jsi kočka. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....