24. 7. 2012

Inglot stíny + freedom systém a něco o obchodě

I já jsem podlehla kouzlu úžasného prodejního místa značky Inglot. Krámek je tak barevný, že vás přímo láká ke vstupu , no a pokud jste blázen do dekorativní kosmetiky stejně jako já, určitě se běžte podívat.  Jedná se pouze o mé vlastní dojmy a zkušenosti s jejich produkty.

Prodejní místo:

Velký nápis je jednoduchý, přesto elegantní a viditelný dobře i pro slepce s dioptriemi, jako jsem já. Zařízení je do černa, ovšem barevné spektrum stínů, laků, rtěnek apod. mu dodává na svěžesti ..o barvy tu opravdu není nouze. Vše uklizené, na svých místech. Testery neupatlané a připravené k vyzkoušení.

Prodejnu najdete v obchodním centru Chodov v nultém podlaží : http://www.centrumchodov.cz/W/do/centre/akce-obchody-inglot

Prodavačky:

Asistentka byla ta nejmilejší slečna/paní po dlouhé době, na jakou jsem narazila. Ptala jsem se na jednoduché otázky a ona mi s klidem vše vysvětlila. Pokud jsem chtěla něco vyzkoušet, vydezinfikovala mi rtěnky a mohla jsem zkoušet do aleluja. Stín, který jsem si vybrala dlouze hledala a už už si myslela, že není, ale objevila ho a k mé radosti jsem si ho mohla tedy odnést. Slečnu přede mnou akorát líčila nádhernými stíny a tak jsem pokukovala, jak to bude vypadat. Vybrala dokonalé sladění a moc pěkně slečnu nalíčila. Vystihla její barvy. Proto jsem si i já nechala poradit s výběrem rtěnky a dopadlo to výborně.

Sortiment:

Najdete zde nabídku snad všeho, co vás napadne. Odstínově si vybere jak světlý typ, tak hodně tmavý. Barvy od decentních neutrálních až po křiklavé třpytkaté. Já jsem blázen do stínů, takže kochat se jejich výběrem bylo pro mě úžasné. Však jsem taky s magnetickou destičkou, kam si dáváte refilly stínů, postávala asi půl hodinky a nemohla si vybrat. Respektive, chtěla jsem všechno, ale moje peněženka protestovala.

Ceny:

Nejsou nejmenší, ale myslím, že jsou adekvátní. Není to luxusní kosmetika, ovšem nenajdete ceny drogeriové. Tedy jak u čeho. Např. u řasenek, mi to přišlo skoro stejné, jako z drogerií. Pokud si koupíte paletku a pak budete dokupovat stíny (popřípadě tvářenky/pudry ), myslím, že vás do nezruinuje a časem můžete mít dle sebe sestavenou celou paletu.

 

Recenze:

Stíny Inglot a paletka z freedom systému na 10 očních refillů

SAM_0101

Paletka – je magnetická, takže stíny do ní pěkně zapadnou a nemají tendenci vypadávat. Magnetické je i uzavírání, které se mi zdá trošku nešťastně řešené, protože se musí víko odsunovat (magnety jsou silné a vy byste měli co dělat, abyste ho oddělili od paletky směrem nahoru). Víko je z tvrdého plastu, který je matný a průhledný. Paletka už mi tak bytelná nepřijde a musím dávat pozor na pády. Magnety po stranách slouží k vyndávání stínů. Viz foto.

Tip: vyndávání chce naučit malý grif, kdy jezdíte víkem (v místě , kde má magnet) po okolí stínu. Až uslyšíte malé cvaknutí, tak se refill přichytil a můžete vytahovat. Ikdyž je mám delší dobu, občas jezdím pekelně dlouho, takže si nenadávejte, že jste nešiky.Doporučuji stíny ale mockrát nevyndávat. Díky přicvakávání k víku mám obavy, aby se stíny nerozbily.SAM_0105SAM_0107

Stíny – nemám srovnání se stíny MAC, UD apod., jen něco málo vím z dojmů mé kamarádky, nebo z krátké zkušenosti, kdy mi je půjčila. Musím říct, že třeba stínům UD se nevyrovnají, ale jsou o několik řad lepší, než naše drogeriové šmejdíky. Pigmentace – výborná i u hodně světlých stínů. Já mám jeden tělový a i ten se krásně barevně vyjímá na oku. Chtěla jsem zemité barvy, přirozenější, na klasické kouřovky a v odstínech, které by mi slušely. Věděla jsem, že tmavý a světlý stín chci matný a na rozjasnění oka jeden v prostřední tmavosti se shimmer efektem, nebo přímo se třpytkami. Výdrž – excelentní i bez podkladové báze. Měla jsem je celý den a běhala jsem s nimi po Praze, za poměrně dusného počasí, takže potu neušly a držely jak přibyté. Zkoušela jsem je na párty, kde jsem vehementně tančila a obstály také. Přišla jsem k ránu domů a stíny vypadaly stejně jako po nanesení. Jsou velmi jemně namleté, až krémové. Jediné co bych jim vytkla, je to, že docela práší. Odstíny nejsou pojmenované, ale jsou očíslované.

SAM_0102

SAM_0106

image

Jak jsem si vlastně vybrala odstíny ?

Cena paletky prázdné byla tuším 200,- a cena jednoho refillu stínu byla 150,. Ceny se liší dle výběru stínů. Porovnat je můžete například zde na stránkách Inglotu, kde funguje i eshop.

A jaké líčení s nimi můžete například vytvořit ?

SAM_0086

 

PS: omluvte kvalitu fotky, nějak mě zlobilo světlo. PPS: Příště vás čeká recenze na rtěnku !! Mrkající veselý obličej

Formspringme                 Youtube                  Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

13 komentářů:

  1. to líčení vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné stíny, určitě kouknu na jejich stránky a možná si i něco vyberu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Víš kolik mi dá přemlouvání, abych se tam nestavilakdykoliv jdu okolo, protože jsem na Chodově asi tak 5x do týdne?:D

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som strasne chcela tento shop navstivit mne ho vychvalovala uz davno davno sesternica z australie :/

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý článek! :-) krásné líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Někdy váhám, jestli je dobře nebo špatně, že mám Prahu tak daleko :))

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkný výběr barev :) teď byla akce na ty paletky zdarma, takže jsem taky neodolala a nějaké stíny nakoupila :) ale bacha na ten e-shop, je nelegální a s českým zastoupením nemá nic společného a jedná se o jeho odstranění právní cestou, takže bych to radši neuváděla jako oficiální stránky, protože ty Inglot v češtině ještě nemá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, díky, to jsem vůbec netušila :(. Asi to smažu, díky !!

      Vymazat
  8. já jsem zvědavá na tu rtěnku! v Inglotu jsem byla už několikrát,ale vždcky jsem odtud skoro utekla, je tam všeho strašně moc :D

    OdpovědětVymazat
  9. Inglot je pro mě předražený (cena pro vizážisty je o dost nižší a i na tom mají marži jako prase), takže za mě ne, ale hlavně chci varovat - nenoste tu magnetickou pletku blízko USB - flešky, velmi snadno přijdete o data.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....