26. 7. 2012

Giveaway pro ,,všechny,, čtenáře a sledovatele

Děláte mi takovou radost. Nikdy bych si nemyslela, že můj, zrovna můj blog může zajímat tolik lidí. Vždyť v ničem na blogové scéně nevynikám a přeci se najde hodně lidí, kteří si mě přidají k virtuálním přátelům, se kterými strávím nějaký ten čas. Za blogem je opravdu hodně práce, ale také hodně radosti. Nemyslím tím to, že někde dostanu (ikdyž já moc ne Veselý obličej s otevřenými ústy) něco zadarmo, že se budu vychloubat novými věcmi, ale že mi moje trávení volného času přijde k něčemu dobré. Pokud jsem někdy někomu poradila a bylo to dobře, mám největší radost, pokud jsem někdy někomu zpříjemnila den, pak je moje snaha o to cennější. Díky všem……

Info o giveaway máte ve videu, plus na youtube pod videem. Můžete si vybrat, jestli budete komentovat a sledovat tady (přes google connect) nebo na youtube, nebo na FB pod odkazem na tuhle giveaway. Ze všech tří možností vyberu jednoho výherce (losováním). Zkontroluji si, jestli opravdu jste odběratelem!! Takže budete celkem tři, kteří vyhrajete jeden z náhrdelníků a malou pozornost ode mě.

Probíhá ode dneška do 31.srpna. Můžete se zapojit kdykoliv v této době.

Podmínky ve videu !!

Formspringme                  Youtube                     Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[1]

56 komentářů:

  1. :-D jsi mě úplně popletla!
    já mám Tvůj blog ráda, je takový pohodový... poslední dobou byly zajímavé tipy, DIY a recenze a to je asi to nej :-)
    mujfialovysvet.blogspot.com
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já na tvůj blog chodím pravidelně cca půl roku a asi není nic, co bych Ti vytkla ;)
    Nejradši mám asi recenze :)
    Potom se mi líbilo jedno tvoje starší video ze dnů Marianne, kde jsi ukazovala, co sis koupila ;)
    Těším se na další videa ;)

    Andy.Hejzlarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych na tvém blogu ani ve videích nic neměnila. Jsi strašně sympatická a milá slečna a moc se mi líbí, že jsi prostě svá a nijak se nepřetvařuješ :) Takže jen tak dál :)
    lucazima@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. depresskaa@seznam
    sleduju blog jako Denisa Plšková a přála bych si více recenzí na drogerkovou kosmetiku

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog sleduju už dlouho a rozhodně patří k mým oblíbeným :)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji tě (a to moc ráda) přes GFC a přes fb - V. Rožičová =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Prvně moc gratuluji k počtu čtenářů! Zasloužíš si to a věřím, že čísla budou stále narůstat :) a jinak co mám ráda na tvém blogu? hlavně to, že jsi svá a nepřetvařuješ se..! Videa jsou super, mám ráda tvůj hlas a líbí se mi jak umíš mluvit! To bych chtěla taky umět! :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduju tě už tak půl roku, většinou mě nejvíc baví kosmetika:) ale občas si ráda přečtu něco o tvém životě:) sleduju tě přes GFC
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj tvůj blog je nejlepší který zatím sleduju máš skvělí videa a dáváš dobrý rady :D chtěla bych bejt jako ty díki moc za tvůj blog :D :D
    ivetagresakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj :) Tvůj blog sleduju před gúgl. Líbí se mi, že ji svá, nejsi nijak vyumělkovaná :) A taky se mi hooodně líbí, že u tebe najdu i drogerkovou kosmetiku, ne jenom samou Sephoru apod. ;)

    http://svetpodles.blogspot.cz/


    sabina.spalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj na YouTube tě sleduji už delší dobu a na blogu už taky.Tak snad je vše ok.A jinak by jsem chtěla aby jsi začala dělat více tutoriálu z líčením atd.Tak se měj krásně a užívej prázdnin. radiokajicek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, tak ty ceny jsou krásný! :)
    Strašně ráda chodím na tvůj blog každej den, jestli si nepřidala nový článek - jakýkoli. I když nejvíc miluju tvoje videa ať už o kosmetice nebo o knížkách, takže čím víc, tím líp. Jen tak dál a ať se ti daří! :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Bezego,
    tvůj blog patří mezi vůbec první blogy, které jsem si zařadila do oblíbených, když jsem před pár měsíci nakoukla do blog-světa. Vlastně mě oslovil nejen blog, ale i tvůj youtube chanel(nakonec jsem začala sledovat i fcb, když už, tak už :-D). Přijde mi, že se na kameru vyjadřuješ úplně přirozeně, na nic si nehraješ, zbytečně nic nearanžuješ. Mám ráda jak recenze o kosmetice, tak i haul videa. A taky super je, že se věnuješ nejen kosmetice, ale i jiným tématům (např. knižní tipy). V tom určitě pokračuj. Taky máš hodně příjemnou barvu hlasu, takže se dobře posloucháš :-). Asi je to trochu ujetý :-D, ale prostě dobře zníš, mohla bys namlouvat audio pohádky nebo tak něco :-D. Takže s videi jsem spokojená ;-).
    Články na blogu máš zvelké většiny hodně zajímavé, dobře zpracované. Články jsou ok. Jediné co mě tak napadá jako menší výtka nebo spíš postřeh, který bych chtěla zmínit, je současný "nový" look(nebo jak bych to řekla) vrchního obrázku na blogu. Jsi moc hezká slečna, sympatická, o tom žádná,ale vždycky když načtu stránku a vyskočí na mě tvůj obličej v rámečku tak nevím,jak bych to řekla,... vypadá to nepřirozeně, moc to razí do očí (i když možná, že to byl záměr, nevím). Nějak mi nesedí to umístění obrázku doprostřed a nic kolem toho. Samosebou, že je určitě spousta lidí, kterým se to moc líbí. Však kolik lidí, tolik chutí, že :-). Tak snad ti nevadí troška kritiky, chtěla jsem dát nějakou "něco říkající" zpětnou vazbu, ne jen něco obecného. Jo jinak, zbylý styling s kachničkama je super, nápaditý.
    Na závěr přeju víc a víc followerů , určitě si je zasloužíš.
    Měj se krásně, Lu.

    Leelookillah@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, sleduju tě už poměrně dlouho a tvůj blog se mi moc líbí. Nejraději mám recenze a knižní tipy, protože takových videí není mnoho. Přeji ti ať se ti daří. kucharova_jana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. hartlova.d@gmail.com

    tvůj blog? jeden z nejlepších! však víš, mám tvoje videa a články hrozně ráda! a nejlíp děláš, když ti dělám
    design a tobě se pořád něco nelíbí! haha :D

    OdpovědětVymazat
  16. BarUshk4@seznam.cz
    Jsi jedna z mála blogerek, u které si čtu ráda VŠECHNY články. Nikdo koho takhle znám, nemá zaměřený blog na všechno. Myslím, že snad není nic, v čem bys kulhala, naopak máš rozmanité články a baví mě je číst! Nejradši mám tipy na knížky a celkově nějaké tipy a ty s nimi nešetříš. A to nemluvím o tvých DIY, musím tě vážně pochválit, že jsi hrozně šikovná a nápaditá, dost věcí už jsem okoukala a vyzkoušela.
    Přeju ti aby jsi měla čím dál víc followerů a aby se ti nadále dařilo.
    Ceny jsou super a ty buď nadále taky tak skvělá!

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju tvůj blog! A nejvíc miluju tvá videa!:) máš tu od všeho něco, každý si tu najde svoje, což je úplně super! A poslední dobou jsem se úplně zamilovala di tvých DIY!:)

    Mon-coeur@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. ilonkastrejcova@seznam.cz
    Tvůj blog se mi strašně moc líbí :) .. Patříš mezi mé nejoblíbenější blogerky :) Jinak tvoje videa se mi vždy líbí, už jsem zkoukla úplně všechny a určitě bych ne tvojem blogu nic neměnila. Tvoje články čtu úplně všechny, protože jsou záživné a nikdy o žádný nechci příjít :) A ze štítků se mi líbí úplně všechny :) Jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ráda tvůj blog, líbí se mi šíře témat, kterými se zabýváš ve svých článcích, a taky to, že máš na věci skutečně svůj vlastní názor, což se v dnešní době vidí méně a méně. Jen tak dál. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Moc ráda chodím na tvůj blog líbí se mi Tvoje články jak píšeš a jsi jedna z mála blogerek co mají zaměřený blog všestranně.Tvá videa mám ráda,že si hlavně svá jen tak dál.Máš skvělý nápady a budu se těšit na další Tvoje články a videa.

    jita-beauty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. už ani nevím, kde jsem našla tvůj blog, ale můj účet na googlu včetně emailu vznikal kvůli tobě. sledovala jsem ještě tvůj minulý blog duckbezega a díky tobě jsem začala sledovat ostatní blogy :) děkuju. mám ráda hlavně tvá videa o kosmetice, protože prozradíš opravdu vše, co by nás mělo odradit/nalákat na koupi produktu :)

    juanit.zapaterito@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tvůj blog sleduji už strašně dlouho, ani se to nezdá, jak to utíká. Mám ráda jak tvé články, ve kterých jsi vždy upřímná, tak videa. Doufám, že budu mít štěstí.
    Můj e-mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    A čím více videí, tím lépe! Více videí o kosmetice, nějaké nové výrobky zdrbni:)

    OdpovědětVymazat
  23. No, na tvém blogu mám nejradši ty videa ;) Ne že bych byla líná číst, ale přece jenom je jednodušší spustit video a poslouchat ;) A je mi jedno, o jaká videa jde =)

    svehlova41@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tvůj blog sleduji už dlouho ....nejvíc mě baví tvoje videa ..máš krásně,milý hlas ,klidně si je pustím víckrát za sebou :)
    Líbylo by se mi video na laky na nehty :DD Ale klidně se spokojím i s něčím jiným.Fantazii se meze nekladou !
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nejdéle tě sleduji na Youtube.com :) ale tady jsem už pravidleným čtenářem také nějakou dobu:)
    A co bych změnila? :) To je těžké.. možná bych na blog přidala tvůj email, kam se lze obrátit třeba s případnými dotazy :)

    Majdikr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, strašně ráda čtu tvůj blog a byla bych velmi ráda, kdybys častěji točila videa, jelikož je mám strašně ráda. Věřím že to zabere hodně času, tak to chápu, ale i tak. Mám je totiž strašně ráda.
    miklikova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. draga.drastova@seznam.cz
    Asi nejvíce tě sleduji na youTube a na blogu:)
    Tvůj blog se mi líbí články jsou kvalitní a super se čtou ale řekla bych že by jsi mohla více točit videa kde se líčíš, nebo nějaké recenze ve videu apd..

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj :)
    Ráda tvoje videa sleduju i víckrát za den ,protože mě někdy inspiruješ ke kosmetice líčení a přitom jak to prezentuješ ,že si přirozená a na nic si nehraješ:) .. Moc mě baví číst tvůj blog je zajímavý :) Nejvíce se mi líbilo video jak jsi dělala tipy na knížky:)
    Nic bych neměnila vystupuješ krásně a jsi velice sympatická :)
    TKasparkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. tvuj blog me bavi, jedina vec, ktera me otravuje, je to, kdyz ve videich casto opakujes "takze tak" :D ale to je fakt jen detail :)
    m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Pekní den,
    Som síce Slovenka no len vám chcem napísať , nenosím vela šperky a aj bez toho nemám záujem o náhrdelník aj ked sú krásne som tu pretože chcem napísať vám zopár slov.Viete bola som dosť zaneprázdnená svojim životom nato aby som odkedy je trendom používať comp na iné činnosti okrem práce a tak až po čase ked som doma bez práce a môj Partner sa nezdržiava doma používam pracovní comp len a len pre seba nie pre prácu sem tam sa pozriem na neakú radu.Tak som aj zabrdla na "You Tube"aby som sa lepšie oboznámila z kozmetikou Alverde pretože sa začala u nás predávať a vyhovovala aj mne aj môjmu patnerovy kedže je na všetko chemické alergický.A čo sa nestalo našla som milú Blogerku ktorá krásne vedela popísať ako aj dať kopec rád v používaní tejto kozmetike a je aj Blond ako ja.Bola to šťastná volba poradilo mi vaše video ako aj články no nepoznala som dovtedy Blogovanie až kým som vás nenašla a to ma primelo či zlákalo na Blogovanie no neznášam sama seba na videu tak len zverejnujem svoje poznatky cez články a fotodokumentáciu.Teras sa musímmospravedlniť za tolké rečníctvo som ako ste v jednom vydeu povedala ukecaná a tak sa ospravedlnujem ked budem už neznesitelná.
    Všetko čo ste uverejnila bolo na mieste a pekne okomentované.Ale ako tu už niekto písal nemáte to záhlavie Blogu tak pekné ako je všetko ostatné krásne by ste urobili záhlavie ak by ste sa z profilu otfotila pekne celá postava na jednej ste tak prirodzene odfotografovaná akoby to bol opis autora na vlastnej knihe.
    Ale tie kačenky sú sladké skúšala som ich ulovyť v belasom na svoj blog no nevedela som to pretože som až po vzhliadnutí vášho začala z blogovaním ste bola mojou inšpiráciou no ešte to vôbec neviem a sekám to kedže mám aj pravopisné chybi ktoré mi síce stále kontroluje môj partner no teras ruku mi nevedie a tak som tu sama za seba.Prečo vlastne píšem?Len som z toho v šoku že som sa vlastne ja sama odhodlala na blogovanie len samozrejme nie ne tak perfektní nestrojení ako ten váš no len začínam a budem rada na váš názor ak budete mať chvýlku pozrieť si ho.A moje postrehi rada by som názor ženský vedieť na nenáročné fotoaparáti teda vaše recenzovanie z ženskej stránky ako aj tlačiarní skenerou a kopírok proste tejto technike a potom páčilo by sa mi neaký knižní klub kde si môžme písať o neakom románe neaké postrehi. Nemávate také niečo? Ako aj niečo viac čo sa tíka oblečenia názor na farby čo sú trendi a preberať trendi o všetkom možnom nie len kozmetike.Dakujem ináč že ste tu a že som toto našla.Nech sa vám darý a budem možno zlá ale tie krásne dlhé vlasy boli vám k prospechu viac než tie strihi teras bola ste z tím dlhim három mladšia teras vyzeráte tak prísne a okuliare noste robia vám taký šmrnc záhadnosti a milého prístupu ja sa pokúšam tiež mať krásne dlhé vlasi no mne zas pristanú viac krátke na páža boli už všeliaké ale blond mám najviac rada pretože aj staršiu ženu robí mladšou a plnšiu štíhlejšou.Tak to je len môj názor ktorý môžne vziať v úvahu ale aj môžte ignorovať to nechám už na vás a tešiť sa budem a teším na nové príspevky.

    http://www.skorpionchiara.com

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, Tvá videa na youtube sleduji už dlouho, ale až nedávno jsem se stala odběratelem (jsem v takových věcech tak trochu lajdák :)), na základě Tvých videí jsem pátrala i po blogu, který mě samozřejmě taky nezklamal :) Jsi velmi sympatická a všechno, co děláš v souvislosti s blogem a videy mě moc baví, nejradši mám nákupová videa a na blogu pak "tvořivé" články. V nejbližší době se chystám na krabičku na šperky, protože těch mám opravdu haldu :D Jelikož mě kosmetika moc baví, před pár dny jsem si zkusila založit vlastní blog, samozřejmě není tak úspěšný, ale zatím mě to baví - kdyby jsi se chtěla podívat tak neutral.bubble.blogspot.cz :) Měj se krásně a přeji Ti samé úspěchy nejen na blogu, Bubble.

    OdpovědětVymazat
  32. A ještě teda neutral.bubble@gmail.com :D

    OdpovědětVymazat
  33. 1. e-mail : planetarka@seznam.cz
    2. O Tvém blogu jsem se dozvěděla na YouTube a Tvá videa a rozumná slova mě hodně zaujala. Nejen, že jsi mi sympatická, ale dokážeš o věcech dlouho mluvit a já ráda upovídané lidi :) ! Většina Tvých videí jsou celkem dlouhá a o těch pomůckách a tricích do školy, či co to bylo, tak mi to vůbec nepřišlo tak dlouhé, jak to je. O Tvém blogu jsem se tedy dozvěděla pomocí videa uvedeným výše.
    Akorát mě na Tvém blogu někdy otravuje, že má moc velké rozměry. Mám trošku menší monitor a tak musím posouvat apod. Ale je to jen mini detail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě malý dodatek ! Jsem odběratelem na YouTube !

      Vymazat
    2. kaikat.frank@seznam.cz

      zapomněla jsem :D !

      Vymazat
  34. Tvůj blog sleduji ráda, máš zajímavé články nejen o kosmetice, a to cením nejvíc :)
    Užívej prázdnin!
    dusaluca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Teritko28@seznam.cz
    Tvůj blog navštěvuji už hrozně dlouho :).
    Miluju tvá videa,tipy,články atd. :).
    Jsi jedna z mojich nejoblíbenějších blogerek !!! :)

    OdpovědětVymazat
  36. IvettN@seznam.cz
    Libí se mi originální lidé, kteří mají svůj vlastní názor a nejsou jen "stádové ovce" a ty jsi jedna z nich. Tvůj blog čtu pravidelně a jsem moc moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  37. Objevila jsem tvá videa náhodou na youtube a od té doby tě sleduji :) Poslední dobou mne zaujali DIY a recenze a to je asi to nej :)

    veronika9.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravim. Asi to tu už padlo , ale zajímal by mě původ tvojí přezdívky. Jde tam o spojení dvou slov , tudíž Bez ega?
    Díky
    Marie

    OdpovědětVymazat
  39. dita.divisova@seznam.cz Ahoj, poznala jsem Tě díky tvým videím na YT. Hlavně mě zaujalo povídání o sebevědomí, potom jsem přešla na blog a každej den se na něj chodím dívat, jestli jsi nepřidala nějaký nový článek. Někdy mě mrzí, že článek není každej den, ale chápu to, jak jsi už jednou psala, že nemáš na všechno čas, musíš se učit atp.. Tvé články mě baví. Líbí se mi tvé oblečení, styl líčení, ale někdy bych se ráda dozveděla i něco z tvého soukromého života :)

    OdpovědětVymazat
  40. Sleduji jako Wampulova přes GFC :) wampulova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji už dlouho a nehodlám s tím skončit :)
    zuzik.sve@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji už hodně dlouho. :) GFC - Barbadela :))

    Mám ráda hlavně videa a to o čemkoliv, potom recenze a různé tipy. Mezi mé oblíbené patří např.: z nákupů "Dny Marianne", kosmetika Ryor, kosmetika Ziaja nebo třeba se mi i moc líbilo "Cílené šetření peněz". Máš na videa zajímavé nápady! :) Nejsem příznivcem moc članků DIY, nějak mě to prostě nechytlo. ;)

    blazejovska.barbora@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Střežím tvůj blog jako oko v hlavě každej den,aby mi něco náhodou neuteklo.Tvoje bodyguardka(nevím jak se to píše)majdule. můj mail : maghana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem odběratelem na fb

      Vymazat
    2. Ten anonym sem já :D

      Vymazat
  44. Sleduji tě na YT a teď už i přes GFC :) Mám tě moc ráda, líbí se mi tvá videa (jen jsem líná číst články, čtu jen občas :/ :D).

    ta.nejlepsii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji přes bloglovin a i na youtube:-) Jinak se pravidelně dívám na všechny videa, jen mi někdy trošku vadí, že se na začátku dlouho omlouváš, že si neměla čas a tak..kašli na to, je to tvůj blog, dělej si s ním co chceš, přispívej jak často chceš a nestresuj se tím:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Narazila jsem na tebe přes Youtubeko celkem nedávno (měsíc, dva?) a hrozně si mě zaujala. Jsi taková usměvavá, milá, krásná na pohled i na poslech, takže si nemám na co stěžovat. :D
    Strašně se mi líbíl článek na blogu o tvé DIY šperkovnici. To je prostě bomba!! Úplně si mě navnadila, takže jsem si musela vyrobit podobnou a pomalu se kupí. :) Takže za to ti jsem upřímně vděčná.
    Tím pádem moje jediná výtka je víc DIY článků!! - ty prostě zbožňuji. :) A možná taky videí, ale chápu, že na to prostě nemáš čas. Nedivím se, takže to ani nepočítej. :)

    leni.maresova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jóóó! A jsem odběratelem na Youtube!! :D (krevježivot - nějak tak)

      Vymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Tvůj blog sleduji.
    Přišla jsem na něj náhodou, zatím mám pročteno jen pár článků, ale určitě se vrátím i k dalším. Tvůj blog se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  49. Já jsem na tvůj blog uplně náhodou narazila nedávno, ale určitě se stanu pravidelným návštěvníkem. Komentáře moc ráda nepíšu, protože se většinou shodují s ostatními a nemá cenu to komentovat stejně, ale kdybych se chtěla o něčem zmínit určitě se ozvu. Jinak sem zapomněla dodat že máš pěkný blog.

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduju tě na na Facebooku, Youtube i klasicky přes Blogger,takže mi nic neunikne (PS: jako prohlížeč mám Google Chrome a mám tě mezi nejnavštěvovanějšími stránkami :P )

    Jinak tvůj blog a tvá videa jsou pro mě příjemným odreagováním, ráda tě poslouchám. Máš příjemný hlas a tvá videa se mi tudíž líbí.
    Jinak by se mi líbily články zase o nějakých DIY, recenzích, outfitech a videa zas třeba oblíbenci za měsíc xxx :)
    Myslím, že bych tu nic neměnila, protože ty to tu máš hezké tak jak to je :)

    kubatova-lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj..jsi moc sympatická..tvá videa jsou pro mě inspirací..jen bych uvítala třeba více článků do rubriky DIY, protože se mi moc líbí ty tvé "výtvory" :) .. terzah@atlas.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....