1. 7. 2012

Fauna a flóra

Ač jsem městské dítě, které zná zvířectvo domácí jen z takových těch malých farmiček, zoo na styl domácí zvířeny a kytky vidí spíše v květnících než volně v okolí, miluju přírodu. Sice když mě něco píchne, stačí málo a jsem jako balón, nesnáším hmyz, mám panický strach z vos, neumím rozdělat oheň bez sirek, tak stejně se cítím úžasně na dece nebo jen tak na trávě, s hlavou v oblacích, věrným psím přítelem po boku (respektive tu v trní, tu v kaluži, tu v souboji na život a na smrt s ropuchou aneb není yorkie jako yorkie) a zásobou vody a repelentu v tašce. Mít lepší foťák, fotila bych o sto šest , takhle jen kýčovité kytí …..

SAM_9911

Paničku zásadně neposloucháme, když jsme  puštěni na volno v přírodě.

SAM_9914

Schováváme se jí v trávě a plazíme na ní jazyk.

SAM_9915SAM_9916

Voda, to je moje …..holt kachna se nezapře.

SAM_9917SAM_9918

Pusť mě paničko …bléééé !!!

SAM_9910

A kdyby někdo jen náhodou poznal, kde, že to dva poustevníci trávili volné odpoledne, má u mě lízátko !!

Formspringme       Youtube      Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb

10 komentářů:

  1. Suprové fotečky to asi všetci hafani sa radi bez vôcky trajdaju kade tade len nie tam kde panička.No mi na posluchanie máme pánička, pániček výchovní a panička rozmazluje.Pché ale máte peknú vedenku mi len ten les ked mrknete na môj blog tam nájdete to čo naš ráj zas obklopuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou krásné. :) A pejsek je roztomilej. :) Jestli je to takové šídlo, jako všichni ostatní Yorkshirové a jim podobní, které znám, tak to je hned o zábavu postaráno. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Yorkshiry teda nemusím, ale ta šestá fotka je boží!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty popisky u fotek mě pobavily :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezký fotoreport :-) potěšily mě ty fotky přírody a došlo mi, že bych se taky měla vydat do přírody a ne jen pracovat a pracovat a pracovat...

    OdpovědětVymazat
  6. Doma mám taky jednoho yorkshira! Teda spíš yorkshirku, haha! :D Úžasné fotky))

    OdpovědětVymazat
  7. krásnej pejsek! :) jinak chválim jak často přidáváš a nový vzhled blogu je super! :)

    Jinak jsem si dnes také založila blog. Kdyby jsi se chtěla podívat tak http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/
    díky :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....