11. 7. 2012

Co týden dal 1.

Minulý týden byl unavený a hektický zároveň. Pořád přemýšlím, jak to udělat s foťákem a s dalšími maličkostmi, abych byla schopna natočit týdenní průřez tím, co se okolo mě točí. Bohužel foťák není tak zdatný jako by byla kamera a tak moje pokusy většinou končí fiaskem. Jako minule, když jsem si vesele natáčela venku za sluníčka a doma zjistila, že tam vlastně není nic vidět. Teď už k takovému tomu random postu všeho, co se v mobilu a foťáku usídlilo za poslední týden.

20120625_001

Jezdím na výlety…

20120627_001

Snad moje první fotka v kabince ? Hádejte, jestli jsem si ty šaty nakonec vzala ?

ozzy

Fotím se s Ozíčkem a zkouším novou stránku na úpravu fotek

SAM_9936

Kupuju plyšového pitbula v Baumaxu…prostě musel být můj.

SAM_9939

Dostávám mé oblíbené květiny – prostě jen tak do pokoje

SAM_9965

Pracuju a ještě hodně budu

SAM_9966

Koupu se a jsem v televizi (sice jen zezadu a za pochodu, ale byla jsem tam…jupíí Veselý obličej s otevřenými ústy)

SAM_9968SAM_9969

Vychutnávám očima i chuťově a snažím se jíst zdravěji

20120423_006

Zase jím a jak mi to nevychází s tím zdravím stylem – ale ta pita byla celozrnná, fakt !!….

Formspringme      Youtube      Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

22 komentářů:

  1. Doufám, že sis ty šatičky vzala, moc ti sluší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. takovéto články mám ráda :-) šaty ti moc slušely :)
    Jinak děláš mi hrozné chutě :-)... ejvíce tím rizotem

    OdpovědětVymazat
  3. Super clanek Kato :) Saty doufam, ze sis vzala, moc Ti slusi! Taky bych brala nejake podobne ;) Monika

    OdpovědětVymazat
  4. Ta policka je uzasna! Rada by som videla postup!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude bude ;). Ikdyž jsem ji nestačila nafotit před, tak mám alespoň v průběhu a po ;).

      Vymazat
    2. Jo a je to knihovna :D vyndala jsem regály aby šly lépe natřít ;).

      Vymazat
  5. Ty šaty ti moc sluší!:) Doufám že sis je koupila;)

    OdpovědětVymazat
  6. doufám, že si šatky vzala! sluší Ti! =)
    a taky se přidávám na návod ke knihovně =) budu se co nevidět stěhovat,ale nikde žádný pěkný bílý nábytek v dostupné ceně,takže uvítám tipy a rady, jak na tuto krásu! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to úplně jednoduché a zvládne to i ženská sama :D

      Vymazat
  7. moc hezké fotky :-) a ty šaty sis, doufám, koupila! sluší Ti! :-))
    kde jsi upravovala tu fotku s pejskem, vypadá to skvěle! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a odkaz tady: http://pixlr.com/o-matic/

      Vymazat
  8. Nemas nahodou telefon Nokia Lumia 800? :D Ja ho mam tez, to je nahodicka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Nokii N9 ;) ale vypadají skorem stejně :)

      Vymazat
    2. Jo, to vypadají úplně stejně. ;) Taky jsem o N9 uvažovala, ale nakonec vyhrála Lumia 800. :))

      Vymazat
  9. Ty šaty ti fakt moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám že ty šatičky sis koupila.. protože ti strašně seknou! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Doufám, že šaty jsi koupila, velmi sluší. A efekty na fotkách nedělej, nevypadá to dobře ;) Měj se krásně! Veronika

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju všem :) a prozradím, že šaty jsem si skutečně koupila :).

    OdpovědětVymazat
  13. Šatičky jsou moc pěkné a na kytky máme stejný vkus, tyhle mám také moc ráda :) Akorát je moc často nedostávám, takže si je pak občas koupím sama (a už si při tom ani nepřipadám moc divně :D).
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  14. Ta knihovnička má velmi zaujala :) Začali sa mi páčit biele dekoracie do izby :) a psík je krásnučky..mám podobného :)

    OdpovědětVymazat
  15. Šatičky superne určite si si ich vzala bola by chyba nevziať si to čo raz sluší a ta drbárna je milí nápad.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky, šaty jsou nádherný, kde si je sehnala a za kolik? děkuji :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....