29. 7. 2012

Co dělat ve dvě hodiny ráno ? Pokecat s its Judy's Life!!

Včera jsem měla opravdu špatnou náladu a nějak se to přeneslo až do večera a já tak ještě ve dvě hodiny ráno nespala. Zapnula jsem počítač a najela na youtube, kde na mě jako první vyskočilo okénko, kde se psalo, že jeden ze super manželských párů, který už dlouho sleduju má právě živý hangout se sledovateli . Moc jsem si od toho neslibovala a jelikož oni právě obědvali, čekala jsem, že se budu jen zaposlouchávat do toho, co říkají a třeba usnu. Jaké bylo moje překvapení, když mi řekli: Ou, HI to Czech Republic !! do obrazovky protože jsem napsala, že posílám pozdrav až z České republiky. Asi to zní divně, ale byla jsem v tu chvíli ráda, že si toho všimli zrovna ode mě. Dál jsem se ptala, jak se potkali a nestačila jsem zírat, když si zase vybrali můj komentář a začali vyprávět svou historku o seznámení…. Asi jsem měla velké štěstí, protože tam psalo hrozně moc lidí (asi 1100 lidí to sledovalo) a ptalo se na různé věci.

Takže takhle jsem trávila noc, místo toho, abych si nechávala zdát o ovečkách. Je to jen trapná historka, ale mě taková maličkost opravdu potěšila a tím, že byl přenos živý, jsem si připadala trošku tak, jako bych si s nimi mohla popovídat třeba přes skype.

Jak by jste reagovali vy ? Udělalo by vám to radost ? Chtěli by jste se někdy setkat s někým z youtube koho sledujete /jestli tedy někoho sledujete ? A nebojte, nemusíte psát mě Veselý obličej s otevřenými ústy. Hlavu vám za to neukousnu.

Přemýšlím už dlouho nad takovým hangoutem, kde bych si s vámi mohla popovídat reálně. To znamená, že bych vám odpovídala hned ! Co vy na to ? Měl by o to se mnou vůbec někdo zájem ?

Jejich youtube channel

Znáte je ? Sledujete ještě někoho, kdo dělá takovéhle ,,reality,, vysílání každý den ?

Formspringme                  Youtube                             Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb_thum[2]

19 komentářů:

  1. Já začínám každej den sledováním jejich vlogů! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak teď mi je celkem trapně, já vůbec nevím, o koho jde :D

    OdpovědětVymazat
  3. to slyším poprvé, zajímavé... a kdybys odpovídala na naše dotazy reálně, tak to by bylo bezva!

    OdpovědětVymazat
  4. Bryan Boy kdysi často pořádal tyhle chaty, to mě bavilo :))

    OdpovědětVymazat
  5. Také o tom slyším poprvé. A určitě něco takového by bylo zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi měla vážně velké štěstí a i já bych měla obrovskou radost! Myslím že je to bezva nápad a já bych teda byla moc ráda, kdyby jsi něco podobného také udělala :-))
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám, ale zní to dobře....takový pokec by se mi u tebe líbil, přijde mi to super nápad a byla by jsi první česká blogerka, co by se do toho pustila :)

    OdpovědětVymazat
  8. To by bylo super udělat takovýto hangout

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tuhle slečnu mám hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. pokud bys chtěla něco podobného zrealizovat, tak jsem rozhodně pro! :)

    OdpovědětVymazat
  11. ona je moja uplne najoblubenejsia na youtube neviem si svoj den predstavit bez ich vlogu a niekedy ked som tak v noci hore ako ty a mam stastie ze su na blogtv hned tam utekam :DDD

    OdpovědětVymazat
  12. Kromě Pixiwoo youtube moc nesleduji, ale asi je to zajímavé. Nevybrali si tě kvůli gumákům na olympiádě, teď jsme ve světě docela populární? ;-) tedy ten jeden jeden po odvysílání....

    OdpovědětVymazat
  13. Bylo by super kdyby jsi to
    Udělala ;))

    OdpovědětVymazat
  14. nevím jestli ti to tu už někdo neřikal ale nepřemýšlela jsi o tom, že by si zmenšila velikost písma nadpisů a prostě všeho kromě textu u článku? přijde mi, jak kdyby tato velikost byla pro důchodce, je to orpavdu moc velikééééé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, abych pravdu řekla, tak mi někdo naopak psal, že to bylo moc malé :D

      Vymazat
  15. Já bych určo měla zájem :)!
    Chápu, že tě to potěšilo, taková maličkost, ale dokáže zvednout náladu!:) Já jsem takhle ráda i za komentáře, když v něčem žiju a napíšu o tom a potom mi k tomu někdo něco napíše a já se na to kouknu jakoby z druhý strany, a jsem ráda, že to třeba i někomu pomůže...to mi úplně stačí a jsem šťastná :)
    Sakryš dáváto vůbec smysl??:D Promiň že tak spamuju...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu neboj ;). Vůbec nespamuješ, jsem ráda, za komentáře :). Alespoň vím, že neplkám do vzduchu a někdo to opravdu čte :)

      Vymazat
  16. Já bych měla nesmírnou radost, kdybych se mohla setkat s lidmi na youtube, které odebírám a nebo si s nimi jen takhle psát jako ty s těmi manželi. Mám na youtube opravdu hodně odběrů, všechny sleduju a všechny ty lidi zbožňuju, ať už to jsou umělci přes hudbu nebo například slečny, jako ty a určitě bych měla radost, kdyby jsi něco takového také udělala ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....