28. 6. 2012

Vzpomínková sklenička

SAM_9940Pokud si vezete z dovolené písek, trochu mořské vody,mušličky a oblázky, proč je schovávat někam do škatule, kde upadnou v zapomnění ? Lepší je si příjemné chvilky na pláži připomínat každý den a obklopit se kouskem moře i v interiéru. Radovat se z maličkostí, to je důležité !!

Co potřebujeme:

  • písek
  • mušličky, oblázky, kousky korálů
  • popřípadě mořskou vodu
  • průhlednou skleničku – mě posloužila od svíčky
  • nějaký poklop – můj je z proutěného košíčku, na který momentálně pokličku nepotřebuju a pěkně pasovala sem
  • někde jsem viděla jako dobrý nápad, přidat do skleničky světýlko, nebo svíčku, pak se dá obsah také zalít gelem na svíčky a udělat si DIY svíčku – fantazii se meze nekladou !!
  • místo, kde bude vzpomínka hezky vidět

SAM_9942SAM_9941

Tak co na to říkáte ? Děláte si doma také takovéhle upomínkové předměty ? Nástěnky, fotoalba, rámečky apod. ?

Formspringme     Youtube    Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb

11 komentářů:

  1. mám moc ráda takovéhle dekorace s příběhem :-)) prostě je to takové osobnější než si koupit svíčku v Ikea :-))

    OdpovědětVymazat
  2. ja si spomienka "konzervujem" fotkami a asi takymto sposobom:

    http://fa-shovv.blogspot.sk/2012/06/21062012.html :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To srdíčko je báječný nápad Sim ;) díky za inspiraci :)

      Vymazat
  3. já mám doma takovéto skleničky dvě, jednu z Itálie a druhou z Chorvatska, obě mají i mořskou vodu, kamínky, mušle a písek, pláž každý den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle se mi teda opravdu nelíbí...Vypadá to jako kdyby to dělalo nějaké dítě ze školky...Tohle bych se teda styděla někde ukazovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já pořád říkám, že je ve mě kus dítěte :D. Každému dle vkusu samozřejmě, děkuju :)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. ta sklenička je opravdu nádherná a opravdu to nevypadá jakoby to dělalo nějaké dítě!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. A mě se to moc líbí.....je krásné když si něco uděláš sama a pak, kdykoliv se na tohle podíváš, vzpomeneš si na krásnou dovolenou...palec nahoru :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dřív jsem měla takovou naprosto šílenou nástěnku, kam jsem si schvávala úplně všechno. Teď už mi na to 5 let slouží diáře :-)
    Ale jinak miluju fotoalba, ale ne taková ty, kam se jenom zastrkají fotky, spíš ty, kam je nalepíš, a můžeš tam psát a malovat :-)
    Sklenička je krásná, já jsem vždycky chtěla něco takovýho vytvořit (hlavně minulej rok z Polska, kde byly jenom ultraminimušličky), ale než najdu vhodnou skleničku, tak ty věci upadnou v zapomnění...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....