6. 6. 2012

Poloviční úspěch

Ahooj….Takže, kdo sleduje můj FB účet, tak ví, že Bc. ze mě bohužel ještě není. Holt chybička se vloudila a já si musím zopáknout jeden předmět v srpnu. Ale to mi ani tolik nevadí a jsem ráda alespoň za ty dva a obhajobu. Teď jsem hrozně šťastná, že si můžu odpočinout, protože jsem toho měla už plné zuby. Ani jsem vám nevyfotila svůj státnicový oblek, protože jsem vypadala jako zombie. Noci před státnicemi jsem toho totiž moc nenaspala a jak mě do toho ještě chytil zub ( který mě mimochodem pobolívá ještě teď a moje hodná zubařka přijímá až za měsíc) nevypadala jsem zrovna tak, jak jsem chtěla. Navíc jsem nešla na módní přehlídku, ale na oficiální událost, takže jsem šla jen v černých šatech pod kolena a jelikož mě asi přeci jen chytily nervy a mě byla ráno zima, musela jsem si pod ně vzít dlouhé černé legíny (nesnáším totiž punčochy ani punčocháče). Tudíž nic zrovna epesního na fotku to nebylo.

Rodina to přijala no, docela špatně. Ale vědí, že je moje věc, jestli to udělám nebo ne a takže žádná tragédie se nekonala, máme se pořád rádi. Stejně jsem neutekla výčitkám, ale protože pro mě měli dárek, který už nešel zrušit, museli se slitovat. Dostala jsem od nich zaplacený zájezd na 14 dní do Tunisu. Vzhledem ke shonu, nervům a všemu okolo, co jsem měla, si to nějak neuvědomuju. Navíc je to last minute, takže netuším, kdy si narychlo sbalím věci a ještě jsem vám chtěla natočit video …uááá….Budu se snažit nějaké články přednastavit, protože neaktivita způsobená učením byla dlouhá a teď by jste museli čekat ještě déle. Na e-maily, formspring atd. budu odpovídat možná na dovče nebo až po návratu (uvidím, jestli netík bude opravdu tak moc zadarmo, jak hlásají). Jsem ráda, že mám možnost jet do tepla, protože tady už pomalu začínám kašlat a každý den se probouzet do upršeného počasí se mi vážně nelíbí. Navíc, pamatujete, jak bylo nádherně, když jsem se já musela učit ? Zákon schválnosti.

Zatím se mějte krásně….Já si jdu užít na chvilku svoje nové svíčky s vanilkou, tulipány, které jsem dostala a hoodně starou sošku ještě od prababičky, která se mi ale moc líbí.

Formspringme      Youtube      Facebook

Vaše Bezega

27 komentářů:

  1. Já myslím, že je úspěch jenom se k těm státnicím dostat.. :D ale to hodně lidí bohužel nevidím :-/ Jinak jsem říkala to samé - zákon schválnosti - když se člověk musel učit, tak bylo krásně a jenom co má volno, tak je hnusně.. :( pěkně mě to štve.. a závidím ti dovču! Sice se taky chystáme, ale kdo ví kdy to bude.. :) tak si ji moc užij! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad si to vše v pořádku užiju ;)

      Vymazat
  2. Gratuluju k obhajobě a dvěma předmětům. Bohužel když takhle člověku něco nevyjde, tak má tendenci být zklamaný, přitom i ty 2 předměty a bakalářka ti zabraly spoustu času a příprav a není to samozřejmost. Tak si užívej, že ti nějaké povinnosti odpadly, podruhé už se to bude učit lépe a jestli budeš Bc. teď nebo za 3 měsíce už není takový rozdíl. Každému z nás se někdy stalo, že něco nedal.

    Teď si hezky odpočni na dovolené a těším se na příspěvky na blogu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se to právě moc často nestává, tak jsem trochu zklamaná :). Ale to se dá v sprnu ;)

      Vymazat
  3. Jeden předmět? To je i tak super :) na ten se naučíš a pro mě to už máš v kapse. Na blog klidně kašli, jestli nebudeš stíhat, hlavně si odpočiň a užij :) A to červeno bílé zátiší mě baví, soška je krásná

    OdpovědětVymazat
  4. věřím ,že ty to zvládneš :) jeden předmět není taková hrůza :) užij si dovolenou a naber novou sílu ;)

    OdpovědětVymazat
  5. teraz mas asi to horsie obdobie...ale ono to prejde

    OdpovědětVymazat
  6. Já být tebou - tak skáču radostí :) A co chybí se povede v srpnu. Na tvém místě bych oslavovala a byla celá natěšená na dovču :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že poloviční úspěch, je také úspěch! V srpnu tu jednu zkoušku zvládneš levou, zadní :) Užij si dovolenou a v pořádku se nám vrať! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já osobně bych teda byla spíš na*raná, že se to musím učit znova. Ale i tak je to úspěch, gratuluju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky trochu jsem :) navíc, když vím, že to z velké části nebyla má vina, ale s tím nic neudělám, takže už to ani nechci rozebírat :).

      Vymazat
  9. To nevadí, v září to určitě dáš. ;) Ale divím se že máš pouze tři předměty, já měla šest+obhajobu a to byl teprve děs se to naučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). No měla jsem sice tři ,,předměty,, ale v jednom (ekonomie) jsem měla celkem 4 předměty (mikro, makro, vývoj ekon.teorií, veřejné finance), ve druhém dva ( vývoj a fungování veř.správy) a v dalším už jen konkrétní VS v České republice. Takže o něco více otázek, než mají ti, co mají klasické tři předměty, ale určitě míň, než ty :). Vím, že toho má někdo ještě víc. Můj kamarád dělá státnice ze všech předmětů v posledním ročníku a to je teprve síla. Takže to gratuluji zpětně , měli jste to ještě náročnější !!!

      Vymazat
    2. Já myslím, že se to nedá moc porovnávat na předměty, studenti stejně dostanou okruhy a můžou být rozdělený třeba na tři základní oblasti, ale pojímat to může mnohem rozsáhlejší učivo. My máme státnice z pěti předmětů, ale jen jeden je jednosemestrální, tři jsou dvoj a jeden je na čtyři semestry, takže na pět předmětů toho není zrovna málo.

      Vymazat
  10. To máš kliku, že u vás můžete jít i v září. Na naší univerzitě jsou opravky povoleny až v únoru...Mimochodem, taková jedna zajímavost z "druhého břehu" ..já v pondělí taky dělala státnice...a dnes už mi v menze nevydali oběd, že už nejsem student. Těch zbylých 60kč z karty mi ovšem taky nedali, prý už mám ten účet uzavřený a zrušený, a házeli si mě jak horký brambor mezi menzou, studijním odd. a ekonomickým odd. Pak mi řekli, at zavolám na rektorát. Bože, to jsou takoví idioti!!! Zítra tam na ně vlítnu a když mi zas nic nedají, tak jim řeknu, ať mi napíšou potvzení, že jsem jim ty zbylé peníze dala jako sponzorský dar :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, není to jednoduché s takovýmhle přístupem. Bohužel s lhostejností a blbostí se setkávám každodenně. Ale nesmíš tomu propadnout ;).

      Vymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. A jako bonus nemám tak osvícené rodiče, kteří by mi dopřáli nějaký zasloužený odpočinek, i když taky padám ze všeho na hubu. Svět je hnusnej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) svět není hnusnej, jen takovej, jakej k němu máme mi přístup a čemu všemu dáme otevřené dveře, aby nás ovlivnilo !! ;) To se mi to kecá co ? Ale věř, že já nemám jednoduchej život (a to doopravdy) a tohle je jen občasná třešinka za kterou jsem neskonale vděčná a nebýt mých prarodičů, taky bych seděla na zadku :) a až nebudou, pokud nebudu dostatečně vydělávat, taky mohu skončit pod mostem, proto se raduju, dokud to jde ;).

      Vymazat
  13. :-) tak si to na dovče užij i za mě a načerpej nové síly a chuť do dalšího kola státnic...doufám, že budou i nějaké pěkné fotky...nebo bys mohla rovnou udělat nějakou spešl kosmetickou video recenzi přímo na pláži - třeba na opalovací krémy, že jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, ty jsi dokonalá :) děkuju za nápad ;)

      Vymazat
  14. teda, krásný dárek jsi dostala!

    a jeden předmět už se dodělá v pohodě, gratuluju k tvému polovičnímu úspěchu, jak říkáš :)

    p.s. nápad natočit něco na pláži je super!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, to nevadí, zvládneš to v srpnu :). Pořádně si odpočiň.

    OdpovědětVymazat
  16. i poloviční úspěch je skvělej a až si odpočineš a nabereš síly, tak to zkompletuješ :) já jsem státnicovala minulý týden a dobře vím, že to není sranda :)

    u mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, tak všechny srdečně zvu :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....