15. 6. 2012

Na menší oslavu

Nějak jsem nestíhala větší oslavy a tak jsem se alespoň sešla s mýma nejmilejšíma a zapila to domácím ledovým čajem a zázvorovou limonádou. U nás ve městě je na tohle použitelný asi jen jeden podnik.
Jinde najdete (pardon) děti 13-17 maximálně. Starší se asi chodit nebaví, protože často obíháme celé městečko a nikde po našich ročnících není ani vidu. Tenhle outfit berte s rezervou (asi jako všechny moje)…snažila jsem se o něco uvolněnějšího. Kamarád mě podezříval, že jsem těhotná a tou tunikou se snažím něco zakrýt…ne milý Luky, jen jsem přibrala.


6
5
Na sobě mám: boty – Humanic, tunika – F&F, kalhoty – Topshop, kabelky – Zara, srdíčko na krku – dárek
PS: omluvte bordel okolo, přijdu si jak ty holky, co je popisovala protivná blondýna, alej e to foceno ještě před odletem/bojové podmínky. A moje pózy, no o tom radši mlčím, nevěděla jsem, co dělat a jsem spíš na ty bláznivé momentky, než na pózování.
Formspringme     Youtube    Facebook
Vaše Bezega

26 komentářů:

  1. sluší ti to, máš moc hezký vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně jsi zhubla! Ale pokud ještě držíš nějakou dietku, tak už přestaň! :D Jsi kočka :))

    OdpovědětVymazat
  3. působíš na mě jako stará mladá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já v podstatě jsem stará mladá :D

      Vymazat
  4. Mně k Tobě nějak nejde ta tunika, ale jinak Ti to moc sluší... A zamilovala jsem se do těch botek, právě takové sháním - doufám, že jsou kupované v poslední době? ;) Můžu se když tak zeptat, jak se Ti v nich chodí a jestli prozradíš, kolik zhruba stály? Děkuju, Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel je mám už delší dobu, ale mám je strašně ráda, protože jsou dokonale pohodlné. Stály před rokem asi 800,-.

      Vymazat
  5. Mě naopak přijde, že jsi hodně zhubla! Sekne ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to moc15. 6. 2012 20:20:00

    Outfitům nerozumím, ale poslední dobou máš strašně krásné vlasy/účesy.

    OdpovědětVymazat
  7. ty vlasy jsou super, jak se o ně staráš - nechceš napsat nějaký článek?

    a tunika je super, takové se mi líbí. poslední fotka je roztomilá! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem psala, nebo jsem snad dělala i video ;). Nějak moc se o ně nestarám ale :) mohu děkovat genům.

      Vymazat
  8. ano, opravdu krasne vlasky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Si krásná a vypadáš v obličeji jako Zuzana Norisová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale to nééé :D ona je pěkná a hubeňounká, úplně jiný typ :)

      Vymazat
  10. Promiň, ale ten vzor z tebe opravdu dělá starou-mladou a v té tunice se naprosto ztrácí jakékoli křivky. Chtělo to alespoň přestřižení pod prsy, takový ten antický střih, či jak se tomu říká, ale i tak je potřeba do toho mít prsa větší, aby alespoň něco na postavě mělo vyniknout, jinak to přes prsa a zejména bříško udělá takový pytel fakt jak když se maskuje počínající těhotenství. Ale boty super, vlasy taky, jinak ti to moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel musím nesouhlasit, díky tomu, že jsem přibrala v partii břicha mi přestřižení pod prsy dělá těhotenský břuch :D. Zkoušela jsem to neboj se !! Tady šlo o zakrytí :D.

      Vymazat
    2. Přibrala jsi, ale půl kila, které vidíš jen ty, ne? ;-) Do přestřižení pod prsy je třeba mít ta prsa větší, jinak to udělá takový ten efekt a la "není vidět, kde začínají prsa, kde končí prsa a kde už je břicho". Nositelka je v tom trošku jak v pytli. :-) Ale myslím, že i v zásadě: a) nemáš co maskovat, b) vždycky vypadá líp střih rozumně kopírující postavu než snaha se zahalit do volného. Mám dojem, že jsi slečna s normální postavou a pokud na sobě vidíš nějaké nedostatky, tak s těmi se vždycky dá něco dělat. Jestli se necítíš vysloveně na obtažené halenky s výstřihem, veď tu pozornost jinam, v těch úzkých džínách máš podle mě fakt pěkné nohy (narozdíl od spousty slečen, které jsou malé, drobné, krátké nohy a větší pozadí a nohy v tom mají jak sloupy a přesto to BUDOU nosit, protože úzké džíny jsou asi moderní nebo co). :-)

      Vymazat
    3. Přibrala jsem bohužel 3 kila a ty jsou na mě hned vidět :(. Díky tomu, že měřím jen 168 cm a mám atypickou stavbu postavy. Možná to na fotkách atd, není vidět, ale mám delší nohy a hrozně krátký život, navíc mám dlouhý hrudní koš, který mi zcvakne při sezení atd prostor pod ním a dělají se mi špeky i tam, kde nejsou. Zadek mám sice vystouplý, čehož jsem konečně docílila cvičením (jinak jsem měla placku), ale díky svalům mám na stranách díry :D a tak se to taky pěkně blbě zakrývá. Ale děkuju ;). V zásadě nemám ráda na sobě nic extra upnutého, protože vím, že moje postava na to není :).

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší a jako vždy hezky namalovaná :)Jinak na tvůj blogspot koukám často :))

    OdpovědětVymazat
  12. upřímně ti řeknu, že se mi tady hrozně moc líbíš :-) máš krásné vlásky a úsměv a působíš přirozeně, což oceňuji :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ahojky, uz jsem te kontaktovala ohledne nakupu nejake tve kosmetiky, prosim ozvi se mi, mas ode me email. dekuji Misa

    OdpovědětVymazat
  14. co blbneš? nechápu proč chceš hubnout :/ seš normální holka a vůbec ne při těle nebo dokonce tlustá!!! navíc si ted neuvěřitelně zkrásněla, když sem videa to video o těch knížkách nemohla jsem ani uvěřit ten účes co ted nosíš a mimochodem inspiroval i mě :D je super! a taky jsem projížděla tvoje outfitové posty a víš že máš úplně všude tyhle kalhoty?? :) jsou fakt krásné...užívej dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, po tom, co tady projíždím fotky z dovolené v plavkách, bych si dovolila ostře nesouhlasit :D. Ale děkuju. Tyhle kalhoty jsou moje nejoblíbenější, skoro jsem přestala nosit klasické džíny.

      Vymazat
  15. Pěkná kombinace oblečení! Moc ti to tu sluší! :-) Palec hore!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....