27. 6. 2012

Na koktejl

Na odpoletní nealko koktejl s kamarádkou mě napadla tahle kombinace. Počasí přímo vybízí k focení outfitů , které nikterak nepřeplácávám a snažím se vždy o lehkost, takže mě omluvte, že do vás peru tyhle nemódní nefashion fotky. Foceno v podvečer, takže už není nejlepší světlo, navíc vypité Frisco udělalo na sluníčku divy a kamarádce to párkrát ujelo…

SAM_9926SAM_9929SAM_9930

Na sobě mám: šaty – F&F, vestička – přešitá po mamce, boty – Humanic, náhrdelník a náramek – Tunis

Formspringme            Youtube           Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb

11 komentářů:

  1. Kočka:) Moc pěkné, v jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat
  2. kočka :-). ale koukám, že mě někdo předběhl :)
    Sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  3. hezký letní outfit, sluší Ti to :-))

    OdpovědětVymazat
  4. jednoduché, decentní, nepřeplácané, slušivé...prostě bezva :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší, ta barva je pro tebe perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to a musím pochválit krásné šaty! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi slušivé. Líbí se mi ta vestička, zrovna mám novou podobnou a tohle je dobrý nápad. Bohužel ji já takto hezky sexy nevyplním ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Definitivně jsi těmahle fotkama potvrdila, že máš moc hezké štíhlé nohy (a dlouhé). Sukní a úzkých kalhot se drž, na kila kašli, pozadí neřeš, pánové budou slintat a dámy zelenat. ;-) Jsi sympatická. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....