9. 6. 2012

Mini, shorts, transparent for plump ladies !

Teď už nejspíš sedím někde v teple a uskrávám koktejl. Takže pokud někdo bude něco chtít, nevím, jak přesně budu na internetu, ale chci co nejméně. Mám v úmyslu se nechutně hodně opálit ( ikdyž jako árijce mi to půjde zase těžko) a nehorázně naprosto nic nedělat.

Protože se (snad !!!) blíží čas letních radovánek, teplých dní a také čas dovolených, napadl mě tenhle článek. Hádejte, kdo mi byl inspirací ? No, já sama. Moje stehna vlivem necvičení a přívalu nezdravé stravy vypadají, jako rozježděná dráha od formulí a to, jak jsem předtím jásala z nízké váhy, tak to se teď taky moc nekoná. Těch pár krásných dní, co jsem nebyla zavřená doma nad učením jsem ale chtěla jít do města, trávit nějaký čas s kamarády. Přiznám se, že ve velkých vedrech nevím co nosit. Znáte to…teploty se zvyšují, naše snaha o ochlazení vzrůstá a každý kus oblečení navíc, každý centimetr látky je pro nás utrpením. Ty, které nejsou obdařeny velikostí 36 si prý nemohou dovolit šortky. Často tak potkávám i v neúnosných vedrech ženy navlečené do džín a říkám si, sakra holka, tobě musí být ale vedro. Upřímně, nepřijde vám to šílené ? Kdo určuje pravidla, že moje ruce jsou zrovna tak tlusté, abych si nemohla dovolit tílko ? Je tohle už moc, nebo ten pohled lidé snesou ? Já se k tomu stavím tak, že rozhodně nechci vidět něčí zadek a břicho lezoucí spodní částí sukně ven. Ale když je vedro k padnutí a nadváha tomu nepřidá, nechme ty lidi žít. Pokud má slečna vkus, nikde nic neleze, nikde nic nepřečnívá, jsem pro volnost a nebudu rozhodně prohlašovat, že to tlustý prase by si na sebe mělo vzít pytel a táhnout někam do stínu (jak jsem slyšela vykřikovat ohleduplného mladíka v tramvaji na adresu jedné slečny s nadváhou). Neříkám, že pro 100kg slečnu je vhodné si vzít šortky, které odhalí půlky, ale jsem ochotna tolerovat celulku a nějaký ten centimetr navíc na stehnech.

Jak to máte vy slečny ? Dovolíte si vzít šortky ? Nebo co tílka ? Průhledné materiály ? Nebo si myslíte, že jde o výsadu, která je jen pro ultra štíhlé ? Na to, která se cítí dobře v plavkách se snad ani ptát nebudu, to už je kapitola sama pro sebe. A né, že mi tu bude psát slečna vážící 50 kg i s postelí, jak je hrozně tučná a nikdy by si to na sebe nevzala (nejsem pro ana blog).

page

page

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

21 komentářů:

  1. Pěkný článek :)
    Že bych se dvakrát ráda v létě odhalovala, tak to opravdu ne. Ale zase na druhou stranu si myslím, že ne každému musí být v džínách vedro. I štíhlou holku můžeš potkat v džínách a tričku. Přece jenom každý tu teplotu vnímá trošku jinak.

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý článek! máš naprostou pravdu!
    co se tohohle týče, jsou podle mě 2 typy lidí: ti, co jsou silnější, mají lehkou nadváhu a i když jí zdravě nebo cvičí, tak úplně nezhubnou nebo jsou nemocní, takže s tím ani nemůžou nic moc dělat. a pak ti, co žerou jak nezřízení, pro jídlo by vraždili a je jim jedno, že váží 120kg až do okamžiku, kdy mají vyjít 3schůdky do tramvaje...
    myslím si, že za to hodně můžou naučené stravovací návyky od malička. (taky samozřejmě hraje roli genetika...) ale když z dětí rodiče dělaj koule, cpou je hranolkama, dortama, hamburgerama - to tělo si to nějak zafixuje a pak už není tak snadný s tím něco dělat...
    a tohle se skvěle zrcadlí v těch obrázcích. ti nenažraní se moc nesnaží s tím něco dělat a nemají soudnost. ti druzí se snaží a výsledek je super! :-))
    jej, to jsem se rozepsala... ale tak snad chápete, o co mi šlo :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No, v džínách pohodlno nebude, ale džíny nejsou jediný druh kalhot. Koupila jsem si bílý kalhoty z takového tenkého plátna a je mi v nich i v létě moc fajn. Nohy mi prostě subjektivně není příjemné odhalovat, nejsou zrovna výstavní, mám jizvy... Z dob, kdy jsem měla dost kil navíc, jsem si všimla, že koupit normální tričko s krátkými rukávy je dost těžký. Tílka nenosím dodnes, ale i klasický tričko mívá hrozně krátký rukávy. Dneska už je mi to jedno, dost jsem zhubla a u druhých mě to samozřejmě nijak nepohoršuje, přece se neupečou, aby neutrpěl můj estetický jemnocit. :-) Pokud si zvládají vybrat oděv alespoň elementárně správně a vkusně (nešpinavý, nesepraný)... Vadí mi spíš bokovky, trička a další, co svým nositelkám nepadne, protože se prostě neváhají narvat do velikosti S, aby z toho měly dobrý pocit, jak jsou hubené, ač by potřebovaly o dvě velikosti větší. Přitom nosit konfekční velikost L není zločin. A ne, L není plus size, jak se nás snaží přesvědčit návrháři, je to docela normální velikost normální ženský. (Jo, ono pak bolí trošku sebekritický zjištění, že to oflitrovaný krátký tričenko vypadá v Sku sexy, zatímco v Lku je z něj stan a nositelka připomíná kvalitně třpytivou discokouli. A ono to pak stojí moc přemýšlení, co mám teda potom nosit, protože si to můžu dovolit a co ne. A to samozřejmě nenadržuju hubeným slečnám, ani někdo, kdo váží čtyřicet kilo i s postelí neunese všechno. Vzpomeňme posmutnělá konstatování slečen nad hlubokými výstřihy, protože "tam nemám co dát"...)

    OdpovědětVymazat
  4. Článek na jedničku! Já jsem teda v normě, co se týče váhy, ale i kdybych nebyla, asi těžko se budu potit v džínách jenom kvůli tomu, co si nějaký pipky pomyslí :D

    OdpovědětVymazat
  5. Džíny v létě nosí i hubené holky, nechápu proč. Nejsem zrovna párátko a klidně si vezmu v létě sukni/šortky, když je vedro. :) A tílko taky. Ovšem nikde nic neleze, kalhoty mají správnou velikost, takže nedělají žádný "muffin". A průsvitné materiály bych nenosila, ani kdybych byla velikostně u 34, prostě se mi nelíbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnusný nekvalitní materiály, co jsou tenký, vytáhnou se a ono je to pružný, ono to nositelku nikde neškrtí, jsou taky mor. Hned po špatný velikosti. Aby si kolemjdoucí v plný parádě prohlídli nejen mou podprsenku, ale všechno a ještě mě to obtáhlo, že vypadám jak buřtík, to by mě hanba fackovala i při mých šestapadesáti kilech. :-)

      Vymazat
  6. Super článek!! Mám postavu dost podobnou slečně v poslední řadě ve žlutém tílku a co nosím v létě? šaty s bolérky, nebo lehkými šátky přes ramena, kraťasy v déle do půlky stehen (tam končí moje problémová zóna) a hlavně sukně v délce ke kolenům. Ačkoliv nejsem nějak superobrovská, neženu se do mini kraťas a sukní. Je mi horko, ale to je mi i ve 20 stupních, proto miluju zimu a nenávidím svůj termoregulační systém (i když podle doktorů jsem i přes svoji nadváhu zdravá)... Takže tak.

    OdpovědětVymazat
  7. Abych řekla pravdu, jediným mým opravdovým důvodem proč si nevzít krátké kalhoty (ale to spíš sukně a šaty) jsou nedokonale oholené nohy (jsem tmavovláska s bledou kůží, na které jsou po obyč žiletkovém holení vidět černé tečky nebo alespoň zarudlé vřídky, krom toho mi díky hormonální poruše roste porost zběsile a abych se holila KAŽDÝ DEN? Díky, nechci. Na vosk zas musí mít chloupky nějakou délku (reklama na veet kecá!) O zarůstajících sviních ani nemluvě.
    Vím, vypadá to divně, že článek je o "tlustokošcích" a jejich právu na svobodné oblékání, a já tu píšu o chlupatém problému, ale za prvé: já nevidím na odvážně odhalených macandách :-)) nic divného (asi proto, že nejsme v Americe a nemusím kolem sebe koukat na extrémy, jaké jsou v sérii Tohle ne! fotek, a v něčem je to navíc podobné: jde o hloupý diktát, kdy stejně jako v případě váhy a stavby těla zavelela jedna slepička: "Tahle ženská UŽ je tlustá, fuj, koukejte na ni! Ta nemá právo nosit krátké svršky" a ostatní hejno to po ní jen slepě opakuje, stejně jako znenadání v minulém století řekla nějaká podobná pipka: "Neoholená kůže je módní faux paus a proto se všichni holme, kokodák!" A najednou tudíž všichni začali u nás např. při pohledu na filmy ze socíku říkat " ježiš, to je trapas, ona má bobra v podpaží, fůj!"
    Proč se do ---- nestará každý sám o sebe?! Jo, sice by "módní policie" přišla o práci, ale měla by pak třeba čas doplnit si vzdělání o "kurz samostatného myšlení". A já bych nemusela místo sukně volit dlouhé kalhoty, protože jsem si nestihla oholit nohy :-( (a nepotřebuji si výsměšnými a šokovanými pohledy ostatních kazit den).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše, placataplaneto. Holení těla bylo sice populární už v antice, ale to nic nemění na tom, že už to na můj vkus začíná zacházet do extrémů. Když někoho uspokojuje holit si celé tělo od obličeje po prsty na nohou, tak prosím, ale ať to nenutí ostatním.

      Vymazat
  8. dobrý článek, souhlasím s tebou:)
    shrnula bych to jen pár slovy: nadváha mi nevadí, nedostatek soudnosti ano:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem v tomhle extrémně tolerantní, nevadí mi nic, neřeším cizí špeky, fakt je mi to jedno, pokud se na mě někdy tím sádlem nelepí, ať ho má kde chce :)

    OdpovědětVymazat
  10. No, ono je to trochu složitější. Já mám něco málo pod 100kg. Cítím se o dost líp než před 3Okilama. Všechno je to pouze o vlastním pocitu. Nosím sukně ke kolenům, kalhoty téměř ne. Neřeším se už tak, jím zdravě - brambůrky vůbec ne, sladké jeden sněhový kornoutek týdně (už aby byl čtvrtek). Cvičím, chodím se psama ven, na kole. Vím že už nikdy nebudu mít 70kg. Musím už navždy brát léky a když budu mít někdy malé camartíky bude to zázrak. A to všechno jen proto že jsem byla mladá a blbá a chtěla bejt úúúžasně štíhlá. No byla jsem akorát úúúžasně blbá. Ale i s těma 100kilama jsem šťastná. Už nemám zhasnuto když chci mít příjemný večer s manželem :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja bych strasne rada nosila sukne,saty a vse co patri k letu,ale nenosim,ne kvuli tloustce (vazim 50kg/160cm),ale kvuli mym krivym noham :-(,proste nohy jak fotbalista:-) (do pismene O,zadne kotniky)Takze jsem jedna z tech,co v lete trpi v kalhotech a zavidim vsem,kteri si sukne mohou dovolit a to i baculkam,ktere maji silne ale rovne nohy.Protoze verim,ze neni v lete nic prijemnejsiho nez mit na sobe vzdusne jednoduche saticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych zrovna řekla, že v šatech a delších sukních jsou křivé nohy téměř neviditelné, narozdíl od kalhot a jeansů.

      Vymazat
  12. No ja se svou konfekcni velikosti 38/40, coz je prumer, si kolikrat v kratasech pripadam jako hroch, i kdyz je to treba jen a jen muj blby pocit a radsi nosim dlouhe kalhoty. U sukni, kdyz mam hodne vysoke podpatky, to zas tak neresim. Ale v kratkych kratasech s tricku na raminka bych urcite nevysla. Ani ne z toho duvodu, ze jsem v tom tlusta, ale hlavne se v tom moc necitim. Ostatni lidi neresim a at si kazdy nosi co chce, i kdyby vazil treba 150 kilo, je to jeho volba, co si vezme na sebe.

    OdpovědětVymazat
  13. Souhlasím, a teďka nevím která blogerka (ale myslím že název jejího blogu je le big beauty nebo tak nějak) se dostala mezi známé a oblíbené i přesto, že neváží 50 i s postelé jak píšeš :). Jak už jsi psala, když nikde nic neleze a slečna má vkus, proč ne. Zas si ty lidi co proti tomu kecaj si musej uvědomit jestli je lepší vidět vkusně oblečený "tlustý prase" (jak sami nazývají) nebo "tlustý prase" oblečený v dlouhýchkalhotách a tričku s dlouhým rukávem, ale celou propocenou... Lidi si prostě vždycky něco najdou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že je fajn, když se někdo, kdo je silnější, hezky strojí. Vždycky to vypadá líp. A obdiv za to, protože není snadný na sebe nerezignovat, komplexy máme kolikrát všechny i s figurou veskrze průměrnou, natož, pokud je někdo fakt značně "prostorově výraznější". A shánět oblečení na takové tvary taky není žádný med. Blogy to ovšem podle mě zase ženou do extrému druho, protože jsem nedávno potkala blog jedný slečny (nebudu jmenovat a možná si budete myslet, že jsem zlá a povrchní), ale morbidní obezita nikdy nebude ani estetická, ani zdravá. A ty slečny by fakt občas měly místo sice obdivuhodného investování energie do shánění hadříků, shodit nějaká ta kila. Něčích pět kilo navíc je mi fuk, že se někdo obleče do zaříznutých bokovek je jeho fail, ale navíc třicet, čtyřicet kilo prostě musí být do budoucna zdraví ohrožující.

      Vymazat
  14. Super clanek!Ja sama mam par kilo navic a diky bohu ziju v UK a ne v CR kde jsem si stydela vzit i tilko. Je to tim, ze tady u nas, i kdybych mela na hlave hovno, tak si me nikdo nevsimne, ba naopak, kdo ma to hovno nejvetsi, je sik. Meze se tu nekladou. tady jdou zensky za bileho dne do centra nakupovat v pizamu a natackach (a to nekecam) a nikdo si toho nevsimne, kazdy si hledi sveho. zrovna nedavno jsem sla v city centru, ziju v Liverpoolu, a prede mnou sli dve slecny obrich rozmeru :D jedna mela kriklave modre vlasy, druha kriklave ruzove vlasy, obe meli sukenky do pulky zadku (megazadku) se siloneckama a tangace zarizle, ze si toho neslo nevsimnout. Centrum k prasknuti a damy se nesly jako princezny. No kdyby takhle sli v Cechach, no paneboze, to si nechci ani predstavit, co by to bylo. A hadejte co delali tady lidi....tleskali. to je co? takze tim jsem chtela rict, ze hodne zalezi i na miste kde jste a kde se citite. Ja vemu na sebe cokoliv pekneho co mi sedi a v cem se citim dobre. to je pro me nejdulezitejsi :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, tak já mám nadváhu, vážím asi 90 kg, ale tak nosím volnější oblečení, nic neleze a luftuje - co víc chtít?

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám 175 a 76 kg..Mám postavu asi tak Marilyn Monroe a jaký byla sexysymbol.Já mám komplexy.Dost sleduji módu,zbožňuju ji a mám to štěstí že i se svojí velikostí 44 a prsama čtverkama si můžu dovolit většinu módních trendů a oblečení jaké se mi líbí,ale musím si je přizpůsobit.Nosím sukně které jsou asi do půli stehen,miluju šaty a kalhoty ale nenosím džíny,jednoduše proto,že se mi jednak nelíbí a jednak se do žádných konfekční velikosti nevejdu,jediné které mi sedí jsou tzv. boyfriend ale zatím jsem viděla všechny mimo mé finanční možnosti.Nemůžu říct že se sobě nelíbím,naopak mám krásné oči,vlasy,jsem roztomilá a mám velké prsa:DAle prostě když se podívám na svá stehna a zadek,pod každou půlkou mám takový "špek" a na břiše mám malou pneumatičku a když si sednu je to pořádná pneumatika,znáte to?No prostě není mi dobře když vidím ty holky na koupališti s dokonale souměrnými boky a když jdou kolem,vůbec nic se jim netřese a jsou zkrátka perfektní.Jak se má pak člověk cítit dobře no.Ale přece nemůžou být všechny ženy stejné,každému se líbí něco jiného.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....