30. 6. 2012

Menší nákupy

V rámci pohybu jsem se rozhodla trošku projít po okolí. Jenže moje zdraví, které je ještě stále chatrné, mi nedovolí dlouhé túry, kvůli záchvatům kašle, které jsou dost bolestivé a nesnesitelné pro mě i moje okolí. Vyděsila jsem tím jednu prodavačku v krámku: ,, Bože děvče, jste v pořádku ? Zníte jako s tuberou. ,, No to potěší …..

Jedná se o dva dny starý outfit, protože dneska bych se v něm jednoznačně upekla. Závidím všem, kteří netráví tenhle víkend zavření doma jako já v rámci léčení, aneb zkusila jsem si vzít dneska kolo a zpátky už mě vezl děda autem, protože jsem to po té nemoci nedávala a točila se mi hlava hrozně (chytrá blondýna co !!)

SAM_9931SAM_9934

Na sobě mám: sukně DIY přetvořená po mamce, pásek – ?, boty, brýle – Gate, tričko spodní a vrchní– C&A, kabelka – Reserved

Formspringme      Youtube     Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb_thumb

17 komentářů:

  1. Ta sukně je krásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý outfit, sluší ti. A plně s tebou soucítím, jelikož v tomto tropickém počasí léčím angínu, takže ve 36°C smím jen vlažnou vodu, na sluníčko bych taky neměla... Tak uklízím byt. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ou, An, tak to s tebou také soucítím. Pozor na uklízení ;). Mě se při něm taky pěkně točí škebule :D.

      Vymazat
  3. moc pěkný outfit :) sukně je úžasná;)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždy se mi Tvé outfity líbily, ale tohle je trochu ústřel. Ta sukně se mi zdá nevkusná. Možná by pod ní měly být legíny nebo lehká spodnička. Přijde mi to trochu laciné.
    Ale nic ve zlém.
    S pozdravem Darinka Lautrnice ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééžiš, hlavně ne legíny :D. Tenhle střih sukní se nosí :) a nemyslím, že by mi nějak významně neseděl, nebo , že by to bylo laciné. To už třeba s podpatky a jiným vrškem. Chápu ale tvůj názor, takže děkuju ;).

      Vymazat
  5. zajímavý outfit:) a hezký boty!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Káťo, co se to s tebou děje? :( Tvé outfity mi připadaly vždy zajímavé, v jednom videu jsem tě málem nepoznala jak si byl krásná, ale teď? Je to děs, outfit nemožný, poslední tvé video strašné. Chci aby si se zase zvedla k lepšímu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní, já se cítím naopak poslední dobou přímo skvěle :).

      Vymazat
  7. Me se to moc libi, ale zvolila bych jine tricko. Ale i tak je to krasne:-).

    OdpovědětVymazat
  8. To je zajímavé, jak se to liší, ale mně se tedy líbíš mnohem víc než kdysi. Jednak máš hezčí vlasy - účesy. Líbí se mi tvoje postava, atd. :) Zajímalo by mě, kolik měříš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Taky se mi zdá, že jsem se hodně posunula :). A jsem poměrně malá, 168 cm ;).

      Vymazat
    2. Ano, i já souhlasím. Vypadáš čím dál lepe :). Opravdu ti to sluší.

      Vymazat
  9. Pásek je z New Yorkeru,mám ho taky :D Jinak zajímavý outfit :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....