26. 6. 2012

Kosmetika na cesty

I přes svůj chraplák hoden rockového vystoupení, záchvaty kašle, bolesti v krku, otřesnosti nosu a opuchlosti tváře  jsem se jala natáčet video. Je to oddechové koukací, žádná moudra ze mě nepadají a tak vám budu šlapat na nervy méně než obvykle. Jsem vždycky moc ráda za vaše odezvy a případné připomínky….takže jen do mě !!

Formspringme       Youtube            Facebook

BEZEGA_thumb4

24 komentářů:

  1. Ten Olay SPF 15 jsem si zrovna dneska koupila, tak tos mě potěšila, že ses přes něj nespálila. Tu Niveu na obličej mám taky, ale zdá se mi hodně mastná, tak jsem z ní zklamaná :(

    Jinak super video a brzy se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě přišla mastná průměrně, nijak hodně. Ale je možné, že jsem na ni reagovala jinak u toho moře, kde mám pleť hodně vysušenou.

      Vymazat
  2. To video je úžasné! :-) Moc ráda Tě poslouchám.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, chtěla jsem se zeptat na ten opalovací krém nivea protect bronze, má urychlit a zvýraznit opálení, osvědčilo se ti že opravdu tak funguje? jinak máš krásnej blog:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, je to klasický opalovací krém. Takže jen ochrana, nic k urychlení. A děkuju ;).

      Vymazat
  4. jsi krásně opálená! :)
    na mě možná trošku mockrát: super věc nebo super věcička, ale chápu, že je to takový zvyk a je těžké to v mluvě odstranit ;))
    mám tvé videa moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Dari, jj, holt se musím naučit víc superlativů :D. Už mi bylo i vytčeno, že vše doporučuju a na vše říkám, že je to super. Jiní zase říkají, že umím jen kritizovat, tak bych z toho musela být tumpachová, brát to vážně :D. Ale slovní zásobu budu muset používat jinou ;).

      Vymazat
    2. abych to uvedla správně, slovní výbava mě takováto nevadí, ale pokud se to během 20 minut zopakuje asi 10x, tak to už bije do uší ;)
      mě příjde, že tady to video je spíš o tom co ti vyhovuje, že :D, takže nechápu proč by ti někdo měl vyčítat, že to chválíš, některá videa jsou doporučovací a některá prostě recenzovací ;)

      Vymazat
    3. Neboj, já tě pochopila ;). Přesně tak, pokud je to na cesty,tak mám kosmetiku, která mi čistě vyhovuje, abych se pak třeba nelekla oteklého obličeje.

      Vymazat
    4. samozřejmě, mám to úplně stejně ;)

      Vymazat
  5. Moc pěkné video, tohle se ti vážně moc povedlo! :) A jsi krásně nalíčená! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj můžu se prosím zeptat,kde jsi koupila ty lesky na rty? A kolik přibližně stojí ? Jinak ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasicky v Rosmann drogerii a myslím, že celá sada stála okolo 50,-.Děkuju :)

      Vymazat
  7. tak nejprve musím pochválit krásný řetízek s náramkem :) no já kdybych někam vyrážela tak s sebou táhnu snad 20kilo všemožných věcí jak z dekorativky tak z pečující kosmetiky :Da co je moje must have tak nějaký kondicioner , protože moje vlasy + mořská voda nejsou kamarádi :D
    wow úplně si mě nalákala na ty papírky od lancome vypadají jako super věc ;)
    btw: brzo se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš a mě věčného kritika dneska za uši netahalo nic:-D Fakt se zlepšuješ a ani nachlazení ti v tom nezabrání;-) Zdá se mi to nebo máš ještě trochu víc zesvětlené vlaśy než obvykle? Každopádně vypadají v úžasné kondici, takže asi hned běžím nakoupit Baleu a Elseve:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sluníčko u moře dělá divy :-)
      D.

      Vymazat
    2. Jsou vyšisované od sluníčka, moje vlasy na to hodně reagují, ikdyž si na ně dávám ochranu na vlasy a ikdyž je mám pod kloboukem apod. ;) kupodivu se mi to ale líbí, takže jsem je nechala přirozeně světlat.

      Vymazat
  9. Mě by zajímalo více o těch papírkách :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám to podobně, celý rok sbírám všemožné vzorečky, aby s sebou tahala co nejméně lahviček výrobků. Zbytek dokupuju v mini cestovních baleních, teda vyjma opalovacích a poopalovacích přípravků. Uvažuju nad koupí toho Olay fluidu, dělá mastnou pokožku? A ty bronzující papírky mě taky zaujaly:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bys prosím udělat recenzi na ten BB cream? Pokukuju po něm už dlouho.... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ráda koukám na tvoje videa a vůbec díky tvému blogu jsem si našla pár svých kosmetických oblíbenců, ale nemohla bys prosímtě zkusit vypustit výraz "suprová věcička"? Působí to dost neprofesionálně a mě osobně to trhá uši, jako veškeré ostatní zdrobněliny :) Julie

    OdpovědětVymazat
  13. Užitečné video :). Akorát já si dát odlakovač do roztoku pro kontaktní čočky.. to by dopadlo :D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....