8. 6. 2012

Knižní tipy 3.

Už se mi sešel konečně materiál k tomu, abych udělala další video tohohle typu. Po tom, co jsem ležela zavalená spíše papíry a skripty je to více než vítaná změna a já se teď nemohu rozhodnout co začít  číst dřív. V počítači sebou mám několik knížek, které čekají na přečtení, takže je dost možné, že po mém návratu bude zase dost podkladů pro další videa. Užijte si prázdniny, vy co už je máte, vy co skládáte zkoušky/státnice/maturitu apod. hodně štěstí a pevné nervy a řádně to pak oslavit !!!

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

15 komentářů:

  1. Krásné video - mám ráda kosmetiku - ale je pravdou, že ocením i tuto tématiku - a už jsem si z toho i něco vybrala :)

    Užívej si dovču, a těším se na další články a videa.

    Lil

    PS: Hrozně moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi líbily předchozí videa o knihách a tak jsem ráda , že jsi natočila další ;)
    série z levných knih jsou moje oblíbené :) a vůbec tento obchod je boží :D
    užij si dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš tady naprosto perfektní vlasy! taky se těším, až si konečně přečtu něco jiného, než knížky do školy. ( ne že bych jich četla nějak moc, ale pořád si říkám, že nemůžu číst nic jiného, když mi na stole leží knížka do školy...i když zavřená :D )

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé tady na tom videu si fakt moc hezky nalíčená.;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidím, že každého z nás trápí knížky do školy.. :D, a tak jsem taky vždycky nadšená, jak už je konečně můžu schovat, jako například teď! Díky za tip na tu sérii z Levných knih. Zkusím na to mrknout :o).

    OdpovědětVymazat
  6. sekne ti to : )


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. vím, že je to video o knížkách, ale ty tvoje vlasy a líčení..super! Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi moc sympatická a hezky mluvíš. Až budu příště v levných knihách, tak ty knížky určitě okouknu, na léto budou fajn, někdy mám chuť jen na takovou jednodušší četbu. Děkuji za tipy.
    http://letni-cas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. moje nejoblíbenější video od tebe! nedávno jsem zrovna vzpomínala, že bys mohla natočit další pokračování. navíc máme hodně podobný styl v četbě, ne-li stejný, takže vím, že když nějakou knížku nějak zhodnotíš, můžu se podle toho opravdu řídit! o té Pařížance uvažuju docela dlouho dobu, ale taky právě nevím jestli je to dobrá investice... Když jsem byla naposledy v Buxu, tak sem si vní i listovala, ale nakonec jsem ji vrátila. S mamkou ale pojedeme do Paříže za měsíc, tak mě začla znovu strašně lákat. Chtěla bych si ní před odjezdem navodit tu správnou pařížskou náladu :-)
    A na závěr ti musím říct, že v tomhle videu jsi nádherná! Asi to dělají hlavně vlasy, ale opravdu, prostě tvůj vzhled je wau ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Super vido, díky za tipy, některé knížky si pořídím.

    Ať se ti na dovolené líbí, užij si to a nezapomeň fotit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    taky mam knizku Se sarmem parizanky, taky jsem na ni psala recenzi... neni spatna, ale prijde mi vzhledem k obsahu trochu draha...

    Jinak u me na blogu probiha giveaway - vsechny zvu :)

    pa Belle Hanele

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Mohla bych se zeptat, co je to za školu, kterou studuješ? Nebo kde jsi se o tom zmiňovala? Ta knížka, co vydává tvá škola mě zaujala. Dá se koupit i v knihkupectví nebo jen u vás ve škole?

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkně natočené video a díky za tipy!

    OdpovědětVymazat
  14. krásný video a moc ti děkuju za tipy

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....