25. 6. 2012

Half sailor…..half zombie

Tyhle šaty jsem si koupila před odjezdem za tím účelem, že si je vezmu sebou. Taky ty boty se mnou měly letět, ale nakonec jsem oboje nechala doma. A omluvte moje vlasy a postoje a vůbec to, jak tady vypadám…vždycky si řeknu, jo, to by vypadalo dobře na fotce a pak tam vypadám jak tydýt….aneb ze mě nikdy fashion blogerka nebude !!

124

Mám na sobě: šaty,pásek – C&A, boty – Deichmann

125

Ps: ty boty jsou tak úžasné, že jsem je na dnešní procházce proklínala až do nebes ….ale pro krásu se musí (s) trpět hodně.

Formspringme                Youtube               Facebook

BEZEGA_thumb4

15 komentářů:

  1. Nevypadáš jak tydýt, ale sluší ti to :)!

    OdpovědětVymazat
  2. botky jsou krásné u takových většinou bývá zvykem že i nepohodlné :) jak říkáš pro krásu se musí trpět ;) mimichodem mnohem lepší design bloku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, a ty boty se mi líbí :) Jinak s tím proklínáním nejsi sama...já nadávám na 9 bot z 10 co mám :D

    OdpovědětVymazat
  4. chci tvoje nohy :D :) a hned!

    OdpovědětVymazat
  5. Prosimtě! Vypadáš hodně dobře! Ty šaty ti strašně sluší a já jsem se do nich zamilovala na první pohled. Půjdu se po nich poohlédnout, jestli je u nás taky neseženu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mně obecně přijdou boty z Deichmana hrozně nepohodlné. Už jsem si je tam hrozně dlouho nekoupila, protože už při zkoušení cítím, že to není ono a že bych v nich nevydržela.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už bych k tomu nevolila proužkované boty:/ ale šatičky jsou fajn:)

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou skvělé a moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vždyť tobě sluší všechno. Ty jsi takovej ten typ, co se může tvářit jakkoliv, mít na sobě cokoliv a vždycky ta fotka bude vypadat dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si opravdu myslíš?
      D.

      Vymazat
    2. Kdybych si to nemyslela, tak držím hubu a krok ;-)

      Vymazat
  10. báječné šatičky i botičky! moc Ti to sluší, máš krásné nohy. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší :-) Hele a co ta giveaway, nezapomněla jsi trochu na vyhlášení výsledků? :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou perfektní, asi se po nich půjdu poohlídnout:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....