29. 6. 2012

Dream girls BB cream

O tuhle recenzi mě žádalo několik z vás, tak se do toho pustíme.

SAM_9943

Jedná se o pravý asijský BB krém, žádný napodobovák v podobě Garnieru (příznivci prominou) a s kouskem štěstí se mi povedlo ukořistit originál a ne fake na ebay. Používám ho už celý měsíc, přežil se mnou i dovolenou (takže zatěžkávací zkouška, jak se patří), tudíž je vhodná doba na menší drobnohled i pro vás.

Značka: Skin79

Cena a dostupnost:

  • na českém eshopu vás vyjde balení na 490,- což mi přijde šílené
  • na ebay.co.uk jsem ho koupila za nějakých 150,- s poštovným zdarma z HongKongu, kde dodání sice trvalo déle (2 týdny) , ale já jsem si ráda počkala
  • dále můžete vyzkoušet české aukro nebo mimibazar  i tam se občas objeví

imageVlastnosti:

Jedná se o BB krém určený pro mladiství typ pleti. Takže se očekává, že kdo si jej zakoupí, má spíše mastnější typ , s nějakými těmi nedostatky v podobě akné, místy suché pleti, pigmentovými skvrnami apod. Předem říkám, že to není makeup, takže ty slečny, které hledají dokonalé krytí a vlastnosti makeupu, nechť se obrátí jinam.

Je lehce krycí, sjednotí pleť barevně a vyhladí jemně její povrch. Rychle se vpíjí, ale jaksi rovnoměrně, jako klasické krémy a ne jako rychle schnoucí makeupy. Nemusíme se tedy bát nanášení, protože neschne nijak bleskurychle. Aplikace je jednoduchá, aneb prsty zvládnou všechno. Štětec mi v tomto případě přijde nevhodný a zbytečný. Konzistence je totiž opravdu lehká a krémová, takže se prsty nanáší mnohem lépe. Kdo chce, doporučuji na něj stipple brush. Pleť se po něm krásně leskne, ale ne mastně, nýbrž zdravým tónem. Na léto je tento prozářenější look žádaný a nemusíme být za každou cenu matné, proto je více vhodný pro toto letní období. Nedoporučuji suché pleti. Obsahuje totiž látky, které mají redukovat kožní maz a podpořit matnější vzhled, což by u vás se sušší pletí bylo spíše nežádoucí.  Po nanesení se cítím osvěžená a dodává mi velmi letní lehký chladivý pocit na tváři. Dá se v případě potřeby  dobře vrstvit.

2

Barva:

image

Jedná se o asijský BB, kdy očekáváme zašedlost a hodně světlou barvu.. Tenhle pomocník je ovšem v klasickém ivory odstínu (světlá evropská pleť) a nepůsobí vůbec zašedle. Někde jsem četla, že slečnám oxidoval do oranžova. To já nepotvrdím. Na mé pleti vydrží pořád stejně pěkně barevný. Tmavším typům bych jej ovšem nedoporučovala.

Parfemace:

Očekávala jsem chemickou vůni, ale opět jsem byla mile překvapena. Výtažky z grapefruitu a papáji sice moc rozeznat nejsou, ale vůně mi přijde vcelku příjemná. Při nanášení mi občas přijde až moc intenzivní, ale po chvíli vymizí.

Balení : 43,5 g klasická tuba se zúženým koncem pro lepší aplikace – takže mačkat dámy

anigif

Bonusy: image

PS: dávejte si na ebay pozor na fake produkty. Často mají jiné obaly a může se vám stát, že přijde v balení něco úplně jiného než tenhle BB cream. V lepším případě vám přijde barevný krém jiný, v horším případě třeba moč.

Za mě se jedná o super společníka na letní večery nebo situace, kdy chcete hodit lepší obličej na váš ksichtík.

Hodnocení:

image 

Formspringme           Youtube         Facebook

BEZEGA_thumb4_thumb_thumb

14 komentářů:

  1. Tak teď se bojím z ebaye objednávat ještě víc než předtím... Dostat poštou moč asi moc příjemné nebude.
    Nicméně bb vypadá sympaticky. Ovšem já se musím poohlédnout spíš po něčem pro sušší pleť. :)
    Každopádně se mi líbí tvá recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D tak nahnat strach jsem nechtěla. Myslela jsem, že některé slečny prostě berou nabídky, které jsou značně levné, bez fotek a s hodnocením prodejce, které není zrovna dobré. Takhle jednou kamarádka nakupovala a skutečně jí místo parfému přišla moč. Doporučila bych ti tuhle tabulku : http://toxid-lotus.net/wp-content/uploads/2011/05/whatbbcreamisbestformec.jpg, ta ti pomůže se orientovat v základních bb krémech ;).

      Vymazat
    2. Děkuji, tabulku jsem předtím neviděla a s orientací mi pomohla. :)

      Vymazat
  2. Má hrozně hezky obal, a už sem po něm taky pokukovala ale nakonec jsem zvolila BB cream od lorealu který je opět dostupný jen v zahraniční. No bohužel sme skladiště toho co jinde nechtěly :(
    http://kass-enka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mohla by ses podělit o jméno toho prodejce z ebay ;). Díky, A.

    OdpovědětVymazat
  4. No, já ti nechci kazit radost, ale tohle je napodobenina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tohle jsem chtěla taky napsat..

      Vymazat
    2. a podle čeho tak usuzuješ ?

      Vymazat
  5. Super článek a chtěla bych se zeptat kde vytváříš animace fotek díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
  6. Asijské BB jsou zcela něco jiného, než to co se nabízí tady.. a docela vtipný je teda ten cenový rozdíl! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno jsem na něj také psala recenzi :) Je opravdu super a také ho teď ráda používám! Garnier mě vůbec neláká ....
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká recenze, já si Skin79 nemůžu vynachválit, používám ten růžový BB. Všechny make-upy šly stranou :). Navíc za tu cenu..paráda.

    OdpovědětVymazat
  9. Za tip na mimibazar děkuji, našla jsem hned :) Jen se bojím aby nešlo o fake...

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....