12. 5. 2012

Ziaja kosmetika

Nehrozte se!! a vy, kteří jste i přes nadpis, který láme rekordy v počtu zobrazení na blogspotu, článek otevřeli, tak vám přeji příjemné počtení a pokoukání. Dodám jen, že kosmetika mi přijde za přijatelné ceny jako celkem kvalitní, asi jako další drogeriové značky u nás dostupné. Pokud si někdo najde jemu vyhovující produkt, brzy si Ziaju oblíbí. Video je sponzorované a já tímto děkuji Ziaje za zaslání produktů k testování.

Oficiální web: www.ziaja.cz

Eshop: www.newbrand.cz –> Ziaja

Drogerie Rossmann

Formspringme      Youtube     Facebook

Vaše Bezega

20 komentářů:

  1. pěkná recenze, ani mi nevadí, že už jich bylo všude dost - každý má jiný názor a je to zajímavé. také oceňuji objektivitu! a určitě některý výrobek vyzkouším :-)
    co je děs, je délka videa. 19min na čtyři produkty je fakt moc! skoro jsem u toho teď večer usnula :-D a taky mě dost ruší Tvoje divoká gestikulace.

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní recenze :)
    Kdybych já takhle vypadala po zkouškách - to je můj sen - vypadáš zdravě, svěže :)

    OdpovědětVymazat
  3. trošku mi ta Ziaja leze krkem nenfér je, že já si to kupuju za své peníze a 90% blogerek to dostane zadarmo..., ale to je můj názor ;)
    až bude čas určitě video zkouknu, mám tě ráda a a zajímá mě co stojí za ozkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu bys chtela, aby ti nejaka firma zasilala neco zadarmo, kdyz mas 28 ctenaru?:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ziaja už mi leze pěkně na nervy. Tím, že se sponzorovaně objeví na každém blogu už nemám jakoukoliv chuť si od nich cokoliv pořídit. A to i kvůli tomu, že prostě nesnesu, když jdu do krámu a koupím si něco, na čem je polský nápis. Jako chápu, že ziaja je polská, ale i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom jsem přesně mluvila, že jejich strategie, kterou zvolili, není nejlepší. Všechny to spíš odradí, ikdyž ta kosmetika je docela dobrá.

      Vymazat
  6. Musím souhlasit.. mě to taky trochu vadí.. kdyby to alespoň sponzorovali nějak postupně.. ale číst za den 4 články o stejných produktech už mě moc nebaví :D ale furt to nemění moji chuť něco zkusit.. ale čekám až to trochu povolí a budu o tom pak taky moct napsat.. :) Jinak video je moc hezké! Kvalita je bezkonkurenční (kam se na to hraje moje video z foťáku!), ale Bezego trochu to zkrať.. :) vážně moc dlouho mluvíš a na 4 produkty mít skoro 20 minut.. měla jsem co dělat abych to vydržela :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tím Tě nechci urazit nebo nějak kritizovat! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, chápu, mě to taky přijde dlouhé, prostě jsem se moc rozkecala :D

      Vymazat
  8. Pěkná recenze :) Ziaju už chci dlouho zkusit, tak začnu tím okurkovým tonikem.
    Jinak ani nevadí, že je to dlouhé... jsi sympatická a mluvíš poutavě, ráda na tvá videa koukám :) Rozhodně se to dalo vydržet v pohodě!

    OdpovědětVymazat
  9. Tonik z okurkové řady si určitě pořídím. Začínám s blogem po dlouhé době, tak budu ráda když se podíváš :-) a podpoříš mě. Jinak mam také recenzi na jeden výrobek z jejich řady.

    Hezky večer :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to zajímavě, já jsem ale hlavně zvědavá na jejich kakaové tělové máslo :)
    a ještě bych tě ráda pozvala na svůj blog, z každé čtenářky mám velkou radost :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Já se teda nepřidám ke kritice Ziaji, protože ne všechny jsme tak postižené, že čteme XXX blogů denně, že. Nebýt Bezegy, tak já o téhle kosmetice nevím. Zřejmě vaše blogy nejsou tak zajímavé, abych se tam o nich dočetla.

    OdpovědětVymazat
  12. Video je nebo teď můžu říct bylo super :)- Já jsem jim to o těch spolupracích psala hned začátkem, ale říkali, že nepotřebují radit, že tomu prý nerozumím :D. I když to bych zrovna netvrdila :).

    Jinak s Tebou mohu, co se produktů týče, souhlasit :).
    ŠIKOVNÁ

    OdpovědětVymazat
  13. Já se Ziajou problém nemám, ráda si přečtu/prohlídnu všechny recenze. U tebe mě zaujal ten šampon, už se mi několikrát stalo, že mě levný šampon hodně překvapil. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Teda ta kvalita je hrozná. Jak můžeš něco popisovat, a není to pořádně vidět? Nechápu, proč s nima spolupracuješ, když tě to tak prudí. Mě příjde fajn, že je to dostupná kosmetika a na nic si nehraje.
    Tina

    OdpovědětVymazat
  15. už mě to trochu vadilo,je to strašně dlouhá doba 4 produkty za dvacet minut,už jsem to skoro vypla:D ale teda nechápu co se ti nezná na šamponu za 70 korun 400 ml? Mě to přijde levné,ale jako nazývat to splaškem?to mě dost urazilo.já jsem si poslední dobu kupovala šampony asi za stovku od Yves Rocher (asi 200ml) a abych řekla pravdu,nevidím rozdíl když použiju např Baleu bez silikonů který stojí 30 korun.(takže se k ní nejspíš vrátím) Nedovedu si dost dobře představit že bych na ty svoje extrémně husté vlasy kupovala šampon za 500 který bych měla na dejme tomu 7 použití.na to opravdu peníze jako student nemám,kde na to bereš?:D

    OdpovědětVymazat
  16. Škoda že sponzorované video nezasponzoroval spíš někdo jiný, než tahle nezajímavá značka.. Takové produkty ani nestojí za Tvůj čas, protože Ty svoje recenze bereš poměrně poctivě. Pro mě jako pro čtenáře blogu je to zase nezajímavé proto, poněvadž jde o obyčejnou levnou značku, kterou si koupím teda z důvodu ceny, a ne z důvodu, že by byla něčím zajímavá, a tehdy by pak mělo smysl, aby jí byl věnován nějaký blog. Aby mě to utvrdilo v tom, do ní investovat. Zdali budu investovat do této, nebo nebudu, je mi ve výsledku vlastně jedno..

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....