17. 5. 2012

Rtěnkový speciál

V rámci otázek mých čtenářů, se snažím plnit vaše přání. A taky se mi nechce učit na státnice, které se šíleně rychle blíží a já ještě nezačala. Jedná se o rtěnky, které mi dělají velmi často společnost a jsou to momentálně veškeré, které vlastním. Po více kouskách netoužím, protože mám co dělat, abych spotřebovala všechny tyhle a pak mám pocit, že se mi sedící odstíny začínají opakovat a na co mít jednu a tutéž ve 20 baleních ? K radosti by mi stačil nějaký pěkný korálový odstín a asi už mám vybráno. Hádejte, kterou značku teď zkusím ?

Ps: vím, že měla být dávno vyhlášena první část giveaway, ale mám toho tolik, že prostě skorem nic nestíhám. Takže se omlouvám, ale alespoň vám prodloužím dobu na to, aby jste se mohli dále hlásit !!!

Formspringme    Youtube   Facebook

Vaše Bezega

23 komentářů:

  1. měla bych se učit, ale místo toho sleduju tvoje videa :D nějakou rtěnku bych si taky chtěla koupit, zatím žádnou nemám,to musím napravit, ve svžch dvaceti letech :D ale nedokážu totiž vubec odhadnout, jaký odstín by mi slušel...a hlavně mám strach, aby se mi pak neobtiskla na zuby a já bych si toho nevšimla :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy není pozdě ;). Pokud jsi zlatovláska, vsaď na růžové tóny, ne moc barbie. Pokud hnědovláska, zkus něco více do oranžova/hněda. To je takhle jednoduché, ale nejlepší je, si to prostě na sobě zkusit a ve které se budeš nejlépe cítit, tak tu si vezmi a prď na názory ostatních. Pokud ti rtěnka zvedne sebevědomí, může být každému jedno, i kdyby byla zelená s puntíkama ;). Na zuby se většinou obtiskávají nějaké výraznější tóny. Nejlepší je, si to doma před odchodem zkontrolovat před zrcadlem, podruhé už se to ,,většinou,, nestává protože rtěnka se ti prvním obtiskem z nebezpečných zón jakoby smyje. Pomáhá si přebytečnou rtěnku obtisknut na kapesníček a nic se ti už mazat nikam nebude. Začala bych třeba nějakýma tělovkama, ať si vůbec na rtěnky zvykneš ;).

      Vymazat
  2. Ty nové rtěnky od Dermacolu jsou super :) na YSL mám spadeno už dlouho, ale musím asi počkat na nějakou těžkou zkoušku, abych se mohla taky odměnit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda té barvy videa, že ty odstíny nejsou pořádně vidět :( YSL je klasika, vypadá úžasně..! Ale pro mě teda trochu finančně nedostupná :D já jsem si v úterý koupila tu Rimmelku, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nechci psát další z těch "vlezdoprdelovských" videí, ale koukam na tu tvojí rtěnku od začátku videa a když si pak vyslovila tu obavu jestli ti ta fialová vůbec sedne, musela jsem nějak zasáhnout, hihi. Je perfektní a na tobě vypadá skvěle. Fakt skvěle. Tečka. :)

    OdpovědětVymazat
  5. chápu to dobře, že 16 minut žvatláš o ČTYŘECH rtěnkách?? :D to je fakt moc už tohle :D máš taky nějaký video, který je stručné a k věci? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív se na to video zkus kouknout a pochytit obsah, než začneš psát takovýhle komentář.

      Vymazat
    2. Koukám, že sis založila google profil jen, abys mohla prudit...??
      Možná, kdyby ses na video koukla, tak bys zjistila, že určitě nemluví jen o 4 rtěnkách. By mě teda fakt zajímalo, co si tím dokazuješ.... :)

      Vymazat
  6. Omlouvám se, ale na mě je to taky dlouhé :-) v půlce jsem to video přeskočila a zjistila jsem, že je tam asi rtěnek víc, ale nedokoukala jsem :-) tvůj blog mám ráda, tvé videa sleduji, ale některá videa jsou dle mého opravdu zdlouhavá :))
    Doufám,že jsem nějak neurazila.
    Chci ti ještě popřát hodně sil, aby se Tvém osobním životě šlo dobře. V podobně situaci jsem byla před dvěma lety, tak to chápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mell děkuju, vůbec jsi mě neurazila. Chápu, že tyhle dlouhá videa nemusí někoho bavit. Když já vám toho chci vždycky tolik říct a rtěnek je tam opravdu více ;).

      Vymazat
  7. Video se mi moc líbí :) Ta rtěnka ti taky sluší a fakt si nemyslím, že bys působila "zmalovaných" dojmem :) Rtěnky od Dermacolu určitě vyzkouším, protože na ně slyším samou chválu. Díky za super tipy :)
    Janča

    OdpovědětVymazat
  8. Odkud máš tu rtěnku od Revlonu ?

    OdpovědětVymazat
  9. Náhodou mě se ta rtěnka taky líbí a sluší ti! Určitě ji nos dál... Holt některé "slečny a dámy" rády komentují něco o čem nemají ani páru a nic jim do toho není, to mě vždycky dokáže rozpálit!:D

    OdpovědětVymazat
  10. jen co usnou, pustím si ho :D18. 5. 2012 0:29:00

    Hurá, další video :).

    OdpovědětVymazat
  11. jůůů :-) mám ráda tvá videa! a se státnicema tě naprosto chápu... já se taky na ně mám učit, ale spíš to furt odkládám :D čím víc se bojím, tím míň se tomu věnuju :D

    OdpovědětVymazat
  12. To klikání :D
    Podle mě ti ta rtěnka, kterou máš na sobě, moc sluší. :) Korálový odstín si na tobě nedokážu představit, představuji si spíš, že by jsi v tom vypadala jako smrtka, ale nechci tě tím nijak urazit. :)
    Jinak v půlce videa jsem úplně "vypla" a nevnímala, tak jsem to radši posunula na ty "shrnující" obrázky. :)
    -
    Jinak narazila jsem na tebe na YouTube ve videu Jak se správně učit na vysoké škole, nebo jak se to jmenovalo, a to video se mi zalíbilo natolik, že jsem zkoukla další a další a nakonec jsem si tě na blogu "šoupla" do Oblíbených, tak snad nevadí. Jsi hrozně sympatická a máš skvělý projev. :)
    Určitě v blogování pokračuj, fandím ti! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Video se mi líbilo hodně :) a ta rtěnka ti sluší. Paní měla asi blbej den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po přečtění ostatních komentářů musím ještě dopsat, že já naopak oceňuji videa delší a nejen jak, jak je vidět třeba u Petry, které xx uživatelek psal, ať je zkrátí a poté, co to na zkoušku udělala, tak se zvedla vlna nevole :), takže kdo chce, udělá si čas a dozví se často i užitečné info navíc, kdo nechce, ať si to posune tak, jak potřbuje, ne? ;)

      Vymazat
  14. Videa jsou fakt super a krátká by nešly , protože by jsi neřekla vše podstatné ;) . Zaujaly mě rtěnky od Dermaxcolu , vyděla jsem je už na více blozích . Měj se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *Dermacolu . Rtěnka Ti až extrémně sluší !

      Vymazat
  15. tak to nechápu...jak ti může někdo říct že jsi strašně zmalovaná?vždyt nemáš na sobě skoro žádný make up :-D já jsem si koupila od Dc právě tu oranžovou a je výrazná,hodně opravdu hodně,je skoro až neonově oranžová...a je mnohem víc výraznější než takhle,tahle mi příjde úplně světlounká...teda nevím jestli su barvoslepá :D ale tohle vážně nechápu:D

    OdpovědětVymazat
  16. http://www.sladkysvet.estranky.cz/18. 9. 2012 11:33:00

    Ta rtěnka co máš na sobě, vůbec není výrazná.. znám ženy které nosí vážně extrémy, až to hezký není.. ale vůbec zmalovaná nejsi.. a prodavačka s mamkou jak jsi říkala měli pravdu.. sluší ti... :) neviděla bych problém v tom malovat se tak každý den! :) Raduše.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....