2. 5. 2012

Pauzátor

Jsem velká huba a holý neštěstí a sakra, jak , že se to říká ? Slíbila jsem články, recenze a videa, bohužel je zase v mém životě pár věcí, které mi blog odsouvají na kolej né druhou, nýbrž nejméně desátou.

V minulých dnech jsem stačila přibrat, zvládnout ošklivácké zkoušky v předtermínech, ale ještě mě ty nejhorší čekají, ztratit otázky na státnice – naštěstí jen otázky a ne vypracované otázky (ještě, že je mám na školním systému ), přesvědčit se, že je sakra důležité, jak se cítíte uvnitř, aby jste správně působili na okolí, potvrdit si, že bavit se dá s každým, jen trávit chvíle v životě s málo kým, strávit příjemný večer v blízkosti ohně, aniž bych byla upálena, plakat a za pět minut se smát, sníst první pořádný domácky dělaný burger (V. prostě umí !!), přejíst se ve Friday´s a dostat od barmana nejlepší jahodový koktejl ever, koupit si nejdražší rtěnku svého dosavadního života (víc už fakt ochotná zaplatit nejsem, ale vyplatilo se), vytvořit si nechuť k podivným útvarům na mé pleti, které tam ještě před měsícem nebyly (aneb zkouškové), odvést svého nejbližšího člověka do zařízení, kde chodí všichni v bílém a dát ho do rukou s velkou důvěrou někomu jinému (prosím, nezklamte ji a udělejte pro jednou zázrak, on si to zaslouží), přestát tak jeden z nejtěžších dnů svého života a doufat, že přinese dál jen to dobré….taky jsem se dokázala prokrastinovat do takového stavu, že je sedm hodin večer před zápočtem a zkouškou a já neumím ani ň, protože myšlenky jsou někde jinde.

Nezlobte se tedy prosím, že nejsem schopna vám odpovídat na otázky typu, jakou barvu mám raději na kalhotech….blogovat nepřestávám, kosmetiku dostanete, výprodeje budou, videa taky, ale blog je jen blog….není to život a fakt mi nedělá radost, když mi někdo na to, že se slušně omluvím, že nemám teď náladu na otázky o kosmetice odpoví, že jsem líná pí.. a přestává sledovat můj blog. Všem, kterým nepíšu se omlouvám.

Mějte se krásně…počasí, nad kterým áchají snad všichni v okolí mi tak fajn nepřijde. Nesnáším dusno a vedro, když musíte školně, pracovně atd. fungovat. Navíc oblečení mám připravené na jaro a já ho sakra chci nosit !!

Formspringme     Youtube    Facebook

Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. Nic není jen černé ;)! Bude líp <3

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní článek, i když omlouvací. Četlo se to jedním dechem = sotva jsem koukla na první slovo, už jsem byla u posledního, páč to jelo jak po másle!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně napsané... nic netrvá věčně, zase bude dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mluvíš mi z duše. Dusno taky nesnáší :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně napsané. Chápu to, zejména proto, že se poslední dobou cítím taky tak nějak. Ale ono to bude zase lepší, tak jako nemůže být nic pořád jen dobré, nemůže to být ani pořád jen špatné. :)
    A vedro taky nesnáším. Navíc jsem si letos koupila dvoje jarní dlouhé kalhoty, a místo jara jsou tropy...

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak štve mě to :P, že píšeš málo, ale chápu :). Jen nám některým prostě chybíš :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak štve mě to :P, že nepíšeš, ale chápu :). Jen nám některým prostě chybíš. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se k anonymní, že je to skvěle napsané, ač nic pozitivního (až na rtěnku, smích a fajn večer u ohně).

    Těším se na Tvé články a na kvalitu jsme si ochotna počkat, jsem ochotna vydržet a taky být ticho a neotravovat Tě s pitomostmi typu barva kalhot. Měj se co nejlépe! ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....