15. 5. 2012

Nálepky na nehty Sephora

SAM_9517Foto: prosím o shovívavost, ale moje kůžička okolo nehtů zažívá zlé období.

Hodně lidí se mě ptalo v souvislosti s minulým videem, co, že to mám na nehtech a jaká jsem šikovná, jestli jsem to malovala sama. Takže to uvedu na pravou míru. Ikdyž se za šikovnou vcelku považuji, tak takovéto dílo bych asi nikdy nevytvořila, navíc na to nemám vůbec čas. K nákupu v Sephoře, kde jsem využila jednu z jejich akcí, jsem dostala zdarma asi 2 vzorečky, kde byly dvě nálepky. Později si šla něco koupit mamka a taky dostala tyhle leopardí krásky. No a jelikož jsem do tohohle vzoru blázen už pár let, bylo rozhodnuto. Bála jsem se manipulace s nimi, ale šlo to krásně. Aplikace mi šla krásně od ruky (stáhnete fólie a prostě to nalepíte). Do pěti minut hotovo.

Nechtěla jsem je na všechny nehty, to už mi přišlo trochu moc výrazné a tak mám jen na prostředních třech prstech. Měla jsem zatím zkušenosti s nálepkami od Essence a ty stojí vážně za prd. Tyhle jsou konzistencí jako kdyby jste si v kuse slouply čerstvý lak z nehtů. Tenoučké a pěkně se lepí. Jediný problém bych viděla v tom, že pro někoho, kdo má hodně široká lůžka, nebudou nálepky stačit a budete mít nehezké okraje. Mě stačí tak akorát, jako kdybych si nehty doopravdy lakovala.

Zafixovala jsem je ještě Essenge better than gel nail top coatem a drží už neuvěřitelný týden. Ani lak, který mám na ostatních nehtech tak dlouho nedrží (a ano, myju nádobí, dokonce jsem s nimi přesazovala kytky). Vzor podle mě vypadá úžasně a najdete v jejich nabídce daleko větší škálu vzorů a barev. Vážně uvažuji nad jejich koupí. Četla jsem na ně rozporuplné reakce a tak jsem ráda, že jsem takhle měla možnost je nejdříve vyzkoušet. Mě opravdu sedly a pokud jste alespoň trochu šikovné, protože minimální zručnost bude potřeba, co si budeme povídat, myslím, že jsou dobrou alternativou, pokud nechcete čekat na zasychání laku. Asi si nějaké pěkné pořídím na dovolenou….

Aplikace: sloupnete spodní folii a já sloupla i vrchní a šmatala jsem na proužky prsty a nic se jim nestalo. Přiložíte správně a zbytek přečnívající utrhnete. Kousíčky, které se nepodařilo odtrhnout zapilujete a můžete zafixovat vrchním lakem.

Další info: v balíčkách plné velikosti se najde 16 nálepek různých velikostí, takže by vám měly sednout na všechny prsty a můžete si vybrat. Odstraníte je odlakovačem, ale já to ještě neudělala, tak nevím, jak dobře to půjde. Asi o něco hůře než běžný lak, ale jako horor to nevidím.

Cena: je opravdu různá, protože Sephora je hodně dává do akcí…jděte okouknout a počkejte si na akci.

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

17 komentářů:

  1. já tyhle vzory nemusím...něco podobného, ne tak kvalitního mám od essence a žádná sláva :D...nedám dopustit na lak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu Ceady ;). Ale ty od Essence se s tím fakt nedají srovnávat. Essence mi přišlo, jako kdybych si lepila na nehty papír, ale tyhle jsou opravdu jako lak. Vzory jsou samozřejmě i jiné v nabídce a nebo jen jednobarevné.

      Vymazat
  2. já taky na leoparda moc nejsem :-D ale vypadá to vážně skvěle! :-))

    OdpovědětVymazat
  3. vypadají dobře:) ale já mám nehty jak papír, hrozně se mi třepí, takže myslím, že by se mi to odlouplo hned :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že tohle by mohlo třepení zamezit, právě proto, že to dost dobře drží pohromadě ;). Plus vytvrzovací lak na horu, o chce to vyzkoušet ;).

      Vymazat
  4. To je super :-) Můžu se zeptat, kdy bude vyhodnocení giveaway? Jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi večer ;) hned jak se k tomu dostanu.

      Vymazat
  5. Vzor je krásný! Mrknu po nich, protože na ty Essence jsem četla nic moc reakce a celkem mě takhle metoda láká :))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně, určtě po nich kouknu :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádherný, podívám se po nich :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné :) miluju essence top coat, který v článku zmiňuješ. bez něj nedám snad už ani ránu. miluju na něm to, jak lak déle vydrží, jak urychluje schnutí laku na nehty... a jak už jsem řekla, nálepky vypadají senzačně. a s kůžičkou se netrap, taky mám teď kůžičkové bad days :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nadherne nechtiky! Tie sa teda vydarili ;))
    Dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  10. na mna je tento tigrovny vzor natolko vyrazny, ze by som si ho dala mozno na 1 necht a zvysne by som nalakovala dakou obdobnou farbou... ale obdivujem Ta ze si to vies tak pekne "naniest" ja som nalepky skusala a neviem si s nimi rady :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....