29. 5. 2012

Kam se šperky I.

SAM_9571

Nedostatek místa řeším ve svém pokoji neustále. Bohužel jsem dosti omezena a možná, no tak dobře, přiznám si, že toho mám nějak hodně. Můj boj s místem je nekonečný a bohužel, kdo při tom všem má stále myslet na estetiku řešení ? Inu, při učení, tedy mého spíš neučení na státnice, mě napadne spousta věcí, co dělat jenom proto, abych nemusela číst další otázky (až vám tu budu nadávat, že já hloupá se neučila, víte, že mi můžete tohle vmést do tváře !!).  Věřte, že náušnic mám o hodně víc a kde ty mám uskladněny, vám ukážu někdy jindy, ale teď se vrhnu na tu část visacích a neskladných, které jen tak někam prostě nenarvete a navíc, když jsou tak hezké, není hřích je schovávat ?

Vyřešila jsem to následovným starým trikem, který určitě už mnoho z vás zná. Je toho plný youtube a tak se nebudu namáhat s točením videa.

Co je potřeba:

  • rám  na obrázky – vykuchejte jeho vnitřek a zbytek si někam schovejte
  • kus látky (já rozstřihla staré tílko)
  • špendlíky do nástěnky
  • nůžky
  • trpělivost !

Postup:

  1. Vykuchneme vnitřek rámu. Sklo, ani případná zadní stěna není potřeba. Kdo chce, ponechá si nožičku (podstavec), který může později připevnit, aby rám lépe stál.
  2. Vystřihneme si obdélník látky, velký asi jako rám.
  3. K zadní části připevníme látku za pomocí napínáčků. Prostě je tam napíchejte !
  4. Dál obezřetně napínejte látku, co nejvíce to jde a přichycujte ji do stran, za pomocí napínáčků, všude podél stran rámečku. Pozor na krabatění a nevystřelte si oko !!
  5. Po napnutí máme hotovo….teď už stačí otočit a zapíchat si naše náušnice na své místo.
  6. Je to levné, je to efektivní a můžete to kdykoliv změnit (látku, náušnice, barva rámu).

SAM_9580-horz

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

20 komentářů:

  1. toto poznám, skvele sa ti to podarilo :) páči sa mi to ale nikdy som si to nevyrobila lebo nemám toľko visiacich náušníc a ešte k tomu mám aj mačku a teda všetko labky lákajúce musí byť schované :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj, no, tak já mám pejska a tomu je tohle vážně buřta :D naštěstí.

      Vymazat
  2. Skvělý nápad ;-) Já vyhrabala staré struhadlo (také v době učení/neučení na státnice, to mám nejvíc takových nápadů včetně tvoření náušnic ze starých puzzlí), které jsem jednou v záchvatu kreativity nabarvila a pak nevěděla, co s ním (vím, že z něj jde vyrobit pěkná lampa, ale jsem líná sehnat materiál). Tak jsem na něj nakonec navěsila puzzlové náušnice a vypadá to lépe, než jsem čekala. Nevyhazujte stará struhadla a puzzle, před státnicema se to bude hodit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Struhadlo, no to zní báječně :O :) !! Nemáš fotku ? No, tak ty jsi perfektní, puzzlové náušnice musí být zúžový !!

      Vymazat
    2. Je to ještě pracovní verze, bude to chtít dodělat (už jsem si zakázala na tom dělat před státnicema, takže musím počkat), ale fotky poslat můžu, když odpustíš nedokonalosti ;-)

      Vymazat
  3. moc krásné :-) nikdy jsem to neviděla a ani by mě to nenapadlo :D fakt pěkné. jinak ty tulipány jsou na tom všem nejlepší :D miluju tulipány :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem to dělala ale s velkým rámem ,najdeš to v DIY u mě na blogu . Ale přestala jsem nosit delší naušnice takže letěl :D

    OdpovědětVymazat
  5. dobrý nápad :) asi si to vyrobím, protože moje chudinky naušnice leží na jedné hromadě :D

    OdpovědětVymazat
  6. jeeej :o) to je ako skoro moj stojan na naušnice :o)

    OdpovědětVymazat
  7. to je hezký :) mě se líbí něco podobného s lanky na zavěšení slunečních brýlí :))

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě si vyrobím , je to super. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. To je moc krásné a ty náušnice tam vypadají moc hezky. :) Jenže nevím jestli bych to zvládla, jsem nemehlo. :D
    Jinak já si taky vždy najdu nějakou práci, abych se nemusela učit na zkoušky a pak nadávám, že jsem nezačala dříve. :)

    http://lovelystuffbydasha.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. něco takového bych si taky ráda vyrobila :))

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám korkovou nástěnku jen pro šperky, taky to je fajn

    OdpovědětVymazat
  12. :D jsem hrozná :D mít v kapse několik set tisíc, tak bych byla taky úchylák :D. Proto když mám peníze, tak si uvědomím, že prioritní by pro mě neměly být ani boty ani kabelky, ale hadry :D... I když někdy mi to nedochází a pak se doma rozčiluji, že nemám co na sebe :D

    OdpovědětVymazat
  13. http://fa-shovv.blogspot.sk/2012/05/fotoramik-upgrade.html aj ja som to robilaaaa :) len trosku v inej podobe :) a dokonca sme to uverejnili v ten isty den:D osud ;)

    OdpovědětVymazat
  14. AHOJ PRINCEZNO RŮŽOVKO! ..moc super nápad tohle! :-) opravdu by nás to nenapadlo ! a vypadá to moc dobře
    máš moc krásný blog! :-) bílí se nám tadyyy ;-) JSME TVÉ NOVÉ FANYNKY! :-) Budeme moc rády když mrkneš i k nám na blog a zároveň nás moc potěší když příjmeš pozvání na naši GIVEAWAY zde : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Zkus své štěstí! Držíme palce :-)

    OdpovědětVymazat
  15. já bych těch stojánku musela mít alespon 50 aby se mi tam vlezly všechny naušnice

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....