14. 5. 2012

Filmy za květen 2012

A je tu zase další filmové doporučení. Co jsem tenhle měsíc v rámci prokrastinace shlédla ?

1)A little bit of heaven

V rámci toho, že podobnou situaci mám v rodině, naštěstí zatím ne v takovém stádiu, jsem si pustila podruhé tenhle úžasný film. Probrečela jsem ho tedy skoro celý, ale zároveň mi dal sílu..

2) Ošetřovatel a Noc v muzeu 2

Jo, tak tyhle dva filmy snad nemá ani cenu rozepisovat zvlášť. Oboje bych označila za rodinou komedii pro klidné večery. Nečekejte v tom moudra Buddhy a budete spokojeni.

3) Immortals – Válka bohů

Ani nevím proč, ale docela jsem se do tohohle filmu zažrala a byla jsem naštvaná za tak podivný a nejednoznačný konec. Navíc vidět v akci takových svalů…hmm ženy, tak který je favorit ?

Tenhle měsíc toho není moc, protože zkouškové jsem přeci jen celé nevěnovala prokrastinaci a párkrát se i učila….

Formspringme     Youtube    Facebook

Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. mě za poslední dobu zaujal tento film :http://www.csfd.cz/film/306731-nedotknutelni/, doporučuju, je to vtipný i smutný zároveň :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem už taky viděla..vidíš, úplně jsem na něj zapomněla :D. Je opravdu krásný.

      Vymazat
  2. Díky za typy, určitě zkouknu :)))

    ráda tě uvidím na mém blogu, začínám od znovu, tak budu ráda za podporu :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ošetřovatele jsem viděla taky minulý měsíc a je super! Jinak jsem tteď ještě viděla film, který určitě doporučuji - Voda pro slona. Taky nemá chybu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten už jsem viděla a tuším, že ho možná mám i tady v tipech ;).

      Vymazat
  4. díky za tipy, určitě se ráda podívám. líbí se mi rozmanitost filmů..;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dlouho jsi nepsala o filmech, chtělo by to update a nejlíp video :). Oblíbené celkově, které Tě zaujaly poslední dobou, oblíbení herci, herečky. Sakryš už aby na to někdo vymyslel tag :)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....