10. 5. 2012

Dovolená

Aby tady nekončilo vše tím mírně depresivním článkem dole, napíšeme něco zajímavějšího. Co třeba téma dovolená ? Máte už vybráno, nebo vybíráte ? U mě to vypadá tak, že letos absolvuji velkou dovolenou asi s maminou. Chudák malá musí poslouchat moje rozmary a tak omdlévá nad mým výběrem z destinací jako je Nepál, Indie skrz na skrz, Mexiko, Kazachstán. Miluju exotiku, proto jsem asi už 3x navštívila Turecko. Mamku ale neláká vidina znásilnění, okradení, nemocí, šplhání se někam za šílených teplot apod Veselý obličej s otevřenými ústy. Letos to tudíž vidím na nějakou klidnější dovolenou. Uvažujeme nad Egyptem, nebo Arabskýma Emirátama, ale nějak nejsem schopna u nich odhadnout přiměřené ceny a kvalitu ubytování a hotelu. Moc se mi líbilo i v Řecku, ale nějak si nemohu vybrat správný hotel.  Úplně nejradši bych nějaký apartmán hnedka u moře, abych mohla ráno chodit běhat okolo mořských vlnek , popřípadě zchladit hned své nabíhající rajčatové zabarvení tváře, dát si snídani na terase, vyvalit se s knížkou a poslouchat u toho zvuk moře. Ovšem vysvětlete to prosím někdo v bance, kterou půjdu v nejbližší době nejspíš vykrást Veselý obličej s otevřenými ústy.

Přichází velké jestli…..jestli odstátnicuju a podaří se mi někam zařadit svůj zadek na dva další roky magistra, volna bude habaděj (pokud nevyjde práce). Takže by se hodil last minute. Jsem sbalená asi tak za půl hodinky a nesnáším čekání, což by u tohohle mohla být výhoda. Pokud mi pánbůh chce zase jednou ukázat svojí sílu a nenechá mě to udělat, myslím, že myšlenky na dovču mě brzy přejdou…..ach..jak já chci na pláž a pít koktejly.

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

32 komentářů:

  1. Za sebe doporučuji Egypt. Nevím jak jsou na tom lastminutky. Ale first minutky vyšly ve výborném hotelu na 10 nocí, allinclusive, let atp na 11000.
    Hlavní je pročíst si recenze na netu, ale to určitě víš ;)
    A gratuluji k poslední zkoušce. Mě teprva čeká :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, no tak to je super. Asi se poohlédnu po tom Egyptě, od jaké cestovky, jestli se můžu zeptat ?

      Vymazat
  2. já asi tradičně nikam nepojedu :-/ ale doufám, že Ty ano a rozveselíš (nebo naštveš?!) mě přívalem dovolenkových fotek ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. My akorát dneska zaplatili s přítelem dovolenou a jedem na Krétu. Nemůžu se dočkat, nikdy jsem tam nebyla, tak se moc těším :)
    Přeju, ať ti všechno vyjde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Krétě jsem byla a je to tam moc krásné. My tedy měli samostatně plážičku v zátoce a byla to nádhera.

      Vymazat
  4. Ano,ano, téma cestování mě dokáže spolehlivě rozvášnit! :) Schladí mě vždycky až ty ceny, po kterých by moje konto asi vykrvácelo... Ale jednou... ;) Těšte se Indie, Nepály, Transsibřská magistrálo a podobně :) No, takže zatím volím cesty na vlastní pěst, spaní kde se dá transport čím se dá. Takhle se dá naštěstí i brigádními příjmy podívat celkem daleko :) Ale občas by ten apartmánek u moře opravdu nepohoršil ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se nechce samotné, ale mít chlapa k sobě, tak jedu hned na vlastní pěst někam :).

      Vymazat
  5. Emiráty jsou nejlepší. Už nelítáme jinam. Jenom je tam strašně muc Rusů :D

    OdpovědětVymazat
  6. já ještě nemám ani potuchy, kam pojedeme! loni jsem byla s kamarádkou a chceme jet zase někam, ale kdoví! hodně nás láká cesta na výletní lodi skrz oceány a moře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm, víš, že si mě docela nahlodla :D zní to dobře, ale já bych se asi v uzavřeném prostoru zbláznila :D

      Vymazat
  7. Plánujeme svatební cestu - iděálně nějaký last. Loni jsme chtěli navštívit Kos, ale bohužel nám nebylo přáno.Tak možná letos.... Ale přiznám se, že mě také hodně láká Turecko... Avšak nějak nevím, kam nebo na co si dát pozor... :) Takže uvidíme.

    littlecharm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak svatební cesta, to je pecka. Kos zní dobře!! Kdyby si něco chtěla vědět o Turecku, dej vědět. Já tam byla dvakrát s cestovkou a jednou na vlastní pěst, takže už o tom leccos vím. Tedy v oblasti Alanya, Side, Kemer.

      Vymazat
  8. Ahoj Kato ;-) Noooo, nad skvelymi destinacemi premyslis :-D Ja jsem vzdycky chtela do Indonesie, na Hawai, nebo do New Yourku :-D Ale strach z dlouheho letu mi to proste zatim nedopral, snad nekdy v budoucnu. Za sebe muzu doporucit dovolenou na Tenerife, sice to misto zminene nemas, ale tak navrhu neni nikdy dost, ze jo :-) My jsme tam byli na svatebni ceste a pak jeste jednou jen tak a byly to zatim jedny z mych nej dovolenych....Tak preju hodne stesti pri vybirani :-) a pak nezapomen dat vedet kam odcestujes ;-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatý New York, tak to už bych fakt musela udělat tu banku. Lítání miluju, takže tě docela lituju, že si to nemůžeš vychutnat. Na Tenerife jsem slyšela dobré ohlasy, my byly na Lanzarote a tam se mi moc nelíbilo.

      Vymazat
    2. Ahoj, já jsem v NY byla, a byla to nádhera! ;)
      Let byl fajn, těch 10 hodin uběhlo rychle ;) Nejlepší je, si pustit třeba cca 3-4 filmy a nejdou jsi v NY a ani nevíš jak :-D

      Vymazat
  9. ahojky můžu se zeptat na jaký škole studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezlob se, ale svoje soukromí tady zmiňovat nebudu. Možná až odsud konečně vypadnu :D.

      Vymazat
    2. i kdyby to byla soukromá tak je mi to fakt jedno. Ale chápu že to tu spát nechceš, ale tuším dobře je někde na Moravě? ;)

      Vymazat
    3. Mě nejde o to, že je soukromá nebo není :). Jen nechci aby si zas na mě někdo počkal před dveřmi :D. Na Moravě není, je v Praze a pak ještě asi v dalších 3 městech.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Tak to závidím :). Přivez si sombréro a kdybys měla chuť, tak mě můžeš přivézt Tequilu :D.

      Vymazat
  11. My to máme s přítelem stejně.. dokud nemáme hotové státnice, tak dovču neplánujem.. :D a pokud vyjdou tak si za odměnu seženem nějakou minutku.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dobrý plán :) tak držím palce, ať můžete vyrazit ;)

      Vymazat
  12. Ahoj, já cestuji docela hodně, protože rodiče dělají na letišti ;-)
    Určitě bych Ti doporučila Kypr, my jsme tam byly asi 16x a jen tak neomrzí ;-) Pokud by sis chtěla vařit tam sama, tak je ideální "středisko" apartmánů Sea Green Gardens :)
    Pokud by jsi radši třeba hotel, tak se určitě taky něco najde :)
    Potom, pokud by jsi chtěla to Řecko, tak se mi líbilo na Zakynthosu :)
    Ale ze všeho nejvíc se mi líbil New York, ale tak asi padá, hlavně cenově, ale taky tím, že ten není o válení se u moře :-D Snad ti to vyjde ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. dovolenka? to sa uvidi po statniciach...:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,taky ti sem něco napíšu, ať máš inspiraci:)
    Nejradši mám ty "aktivní dovolený", kde třeba chodim po horách nebo jezdim na kole, což asi, podle toho, co píšeš, neni úplně pro vás. Ale třeba Holandsko je moc fajn, můžeš spojit ježdění na kole s koupáním v moři, můžeš chodit po památkách a všechno je to na rovince, takže sice to není úplná dřina, ale nemáš pocit, že bys příliš zahálela :D
    Co se týče moře, já jsem opak než ty a válení na pláži mě třetí den absolutně přestává bavit :D Ale co jsme byly v průběhu let s rodinou nebo jen já s mamkou a kamarádkama, líbil se nám právě tady už několikrát zmiňovanej Zakynthos(kde se řecký krize nemusíš obávat) a pak taky Corfu. Já letos jedu na Elbu, kde právě máme spojený opalování na pláži s turistickejma pochodama a památkama. V Egyptě se mi naopak vůbec nelíbilo, nekonečný očumování chlapama, který většinou poprvé vidí ženskou jen v plavečkách, e-e, nic pro mě, navíc tam bylo strašnejch Rusů a jídlo pofidérní(Faraonova pomsta...).
    Jinak přeju Ti, ať se dobře rozhodneš a užijete si to:))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já za sebe můžu doporučit Nei Pori v Řecku. Naprosto skvělá destinace. Písečná veřejná pláž, promenáda se spoustou obchůdků a barů. V blízkosti se pořádaly asi jednou za dva týdny? trhy. Navíc je to asi hodinka cesty do Waterlandu (http://waterland.gr/), který je úplně úžasný na celodenní blbnutí.

    Letos se s kamarádkou chystáme buď na Korfu nebo do Bulharska. Destinace zatím nemáme rozmyšlené, protože se budeme dívat po lastminutkách :)

    OdpovědětVymazat
  16. My letos poprvé jedeme na takovou velkou okružní plavbu lodí, takže navštívíme Itálii, Sicílii, Neapol, Valencii,Tunis, Francii a Ibizu :D Takže se už moc těším! Ale určitě bych ti moc doporučila Arbské Emiráty. Byla jsem tam dvakrát a je to prostě neuvěřitelně zajímavá země. Je tam příšerně vedro, teplá voda a většinou i dost velký luxus. O Dubaji ani nemusím mluvit, to je prostě pohádkové město.. Moc doporučuji, je to tam opravdu dokonalé ;-)
    http://beily-beautyworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Egypt i Emiráty bych ráda navštívila :) letos to bude asi chorvatsko s přítelem, a na konci léta po olympiádě Londýn :) nemůžu se dočkat :)

    OdpovědětVymazat
  18. My letos jedeme s přítelem na dovolenou k moři a konkrétně do Chorvatska, poblíž Omiše. Koukali jsme všude možně až jsme tady http://www.topsleva.cz/pobyty/dovolena-u-more narazili na pěknou cenu, tak snad to bude fajn. Pokud budeme mít ještě poté čas a peníze, tak možná vyrazíme někde do Beskyd, třeba jen na prodloužený víkend:)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....