20. 4. 2012

Versatile Blogger Award

Takže nejdřív bych chtěla moc poděkovat Michelle (tady) za její nominaci. Moc mě to potěšilo a udělala mi velkou radost, hlavně jejím komentářem Mrkající veselý obličej. Díky

Pravidla tohoto TAGU jsou následující:

  • nominovat 15 blogerů, které nedávno založily svůj blog
  • informovat nominované o tom, že byli nominování
  • prozradit o sobě 7 různých faktů
  • poděkovat tomu, kdo vás nominoval
  • přidat ikonu Versatile Blogger Award do svého příspěvku.

7 faktů:

  1. jsem staromódní v názorech (rodina je pro mě vším atd.) což je dneska už  tabu
  2. nemám ráda město ve kterém bydlím, ale budu tu muset ještě asi dlouho setrvat (hlavně kvůli lidem, omezeným možnostem ve všem snad a ošklivému prostředí)
  3. ráda bych, aby se lidi chovali tak a jednali tak, jak chci já, ale nějak to nefunguje….no čím to asi bude ? Veselý obličej s otevřenými ústy
  4. neumím lyžovat a ani na bruslích
  5. miluju moře a cestování , mým snem jsou ale destinace, kam jako ženská sama moc nemůžu (Indie, Pákistán…)
  6. hodně lidí mi říká, že je ve mě něco víc, že mám na víc , ale já si přijdu hrozně líná a tak pro jistotu nedělám nic
  7. mám obrovské sny a očekávání od života a nechci skončit jako průměrný občan…bohužel tak asi skončím díky faktu v bodě 6.

Nezlobte se, že nikoho nenominuju, ale nechci trávit hodiny času tím, že budu zjišťovat, zda-li dotyčný přeci jen nebyl někde nominován….takže kdo chce, může pokračovat !!!

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

12 komentářů:

  1. Taky jsem tě nominovala, takže jsem ráda, že jsi to udělala :) Jinak jsem na tom úplně stejně v bodě 6.. Jooo lenost je mrcha! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc nevím o co jde takže asi : Gratuluji ? ;D

    OdpovědětVymazat
  3. č.4 - a já myslela, že jsem jediná! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda že těhhle "awardů", kde na sebe má oceněná něco prásknout není víc ;) Jsou super, ráda se o lidech, jejihž blogy se nechávám inspirovat, dozvím trochu víc a malinko můžu poznat jací jsou :)S 6 a 7 to mám podobně (no a s 1, 3 a 5 taky, není to už divný??:) Vím že mám na to být lepší, úspěšnější a spokojenější než jsem teď, ale ta lenost (možná i jakoby strach začít opravdu vynikat,znáš to taky?) mě hrozně brzdí... Ty mi ale podle blogu přijdeš naopak dost aktivní a na sobě pracující, takže ta 7 určitě nedopadne tak zle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle články se mi moc líbí, v některých věcech se dost shodujeme. ;) bohudík, bohužel. třeba s tím městem to máme určitě podobně a s posledním bodem taky! tak držím palce ve vyšších cílích. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, mám nově založený blog, dovolia jsem si tedy nominovat sama sebe :) Budu ráda, když se ke mě přijdeš podívat

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, tady jsem te nominovala ač nevím jak dluhá je již existence blogu, protože to tu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  9. s tou šestkou něco dělej, bejb! fandím ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Katie, tak snad postupně !! ;)

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....