22. 4. 2012

Večerní kosmetická rutina

Slibované video a vámi vybrané video z ankety je tu. Jedná se zatím o první část a to o večerní postup a výrobky, které používám. Tenhle postup dělám už asi půl roku, do té doby jsem měla jiné výrobky a některé kroky jsem vynechávala. Mohu říct, že za tu dobu se mi stav pleti výrazně zlepšil. Přeji pěkné pokoukání a budu ráda za komentáře.

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

14 komentářů:

  1. Jůů konečně nové videjko :-) Moc krásné a díky moc za nové rady. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olej Saloos mě dost zaujal,koukám na něj pokaždý v DM, ale pořád jsem váhala kvůli mý problematický pleti. Ale po tomhle videu už váhat nebudu, díky :) Pěkný video a moc ti to tam sluší, zaujaly mě tvoje náušnice :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné video, sleduju tě ráda, jsi tak sympatická :)

    Z micelárky jsem měla ze začátku stejný pocit, že je k ničemu, jen obyčejná voda, ale pak jsem si jí zamilovala. Mám teda tu červenou na citlivou pleť. Přijde mi lepší než ta zelená.

    Masku Freemen taky miluju, mám už jí asi posté a určitě budu kupovat dál.

    Ten levandulový olejíček mi moc nesedí, vím, že jsou z něj všichni nadšení, ale mě nějak nesedí. I když ho dávám na mokrou pleť, všechno.... mám raději krémy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusí všem všechno sedět!! Naprosto ti rozumím, protože já se řadím mezi ty, kteří jsou asi divní, ale většina osvědčených věcí na mě prostě nesedí :D.

      Vymazat
  4. V tomto videu ti to za prvé moc sluší a za druhé je vidět/slyšet, že jsi zapracovala na svém projevu. Jen tak dál a máš nakročeno být slavnou beauty guru;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och Dejnicko, ani nevíš, jak jsi mě potěšila ;). Ano, skutečně na sobě pracuju a jsem ráda, že si toho někdo všiml ;).

      Vymazat
  5. Teda musím říct, že ti to opravdu moc sluší!!! už jsem viděla všechny tvoje videa, vždycky se těším na další a tohle mě moc potěšilo!:))
    Sluší ti ten účes, naušničky, nalíčení a na videu vypadá, že máš opravdu moc pěknou pleť. Ten odličovák od Ryoru chci vyzkoušet..potřebovala bych něco na oči, zítra jdu navštívit drogerku:)

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marsi..jen ho v klidu vyzkoušej, třeba ti nesedne, uvidíš a kdyžtak dej vědět ;).

      Vymazat
    2. normálně se jdu na to video podívat znova!:D jestli mi něco neuniklo..myslela jsem si, že se docela dobře starám o pleť, ale teď nevím nevím teda :D jinak ty rty to je přesně můj problém, popraskané a taky si je koušu..určitě ti písnu, třeba udělám na to recenzi na blogu..:)

      Vymazat
  6. :) parádní video, moc hezky se posloucháš a také jsem pochytila nějaké zajímavé typy!

    bofmyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Huráá, tak jsem koupila dnes odličovák Ryor a sehnala jsem i kartáček na obličej! A růžovej hehe:D ještě lepší, těším se dnes až vyzkouším!:-)

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Používáme téměř stejné produkty a s večerní péčí o pleť to mám taky hodně podobné:) Ryor odličovač a Saloos olejíček jsou nej:)

    OdpovědětVymazat
  9. V jednom z predchádzajúcich videí si očný krém od Garnier označila za super vecičku a teraz za nič moc. Tak ako teda. Ja ho požívam pár rokov a som spokojná.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám strašně ráda tvoje videa, vždycky se těším na další :-) Jinak já se večer odlíčím mlékem a pleťovkou a tím končím. Dřív jsem měla dost problémy s pletí a od té doby, co jsem péči omezila na minimum (opravdu jen to odlíčení, i krémy jsem úplně vysadila), se mi pleť o moc zlepšila. Docela ti tohle závidím, protože mě to opečovávání baví, ale mojí pleti škodí :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....