1. 4. 2012

Uskladnění kosmetiky

Tenhle článek mám v hlavě už hodně dlouho a nějak jsem se nemohla k němu dostat. Nuže, asi nadešel ten správný čas. Přemýšlela jsem, jestli tohle téma pojmout jako video, nebo jako psaný post, ale rozhodla jsem se pro lepší názornost, vybrat psaný článek. Týká se uložení kosmetiky, kosmetických pomůcek a nějaké tipy na závěr. Připravte se, že tenhle článek je celkem dlouhý !!

1) Jako první mám tip pro uskladnění štětců. Hodně z vás má kelímky, vázičky, stojánky speciální a mě  při pohledu na youtube videa ze zahraničí smutní srdce nad jejich otočnými stojany, patrovými stojánky apod. A jednou při nakupování v Tescu mě napadlo, co to zkusit s tímhle. Má jakési schůdky, takže si štětce nepřekáží, dostatečně vysoký, takže nevypadávají, bílý (aby se hodil ke stolku), plastový, tudíž omyvatelný a vejde se do něj většina mých štětců na běžné každodenní  použití. A ptáte se tedy o co se jedná ? Dámy …tento zázrak jest obyčejný odkapávač na příbory z Tesca, za 40,- cca.

1

2) Marně jsem hledala nějaký hezký zásobník na uchošťoury (taky tomu tak říkáte ?) a na tamponky. Jasně, že se prodávají zásobníky, ale já tuhle dózičku našla u babičky a ona mi ji darovala (mám to ale hodnou babi). Vhodím do ní většinu šťourátek z balíčku a přidám nějaké tamponky, aby bylo všechno po ruce. Navíc je to hezká dekorace ne ?

2

3) Jak moc mě štvou mono stíny, které si stejně ale vždycky koupím, kvůli tomu, že se mi daná barva jednoduše líbí a pak se mi válí po šuplíčkách, zabírají místo a nejdou uspořádat. Tak jsem to vyřešila následovně. Sešlo se mi hodně mono stínů od Essence a tak jsem je za návodu tohoto vyndala a přemístila je do prázdné paletky z Ebay. Pozor musíte dávat jen na průměr stínů, aby se vám vešly. Vuala, místo ušetřeno a vypadá to pěkně.

4

4) Přiznávám, že mě tohle napadlo, až když jsem běhala okolo a hledala, co všechno vyfotit. Pokud máte doma staré šitíčko..takovéto rozvírací a neholdujete zrovna šití, máte rázem malý kosmeticky kufříček.

5

5) Tak k tomu snad nemusím nic víc psát ne ? Musí to znát snad každý, kdo kdy viděl nějaké beauty video na youtube, nebo četl nějaký blog about cosmetic. Stačí sklenice, nejlépe průhledná, barevný písek nebo kamínky. Nasypat, sklenici ozdobit a je to. Stojan na štětce. Písek jsem koupila v KIK asi za 40,-, sklenička je od svíčky z Ikei (pardon, ale není vymytá, použita jen na focení). Musím přiznat, že touhle stylu uskladnění neholduji. Stává se mi, že jsou štětce upatlané/ošmaťchané a pak se písek nebo kamínky na štetce lepí, takže končí všude po pokoji.

6

6) Nechcete tvořit, ani utrácet ? Zato máte doma skleničky, ze kterých není zrovna hezké pít ? Tak je využijte třeba na řasenky.

SAM_9344

7) Tyhle šuplata jste mohli vidět již několikrát u mě na videu, nebo v jiném postu. Jsou z KIK a byly mojí záchranou, ještě když jsem měla menší pokoj. Vejde se do nich celkem dost věcí, jsou lehké a mám moc ráda jejich vrchní vyklápěcí prostor. Jen mě štve, že se dělají v pitomých barvách (sehnala jsem jen modré a růžové). Jsou plastové, omyvatelné, takže případná nehoda s vytékajícím make-upem se dá zažehnat. Výhodou je, že na kosmetiku nejde ani světlo, ani prach, takže prodlužujete její životnost a udržujete vše v čistotě.

SAM_9349

8) Tuhle parádní věc jsem našla v bytovém textilu u nás ve městě, který vlastní Vietnamci. Ještě jsem nenašla věc, kterou by neuměli napodobit. Ale tohle mě docela zaujalo. Jedná se o stojan, který můžete vidět u nich často na prodej nejrůznějších věcí. Já si ho koupila na uskladnění serepatiček k odličování, čistění štětců, laky na nehty, apod. Ještě to nemám pořádně roztříděné a uspořádané, protože jaksi není čas. Takže prosím omluvte jemný bordýlek.

SAM_9350

9) Sdílíte-li pokoj například s menším sourozencem, je jasné, že cokoliv na stole či ve vitrínce je v nebezpečí před rozpatláním, hraním si na indiány (hrají si vůbec ještě děti takhle), nebo dámským náletem osmiletých parádnic. Nezbývá tedy nic jiného, než vše schovávat do šuplíků (nejlépe se zámkem : D). Pokud se vám nelíbí, jak vám věci v šuplíku jezdí při každém otevření a zavření, řeší to tahle podložka z umělé hmoty. Je měkká a přilne ke dnu, tudíž se vám věci na ní ani nehnou a ani ona neopustí místo bez svolení. Koupena v Tescu za 30,-.

SAM_9354

10) No a když už jsme u těch šuplíčků, stačí si do nich pořídit takovéto plastové košíčky. Tesco je dělá v hezkých neonových barvách a stojí okolo 12,-/ks.

SAM_9355

11) Tohle patří mezi klasiky. Proutěné košíčky z Jysku za pár korun udělají parádu a ještě pomohou s nepořádkem.

SAM_9356

12) Něco pro milovnice parfémů. Já je skladuji (tedy jejich část, protože všechny se mi tam nevejdou a aktuálně mám vyndané jen vůně na jaro/léto) na poličce, v téhle staré dřevěné misce na ovoce po prababičce (to koukáte, jak je stará). Stačilo ji navoskovat a je jako nová.

SAM_9357

13) Praktické jsou i tyhle plastové boxy z Baumaxu (mají i větší). Jeden stojí asi 100,-. Já je využívám na bižu (náušnice), ale dají se použít i na kosmetiku. Součástí jsou plastové přihrádky, které si můžete různě poskládat, tudíž máte pak přihrádky velikostně podle sebe.

SAM_9358

14) Stará truhlička, která není až tak stará, jen tak vypadá. Dostala jsem ji dárkem a skladuji v ní hodinky, ale pokud by vám šikovný manžel/přítel udělal dřevěné přihrádky, dá se využít jako šperkovnice, nebo jako kosmetický kufřík.

SAM_9361

15) Proutěné malé košíčky z Jysku. Byly v sadě po třech. Od největšího, kde mám bonbony pro návštěvy až po nejmenšího, kde mám jehly. Jeden čas jsem je používala jako stojany pro štětce.

SAM_9362

16) Tuhle možnost jsem využívala ve svých mladých letech, kdy mým arzenálem byla jedna řasenka, pudr a lesk na rty. Teď by se mi do kufříku už nevešlo všechno  a hlavně bych se v něm dost špatně orientovala. Takže tohle duo je pro mě kamarádem jen na cesty, kdy se snažím netahat toho tolik sebou. Kufřík netuším od kud je, dostala jsem ho a pouzdro na štětce jsem koupila na Ebay i se štětci, které jsem pak vyházela (stály za prd).

8

17) A malý tip na konec. Pokud máte málo místa a chcete mít po ruce košík na odlomky stínů, použité tamponky apod., stačí si nechat prázdný obal od kosmetických ubrousků. Uzávěr nahoře vám poskytne hygienické řešení, aby například tamponky namočené v odlakovači tolik nesmrděli po místnosti, než když je hodíte do obyčejného koše. A výhoda je ta, že když je obal plný, můžete ho vyhodit celý.

SAM_9368

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

44 komentářů:

  1. Nejlepší článek na tohle téma, který jsem kdy četla! ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nepřeháněj :D. Každopádně děkuju :) moc si mě potěšila.

      Vymazat
    2. Bez, nemáš zač! ;D Vážně jsem viděla plno článků na tohle téma, ale tenhle je něco jinýho.. :) Pojala si to po svým a to se mi líbí (ne jako každej blog, kopírka vedle kopírky) :)

      Vymazat
    3. Jé to je tak suprovej článek doopravdy bezva.

      Vymazat
  2. Souhlasím, skvělí článek a popsání. Jinak máš moc krásný blog. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super článek :)líbí se mi nápad s tou essence paletkou ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) Líbí se mi odkapávač na příbory, po něm se podívám, ten lítající písek po pokoji mě totiž taky štve. Krabici od šití taky používám, ale mám tam bižu :) no a šuplíčky z Kiku jsem nesehnala, tak sháním náhradu, ale tak velké nikde nemají :(

    OdpovědětVymazat
  5. super článek :-)
    To já když udělám takový článek, tak se mi všichni vysmějí, že vše skladuji v jedné krabici :D

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní článek...máš to opravdu vymakaný:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle článek se Ti povedl, hlavně ty stíny Essence a štětce v odkapávači jsou super nápad!

    OdpovědětVymazat
  8. Super, zmínila jsi snad úplně všechny existující možnosti :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dost dobrý článek, hlavně ty odkapávače na štětce, nejlepší nápad toto :-) Jinak jak tak koukám, mohla by sis otevřít drogerku, to je síla, vždycky si říkám, že toho mám dost, ale proti tobě nemám NIC :-D A i tak to nestíhám spotřebovávat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já to co mám, spotřebuji určitě ;)

      Vymazat
  10. Tenhle článek se ti moc povedl! Taky používám odkapávač, ale je to fakt praktické :D. Mám ho na řasenky, tužky a krémy.

    OdpovědětVymazat
  11. Je vůbec něco v tvém životě co není skvěle zorganizované? :) Tuhle schopnost ti fakt závidím, kdybys to viděla u mě v koupelně, dostaneš infarkt :D
    Super článek, něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale je. Když mám hodně práce a školu, tak můj pokoj vypadá jako po výbuchu atomovky. Ale snažím se, to mírnit :D. A třeba můj život není až tak super zorganizovaný :). Kdyby ano, byla bych jinde ;).

      Vymazat
  12. Užitečné :) Já mám vše v proutěných košíčcích a nebo ve skle, plast moc nemusím..

    OdpovědětVymazat
  13. tu krabici od kapesníků taky používám ;)
    jednoduše jsem si z ní vytrhla ten igelit a dala si do toho hřebeny :) a pak jsem si ještě z jedné krabice od kapesníků vystřihla celou tu horní stěnu a skladuji v tom nějakou kosmetiku :) a je to vážně praktické ;)

    na uskladnění používám galerku a vyhovuje mi to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šikulka ;) a co je to galerka ? :D

      Vymazat
  14. Perfektni clanek a uplne neuveritelne jsi me dostala s tou paletkou! Presne neco takoveho jsem potrebovala, ale tohle by me teda vubec nenapadlo:D chtela jsem se zeptat, jaky prumer maji ty essence stiny? Zatim zadne nevlastnim, ale chtela bych si tu paletku vytvorit spolu s dalsimi stiny, co mam doma. Tak jestli maji stejny prumer. Dekuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence stíny mají poloměr 26mm.

      Vymazat
    2. průměr?

      Vymazat
  15. Musím souhlasit, perfektní článek! Nejvíc mě dostaly ty Essence stíny, je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  16. mě se líbí, jak jsi zorganizovala ty oční stíny, vypadá to líp a vidíš, co tam máš :)

    OdpovědětVymazat
  17. No teda ty máš vychytávek :) jinak u nás mají ty boxíky v KIK i v zeleném :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Angel, ale zelená by byla v mém případě ještě horší :D

      Vymazat
  18. Povedený post, miluju články na tenhle způsob :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Všem mockrát děkuji za krásné komentáře :).

    OdpovědětVymazat
  20. wow. supr článek. jsem ráda, žes to napsala a neudělala z toho video. ten odkapávač je víceméně geniální nápad. chtěl jsem si udělat stojánek na štětce ve skleničce vyplněné pískem, ale došlo mi, že by prach z něj byl po celém štětci a to by bylo hafo nepříjemné. ještě zkusím verzi s korálkama, ale pro ten odkapávač jdu při nejbližší příležitosti.



    jaké jsou ty Essence stíny? kdysi jsem jedny měla, ale přišlo mi, že byly hodně málo pigmentované a drobily se. teď používám Rimmel, ale drobí se taky dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;). Essence stíny nejsou žádná mega pecka. Odstíny se liší v pigmentaci. Ty méně výrazné mi v podstatě přijdou všechny stejné, až na to, že některé mají třpytky, jiné jsou matné. Výdrž průměrná. Doporučuju používat s podkladovou bází. Práší taky jak které, ale docela hodně.

      Vymazat
  21. Tyhle články mám také moc ráda a obsahově se ti tedy povedl :-).
    Jen mám ale výhrady k estetické stránce. Skoro všechno je pěkně hnusný :-((.
    Asi se to tobě líbí, o tom žádná. Ale neumím si představit mít takovýhle hrozný plastový krabice na viditelém místě v pokoji.
    Když srovám zahraniční (třeba desingové) blogy... jaké krásné a vkusné krabičky, stojánky, košíčky... tohle je trochu smutný český ušmudlaný nevkus :-((
    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že kdybych měla tolik peněz jako zahraniční gurus, plus měla takovou podporu od jejich sponzorů, kdyby ceny věcí tady a platy byly takové jako v Anglii, tak to mám jinak. Plastové boxy jsem sháněla, bezbarvé, ani nevíš jak dlouho, ale prostě jsem nesehnala. Chtěla jsem si je i objednat, ale prostě nezasílají takovéhle věci do Čr (hledala jsem většinou na Ebay). Pomáhala jsem zařizovat kamarádce kosmetický salon a stejně jsme měli problémy s dodavateli a vím, jak je těžké sehnat něco opravdu pěkného tady. To víš, že bych raději měla něco takového třeba: http://supernaturalbotanicals.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/makeup-vanity-3.jpg, ale prostě na to nemám peníze. Proto si myslím, že je nemístné napsat, že je něco pěkně hnusný. Chápu, že se ti to nelíbí, ale nemusela si to hned takhle shazovat.

      Vymazat
  22. Nemyslím, že je to otázka peněz, ale vkusu. Uznávám, že trh v ČR je omezený a není tolik hezkých věcí jako vídáme na netu. Já např. sháním hezký diář, alá Ebay a korejské a japonské papírnictví, marně.
    Pokud ale nejde něco sehnat či není moc peněz, tak lze spoustu věcí vyrobit. Na internetu je tolik hezkých stránek, kde se bod po bodu popisuje výroba/přeměna.
    Myslím, že by to chtělo pátrat a snažit se a ne se jen vymlouvat na nedostatek peněz - tohle je tak typické :-((. Ach jo. Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a mě přijde typické rýpání :).
      Víš, on někdo studuje, pracuje apod. a nemá třeba čas vyrábět si, shánět po netu apod. A nemluvě o tom, že leckdy dopadne vyrobená věc hrozně. Nelze všechno vidět černobíle ;). Uznávám, že je to také dle vkusu, proto jsem neustále ve fázi, kdy pokoj postupně předělávám. Ale nebudu se tady rozepisovat, aby sis nemyslela, že se snažím obhájit.

      Vymazat
  23. Mě to příjde jako dobré nápady :) super článek

    OdpovědětVymazat
  24. tyjo toho je :D. Jinak šuplíčky z Kiku má skoro každý (ani já nejsem vyjímkou:D) a to co jsi vyrobila s těma stínama essence se mi taky moc líbí...nemám moc ráda monostíny, referuju spíš takový ty malý paletky kde jsou třeba 4 stíny...

    OdpovědětVymazat
  25. Něco máme podobně uskladněný (např. hrnek z McDo, truhlička, proutěný košík...) ale příjde mi to všechno co jsi ukázala až moc různorodé a že se to všechno k sobě moc nehodí - takový... každej pes jiná ves...

    OdpovědětVymazat
  26. Zdá se mi, že jste někdo moc ten článek nepochopil. Ano, mám uskladněnou kosmetiku v něčem z tohohle, ostatní věci ale nepoužívám (truhlička, košíčky proutěné atd.), měl to být jenom ,,návod,, v čem můžete vy uskladnit vaši kosmetiku, protože vím, že často slečny nemají možnost koupit si boxy, nebo dražší šuplíčky apod.

    OdpovědětVymazat
  27. Mohu se zeptat na konkrétního prodejce té prázdné paletky z Ebay? Ať hledám jak hledám nikdo neposílá do ČR =)
    Díky

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj holky, nemáte některá na prodej ty šuplíčky Kik, takový ten velký za 149Kč. U nás už je boužel nemaji nikde. Kdo by je měl doma nějaký nepotřebný navíc, či je sehnal ještě v Kiku, tak pište na apatia5@seznam.cz. Na ceně a poštovným se domluvíme.

    OdpovědětVymazat
  29. Úžasný článek,určitě se inspiruji

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....