2. 4. 2012

Samo střih

Dnes jsem se při foukání vlasů naštvala. Nic mi nedrželo a tak jsem se podívala na pár videí na youtube, zapátrala v hlavě, jak, že mě stříhala kadeřnice, které vždy trochu koukám pod ruku a chopila se nůžek. Nestříhala jsem moc, aby se případné nehody daly ještě opravit. Ale v zásadě jsem zastihla konečky, dala tomu nějaký tvar a upravila tu moji přerůstající patku. Dá se to dát do gumičky a stejně to drží tvar. Pak jsem jen vyfoukala a myslím, že to nevypadá zas tak strašně. Ještě chtějí vychytat přechody a budu se moct titulovat jako holka šikovná.  Co na to říkáte ? Mamka si ani moc nevšimla změny, ale když jsem okolo ní prošla, řekla mi: ,, Že ty sis ostříhala vlasy ?,, Já: ,, No, trochu.,, Ona: ,,No, docela to jde, ale už radši nic nestříhej, nebo budeš plešatá.,,

SAM_9373SAM_9374

PS: omluvte bez makeupovou tvář, ale jsem jen doma a učím se Mrkající veselý obličej.

Formspringme     Youtube      Facebook

Vaše Bezega

22 komentářů:

  1. Mně se beztak nejvíc líbilo, když jsi měla dlouhé vlasy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já to nechávám dorůst, ale střih to potřebuje :) mám husté vlasy, které pak těžknou a nevypadá to hezky.

      Vymazat
    2. To je dobře :)) já to znám, mám sama hodně husté dlouhé vlasy. Teď jdu ke kadeřnici, srovnat vlasy, nejlépe do jedné délký. Já se stříhala sama asi tak dva roky, ale stylem, co se mi líbí(což bylo každý vlas jinak dlouhý :D). Když jsem byla na konzultaci, tak mi kadeřnice řekla, že to mám ,,zvláštně" ostříhané :DDD Na(ne)štěstí mi vlasy rostou neuvěřitelně rychle, tak těch deset cm přežiji:))
      A tobě dlouhé vlasy tááák sluší :))

      Vymazat
    3. Ale zvládla jsi to dobře, to se musí nechat :))) o tom žádná :)

      Vymazat
  2. vypadá to super! si šikovná! :)
    vážně se mi to líbí :))♥

    OdpovědětVymazat
  3. tvá mamka mě rozesmála :D
    já jsem se od motonehody a připálení vlasů nestříhala, takže ty mé přechody jsou znát poměrně dost :D. Alespoň kadeřnice se zděsila :D

    OdpovědětVymazat
  4. nááhodou to vypadá dost dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. mně se to moc líbí :) ale jestli to chceš plánovat i dál tak asi koupit nužky přímo na vlasy, ty normální prý trošku kurví
    já ke kadeřnici nechodím, alespon ušetřím a na vlasy si nestěžuju, protože bych sama sobě podkopávala autoritu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nůžky pro kadeřnice máme doma :) I takzv. trimovací nůžky ;).

      Vymazat
  6. To ses fakt stříhala sama?? Já se stříhala jednou a přišla jsem skoro o půlku vlasů. Teď potřebuju ustřihnout patku, ale nechci dáváat kadeřnici dvě stovky a kamarádkám nevěřím.. ach jo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu sama :). Tak stačí něco nakoukat na youtube a pokud jsi alespoň trochu zručná, nedopadne to špatně ;).

      Vymazat
  7. Vypadá to dobře a chci tvoje vlasy. Máš je očividně úžasně hustý a silný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a sluší ti to i nenamalované. Hezky upravené vlasy udělají na výslednem dojmu ze ženy moc. :-) Tu hustou blond hřívu ti zkrátka závidím. :-)

      Vymazat
  8. A já za to dávám pětikilo :D Pěkný to máš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu, já dávala za stříhání normálně okolo 1300,-.

      Vymazat
  9. to máš stříhané v předklonu? nebo normálně po vrstvách? :) jinak moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdelší vlasy v předklonu a horní po vrstvách.

      Vymazat
  10. povedlo se ti to :) já se chodím stříhat za učněma.. :D sama bych to asi nezvládla, máš můj obdiv :P

    OdpovědětVymazat
  11. Ty brďo, to sis stříhala sama? Jsi fakt šikovná. A strašně ti závidím ty krásný a zdravý vlasy. To já mám na hlavě jenom pár chlupů :(

    OdpovědětVymazat
  12. jsi šikula! líbí se mi to moc, ale taky jsem pro dlouhé vlasy! takže už je jen nechat růst:))

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Sluší ti to. Jinak pěkné stránky a videjka na youtube.com

    www.knows.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....