15. 4. 2012

Rimmel Match Perfection

Jedná se o novinku z řad Rimmel makeupů. Tenhle je ovšem jiný. Přesně řečeno, v regálech se díky nápisům tvářil, že má být něco jiného, než třeba mnou oblíbené pěnové makeupy. A teď se podržte, on vážně jiný je a teď to nemyslím vůbec zle. Jeho jinakost je naopak přínosem. Přiznám se, že netuším, jestli ještě nějaký podobný kolega z řad drogistického zboží existuje, takže o něm budu mluvit jako o tom jediném. Teď ale konečně v jádru…

Konzistence:

To jest to hlavní, co mě na něm zaujalo. Hledala jsem nějaký lehký tónovací krém, nebo lehoučký makeup na jaro a léto a myslím, že jsem ho právě našla. Mým požadavkem byla lehkost, ale zároveň alespoň střední krytí. Aby makeup nestékal a matoval.

Jeho konzistence není ani hutně krémová, ani příliš tekutá. Jedná se o kombinaci gelu a krému. Gel dodává opravdu lehkost a svěžest při nanášení.

SAM_9379

Barvy:

Opět se jedná o makeup s oranžovými podtóny, takže jsem se trochu bála, abych neskončila jako s většinou drogeriových makeupů, tedy jako pomeranč. Navíc moje bledá tvář je asi pro nákupčí v ČR naprosto něčím netypickým (dovolte mi použít velké LOL). Ale…když už, tak jsem si vybrala nejsvětlejší odstín a to 100 IVORY. Opravdu na tváři hezky sedne a splyne s kůží. Barevně ji sjednotí. Světlý je opravdu světlý, i díky tomu, že se dá pěkně rozpracovat.

SAM_9382

Nanášení:

Díky konzistenci je to lahůdka. Pěkně se roztírá, neschne příliš rychle a netáhne se za štětcem. Já na něj používám flat top brush a jedu jedna báseň.

Finish:

Jeho finální vzhled je úžasný. Opravdu barevně sjednocený obličej a navíc má makeup pudrový matný finish. Já jsem mastnota, ale s tímhle se nemusím ještě dlouho přepudrovávat.

Krytí:

Tak jak jsem psala v úvodu, nechtěla jsem a ani jsem neočekávala plné krytí. Takové makeupy používám jen na zvláštní příležitosti (plesy apod.). Tenhle bych zařadila někam mezi lehké až střední krytí. Žádné pohromy na obličeji to nezakryje, ale k tomu stačí použít nějaký vhodný korektor. Třeba jeho doplňujícího kolegu, kterého mám také a můžete na něj čekat recenzi.

SAM_9383

Cena:

To se přiznám, že přesně netuším, ale tipuju nějak kolem 240,- , já ho kupovala ve výhodném balení s korektorem, takže mě vyšel na 199,-.

Další bla bla:

Má pumpičkového kolegu, ale mě se konzistencí zdál tenhle lepší. Doporučuji používat dohromady s pudrem Match perfection, hezky se doplňují. Po nanesení má chladivý efekt, což je na jaro/léto příjemné.

Shrnutí:

Plusy

Mínusy
střední krytí výdrž není moc dlouhá (4-6 hodin, což je pro mě málo)
konzistence smrdí
po nanesení chladivý efekt balení
nanášení oranžové odstíny
matný efekt  
nedělá efekt masky  

Tak co, koupili byste si ho ? Uvažujete nad ním ? Máte ho ? Tak mi napište názor do komentářů.

Formspringme      Youtube    Facebook

Vaše Bezega

16 komentářů:

  1. Skvělá recenze, musím říct, že jsi mě dost navnadila! :) Ale trošku mě odradila ta výdrž...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to holt drogérkový makeup, od těch nikdy nečekám zázrak, ale výdrž je střední nu :). Lépe ho otestuju za nějakého parného dne ;).

      Vymazat
  2. Mám ho v balení s pumpičkou a musím říct, že u mě má jedno velké mínus. Extrémně rychle schne! To je věc, která mi absolutně nevyhovuje, a proto ho pošlu dál.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo ten mám taky docela ráda.

    OdpovědětVymazat
  4. asi nekoupila, protože jestli vydrží 4-6 hodin, tak to je pro mě naprosto nedostačující ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak s výdrží absolutně nemůžu souhlasit. Dám si ho ráno, třeba v devět a v sedm večer je pořád přesně takový, jak má být. A obří plus - neotírá se o oblečení. Mastí se mi klasicky T-zóna a s tímhle se nemusím přepudrovávat vůbec. A oranžový mi taky nepřipadá. Jsem bledule zrzka a sedne mi perfektně odstín 103 - True ivory. Za mě osobně jedno obrovské překvapení od Rimmel a jeden z nejlepších makeupů, jaký jsem kdy měla. Krom toho v Rossmanu je v akci za 199,- s korektorem/rozjasňovačem zdarma (rovněž skvělým).

    OdpovědětVymazat
  6. těším se na recenzi na korektor protože hledám nějaký dobrý korektor, který dobře kryje a zároveň mě finančně nezrujnuje :)

    OdpovědětVymazat
  7. S výdrží souhlasím, ale bohužel jsem na tomto makeupu nenašla nic pozitivního. Velmi mne zklamal! Po nanesením bylo vše OK, ale zhruba po dvou hodinách mi celý obličej zoranžověl.
    Každému ale vyhovuje něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nekoupila. Výdrž je dost ubohá.

    Mohla bys mi prosím poradit? Sháním zelený korektor. Měla jsem paletku od Catrice a ta byla dost dobrá. Pak jsem si koupila zelený korektor od NYC a to byl humus. Catrice už kupovat nechci, protože bych chtěla zkusit něco jiného. Nemusí to být nic drogerkovýho, ale zas nic předraženého. Předem dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Terez oříšek, z drogerkového mě napadá trio korektorů od Essence, kde je i zelený, který mě tedy přijde spíš do modra, ale tak tváří se jako zelený a ten je celkem dobrý konzistencí. Dál NYX dělá zelený primer přímo. Tuším že Rimmel dělá nějaký zelený v tyčince a v tyčince dělá zelený i Essence. Já mám moc ráda ten od Loréal. Nedrogerkový mě napadá ještě Inglot. Jinak už mě pak napadají jedině high end značky.

      Vymazat
    2. Dík. V tyčince u nás v Brně prodávají právě jen ten NYC. Prošla jsem asi 10 drogerek a velké h. Na NYX jsem nečetla dobré recenze. Z 99% psali, že nefunguje. Ještě prolezu pafumerky, ale jestli nic, tak snad najdu něco na eBayi.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Já tento make-up mám a je skvělý, nemám mu skoro co vytknout. Už mám 2. balení a mohu ho tedy jen doporučit! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Nechápající19. 4. 2012 15:55:00

    Ty ho sice kritizuješ a vůbec drogérkové make-upy, ale jiné nepoužíváš? Tak co to jako je?

    OdpovědětVymazat
  12. Poprvé jsem ho měla vloni v srpnu a byla jsem s ním moc spokojená :-) Jak s odstínem, který je sice jako většina drogérkových do oranžova, ale u tohohle to není tak znát a krásně splyne s pletí, tak taky s výdrží, namaluju se ráno a večer, když se jdu odlíčit vypadá pořád stejně.
    A dokonce mi voní :-D To je pro něj u mě další plus :-)
    Balení je sice trochu nepraktické, pumpička by byla lepší, ale pokus používám štětec, tak je to v pohodě.
    Teď, když byl v akci s novým korektorem, tak jsem si ho pořídila znova, je opravdu výborný :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....