9. 4. 2012

Phone cases

Tak jak víte, jsem blázen do všeho roztomilého a s pěkným designem. Netvrdím, že všechno co má na sobě růžovou a jednorožce je hodno –> jéééééééé to je kjůt !! Ale pokud to má na sobě růžovou, nebo se to třpytí, nebo to je zlaté, nebo plyšové..no jo, už zase zním jako blondýna. Náš trh je velmi, velmi omezený v této nabídce. Už mě docela štve, jak moc jsme omezení v mnoha věcech.  A tak mě napadlo několik řešení, ale raději nebudu předbíhat a uvidíme, co jsem schopna v této oblasti udělat…

Prozatím se spokojíme s několika návody na DIY věcičky, které si troufám říct, zvládne každý !!! Chcete originální obal na mobil a už vás štvou ty ošklivé plastové, silikonové jednobarevné obludy, které se u nás prodávají (pokud pominu fakt, že máte Iphone, na který je nabídka docela dobrá) ? Tak se do toho pusťte sami ! A nebo můžete udělat radost někomu jinému ? Třeba kamarádce k svátku.  Doufám, že si každý najde ten svůj návod dle vkusu.Tvoření zdar….

Stačí nožík a vyřezat si ze silikonového obalu požadované tvary. Doporučuji předkreslit tužkou.

Vezměte několik různobarevných silikonových obalů, nebo cokoliv podobně plastové, vystříhejte a nalepte do požadovaného tvaru/obrázku. Pro fajnšmekry doporučuji zapracovat látku, plyš, semiš apod.

Nebo na ten starý obal lípněte nějaký rozbitý šperk/přívěsek a máte rázem oživení.


No a pro ty, kteří ne

Značky Technorati: ,,,
chtějí nechávat svého oblíbeného medvídka samotného doma ? Co ho přetvořit na obal na mobil a rázem ho můžete mít všude sebou pod záminkou častého telefonování. Navíc se vsadím, že v tomhle se vám ten mobil fakt nerozbije.

A co použít trochu sava a barev ? Hned máme vesmírný design.

 

Mám něco i pro vášnivé kuřáky Mrkající veselý obličej.

Pro milovnice pockočkovaných věcí:

Pro milovnice třpytek:

Chcete na mobil fotku, nebo jakýkoliv obrázek z počítače nebo mobilu ?

Kdo má přebytek laků a má rád proužky SEM !!

Nebo je libo mozaiku ?

Tyhle 3D věcičky jsou na mě už poněkud moc. Ale věřím, že někomu se to může hodně líbit.

Tyhle silikonové krémové věci jsou opravdu k sežrání, ale nějak je té šlehačky na mě moc. Ale pokud chcete inspiraci, stačí si na youtube zadat DECODEN phone cases a vyleze na vás tisícovka nápadů.

Tak co vy na co ? Raději se spolehnete na obchody, nebo se do něčeho pustíte sami ?

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. ten první vyřezávaný obal vypadá úžasně! vůbec by mě nenapadlo se do toho takto pustit! díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápady. Vypadá to moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  3. tak ten druhý studded je úplne božský.. škoda že nemám iphone :D

    OdpovědětVymazat
  4. no některý jsou dobře ujetý! :) já miluju silikonové obaly ... mám jich několik a neustále je střídám :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké :). Nápadité.

    OdpovědětVymazat
  6. ty pocvočkované jsou cool! já ale nemám žádný hypermoderní telefon, na který se toto dává, takže mě to míjí :D

    OdpovědětVymazat
  7. haha super sú :) keby tam mám iphone :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem teda spíš na jednoduchost, ale obal na mobil je důležitej, já ho nemám, takže mám každý mobil obouchaný:-DD

    OdpovědětVymazat
  9. nevím jestly bych měla odvahu ozdobit si ho sama ale všechno tady vypadá krásně !:D:)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si minule vyrobila takové krásné pouzdro, nejdříve jsem ho přestala používat- jsem líná tam ten blbej mobil dát =D a potom jsem ho už nemohla najít---- to sem celá já a pak si něco vyráběj =D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....