19. 4. 2012

Nesmrtelnost chrousta, aneb jak se šou…

No za nadpis mi promiňte, ale napadl mě díky dnešnímu rozhovoru s kamarádem. Zjistila jsem, že jsem asi poslední žijící exemplář ženské, která není na jednu či více opakujících se nocí a že když chci po někam vztah, je to asi jako kdybych orodovala za světový mír.  Ale to jen okrajově.

Mohu se pochlubit tím, že jsem konečně odevzdala bakalářskou práci a spadl mi obrovský kámen ze srdce. ale kdo by mi to nepřál, tak můžu říci, že vyhráno ještě není ani z 50%.

Zhodnocení minulého týdne:

  • naučila jsem se říkat svým blízkým, že je mám ráda (kdo mě zná, chápe, jak je to pro mě těžké vyslovit, po pár zkušenostech)
  • trávila jsem více času s mými nejbližšími
  • ta bakule se počítá ne ?
  • znovu jsem začala běhat – jestli někdo viděl u nás ve městě běžící rajče, které po minutě kolabovalo, tak nemusíte příště volat odtahovku nebo jeřáb, jsem to jen já
  • našla jsem klíče od kola Veselý obličej s otevřenými ústy to je obrovský úspěch a mohu zase vyjet, jupííí, teď ještě sehnat košíček na knížku a na dobroty a bude se jezdit do přírody Mrkající veselý obličej
  • byla jsem u kadeřnice. Chtěla jsem jít někam k nám do města, kvůli nedostatku času, ale platila jsem takovou dardu v rádoby salonu, že radši příště pojedu zase do Prahy, k mojí kadeřnici stálé, kde budu platit stejně, ale bude to s daleko větším pohodlím, přístupem a kvalitou. Ikdyž nejsem nespokojená úplně.
  • koupila jsem si 5 knih, ve zkouškovém období a před státnicema..jsem blázen a vůbec nevím, kdy je přečtu, ale když ony jsou tak krásné a voní Veselý obličej
  • objevila jsem spojení dvou laků, které je úžasné a teď asi nebudu nosit nic jiného
  • uvědomila jsem si, že ten pivní pupek, který se mi rýsuje, už není jen hnusný, ale i celkem náročný na nošení, takže další boj s váhou už je nastartován. Je sice pravda, že si po zhubnutí váhu držím, ale díky nedostatku času a lenosti, jsem tělo nechala povolit.
  • přežila jsem stav vyčerpání – za dva dny jsem spala přesně 5 hodin a byla jsem schopna fungovat na nouzový režim…už to ale sakra nechci zažívat znovu, protože když usnete v autobuse a probudíte se s leknutím, že už určitě jste někde v depu, to není bezva ( naštěstí jsem přejela jen o jednu zastávku)
  • dala jsem si závazek, že už si nekoupím nic z dekorativky, dokud nevypotřebuju danou věc, kterou mám, zjistila jsem, že fakt nechci být onou makeup guru z youtube s tunou kosmetiky…stačí mi si najít to, co budu mít ráda a používat to pořád do kolečka do kola. Radši kvalitu než kvantitu. S tím souvisí i další bod.
  • končím s kosmetikou z drogerie – to jest moje velké předsevzetí – vím, že než si něco koupím, bude to asi trvat delší dobu, protože přeci jen, budu muset hodně šetřit, ale po zkušenosti s pár produkty, které jsem si koupila minulý týden a nic nefungovalo tak, jak mělo, jsem se naštvala. Navíc jsem zjistila, že kupuju naprosté kraviny, jenom proto, že se projdu okolo regálů. Nebojte se, recenze pro ty, kteří jsou zastánci kosmetiky z drogerie nepřijdou na hůl, díky úžasné kamarádce budu mít přísun novinek, i starších věcí o které si napíšete. Drogeriovou scénu sledovat budu, takže i rady o které si píšete budou v  pořádku zodpovězeny. A navíc na nějaké high end značky stejně nebude. Jen si moc přeju, najít své stálice v dekorativce  i v pečující kosmetice.

Tak a teď mi napište, jak se mají vaši chrousti, jestli jste krásné a milé a máte se rády a jestli má někdo rád vás ?  Protože to je důležité ženy !!!

Formspringme      Youtube     Facebook

Vaše Bezega

14 komentářů:

  1. musím říct, že s předposledním bodem se s tebou ztotožňuji..nakupuju kosmetiku, u pokladny to nepřijde, ale kasička doma už naříká :D
    takže jsem si dala zákaz, dokud danou věc nevypotřebuji, nekoupím si nový výrobek, zvlášť u balzámů na rty teď mám nespočet a při každé návštěvě drogerie si koupím minimalně jeden, ale jelikož mi je ve škole někdo krade, už 3.!! není divu, že to leze do peněz...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si teď dala od nákupů na měsíc pokoj, protože už jsem se na to nemohla koukat.. a s kosmetikou mám stejné předsevzetí jako ty, ale jsem zvědavá jak dlouho mi to vydrží.. :D :( A k bakuli gratuluju ;) já si jdu v pondělí pro vazbu a taky odevzdávám, díkybohu! Jsou to akorát nervy :D ještě to obhájit a máme vyhráno ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná jsem podle potřeby, milá podle nálady a stejně mě má někdo rád. :)) A nejsi poslední žijící exemplář ženské, která není jen na jedno použití. :)
    Pět hodin za dva dny poslední dobou bohužel spím častěji, než by mi bylo milo.
    A nakupovat míň bych měla taky...

    http://propadliste-dejin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jako ráda si na tvůj blog chodím počíst, ale ta "bakule" je opravdu příšerný slovo, trhá to oči a vyvolává to ve mně chuť dát někomu pořádnou tečku mezi oči :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D páni, to jsem nevěděla, že to na někoho takhle působí. Já to říkám normálně a nikdo mi ještě tečku mezi oči nedal :D ale dobře, pro váš klid už to tady na blogu nebudu říkat ;).

      Vymazat
  5. Hele poslední exemplář fakt nejsi...:)

    OdpovědětVymazat
  6. :-D:-D ty jo to jsem ráda ,že slovo "bakule" nevyvolává takový pocit jen ve mě. Fakt děsný, zvedá mi to příšerně tlak ani nevím proč :-D:-D Jinak fajn článek :-)

    OdpovědětVymazat
  7. :-D hehe souhlas s holkama :-D teda ne, že by mi to nějak trhalo nervy, ale já bych to slovo v životě neřekla :-D a naštěstí jsem co se týče kosmetiky celkem skromná, no je fakt, že mám pár dražších věcí, ale úplné minimum a ty používám pořád dokola, nepotřebuju mít milion lesků a stínů a kdoví čeho, vyhozené peníze pro mě. Ale s knížkama jsem na tom úplně stejně, taky bych pořád kupovala nové. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, investice do knih, mi přijde daleko lepší ;).

      Vymazat
  8. Zdravím,
    úplně mi mluvíš z duše, u mě bakalářka taktéž odevzdaná, stav vyčerpání takový, že jsem měla problémy z únavy i usnout (fakt to jde!!!) a zařeknutí, že si nebudu kupovat další make-up, tvářenku, řasenku apod. jen proto, že jsem na to ulítlá...vyhlásila jsem boj DM a Rossmanovi a těm jejich slevám a výhodným nabídkám a slevovým knížkám!!! Za ty peníze, co tam nechám, bych si mohla s přehledem koupit i něco opravdu drahého-kvalitního a mít z toho mnohem větší radost, jak je to třeba Balea apod., tak se po delší době přistihnu, že s tím hrozně plýtvám:-((( P.S. Mě bakule nevadí, jedno jak se tomu říká, hlavně že je odevzdaná a (snad) bude úspěšně obhájená! :-D AŤ se ti daří!!! Lu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to někdo cítí stejně. Máš naprostou pravdu. Kolik Nars tvářenek, které považuji za opravdu dobré, jsem už mohla mít, místo těch 20ti, které tu mám a jsou k ničemu. Budeme bojovat společně ;).

      Vymazat
  9. Vidíš to, ráda se mám - někdy málo, někdy moc. A rádi mě mají taky, někdo více, někdo méně. Ale tak to hold je. Nemůžu být milována všemi, že. :)

    ..pivní pupíček mi taky roste - no dobře, není tam skoro žádný, ale chci si břicho zpevnit. držím tedy palce ve zpevňování postavy a taky sportu - s tím rajčetem jsi mě pobavila. :D

    k té kosmetice - v tom s Tebou musím jen souhlasit, jdu kolem regálů a jen proto, že má něco pěkný obal nebo dobrou cenu, si to pořídím, i když pak zjistím, že to vůbec nepoužívám nebo mi ten přípravek nevyhovuje. takže se těším na Tvé nové recenze na kvalitní, ač dražší kosmetiku. ;)

    pořádně se vyspi, odpočiň si a měj se krásně! ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....