23. 4. 2012

Nákupy na jaře

SAM_9402Aby to tu nebylo pořád na jedno brdo, dáme nějaké oživení ne ? Tedy žádná velká jízda se nekoná, poutat se nemusíte. Jedná se totiž o maximálně pohodlný a jednoduchý outfit z jedněch teplejších dnů, kdy jsem cítila jaro ve vzduchu a musela jsem vyzkoušet svůj nový klobouček. Nikdo mě čarodějnicí netituloval a koště mi v krámě také nenabízeli, tudíž ho asi můžu nosit dál. Botky jsou výhodnou koupí z Gatu, jelikož jsem se po předchozích zkušenostech z dražšími balerínami , které se rozpadly po jedné sezóně nošení (to ještě ty lepší, které se nerozpadly po jedné delší procházce) zařekla, že do dražších nemíním investovat. Tyhle jsou navíc super měkké, nemám z nich paty do krve a vydržela jsem v nich celý den. Ikdyž můj ortoped by asi neměl radost, díky ploché klenbě bot, já jsem s nimi spokojená. Jo a ještě jedna věc, jsou to moje první baluše do špičky. Těším se, až s touhle lýkovou kráskou vyrazím k vodě.
SAM_9400SAM_9401SAM_9403SAM_9404SAM_9405
Formspringme    Youtube     Facebook
Vaše Bezega

14 komentářů:

  1. Kloubouček ti nesmírně sluší.. :) a s balerínama to mám stejně.. ono to za těch pár šupů úplně stačí.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Baleríny se ti rozpadlI??? twl, vysokoškolačka hadr!

    OdpovědětVymazat
  3. Pan Anonym se nikdy nesekl, že?

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že na chybu jde upozornit i příjemněji - Tobě, Bezego, skládám poklonu za příjemnou a klidnou odpověď. :)

    S balerínami mám taky jen ty špatné zkušenosti, až na jedny ze sekáče, které mi drží už 2 roky. Jinak děs, běs! Klobouček je bezva! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně sladěné :) Závidím postavu, je znát, že jsi zhubla, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :) a pořád koukám na tvoje videa na Youtube (ode dneška :D), fakt se mi líbíš. K obsahu videí nemám moc co říct, tomu nerozumím :). Stačí mi, že jsi krásná :). Takže pokračuj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak od chlapa to moc potěší :D. Díky

      Vymazat
  7. Moc ti to tu sluší a máš super vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Klobúčik super mám podobný ale tmavej farby

    OdpovědětVymazat
  9. pěkná taška i balerínky :)
    k tomu co jsi psala, asi možná na tom něco bude, leč mně to přesto nedá. vždycky si najdu něco, o co se alespoń snažím a pokouším se něco zlepšit nebo něčeho dosáhnout. to už jsem prostě já :) třeba to vyjde a jednou budu mít vlasy aspoň do půl zad :)

    OdpovědětVymazat
  10. strašně ti to sluší. jak tak koukám,odkdy jsem zhlédla tvé první video, se mi zdá že jsi hodně zhubla. jinak tvé články strašně ráda čtu, protože mají hlavu a patu, prostě jsou supr. pokračuj. ;)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....