16. 4. 2012

Filmy za březen/duben 2012

A máme tu další filmová doporučení/nedoporučení pro další měsíc. Vše co jsem shlédla a vše, co chci vidět (větší množství přetrvává z článku tady).

Collage31) Hysteria = vrtěti ženou

- není to až taková sranda a není to až tak napínavé, ale jako příjemná oddychovka to poslouží moc dobře. Inu vynález vibrátoru je zajímavé téma a když se to spojí s otázkou ženských práv, je z toho vcelku koukatelný film. Snad jen Viktorie na konci už byla trochu moc.

2) Marie Antoinetta 2006

- jo, je to starý, dle slov mé kamarádky, ale je to v celku pěkně udělané. Jen mě někde odrazovala moderní hudba a zvláštně pojaté scény.

3) Velmi nebezpečné známosti

- teď mě můžete rovnou zastřelit, protože jsem to viděla před týdnem poprvé. K. se taky divila, že jsem ještě tohle prý zásadní dílo v životě teenagera naší doby neviděla. Ono to má i pokračování ? No asi si ho nechám ujít, protože zase jako taková bomba mi to nepřišlo. Už máte kamení v ruce ?

4) Ghost rider 2

- tak jednička byla trochu srdeční záležitost a mám na ni zvláštní vzpomínky. Dvojka mě hodně, hodně zklamala. Hraje si to na akčňák, ale na tenhle druh to nemá, takže je to pěkná slátanina, divně natočená, ani Cage to nezachránil.

5) Navždy spolu

-romanťárna až za hrob. Hlavní hrdina je tak sladký, až se podaří i těm nejzarputilejším romantičkám věřit, že tohle je jen ve filmu. Ale přiznejte se, která z vás u toho držela krabici s kapesníčky ?

6) Prci, prci, prcičky

- teď všichni úzkoprsí zavřou oči a nebudou dále číst. Ale tohle je nářez. Ikdyž mě to ke konci už nebavilo, ale převážně tam bylo hodně toho, proč se zasmát v kině nahlas. Jo, zábava pro náctileté, tomu by taky odpovídala věková kategorie návštěvníků kina, ve kterém jsme s kamarádem byli, ale občas se musíme věnovat také té méně mozkově náročné zábavě Veselý obličej s otevřenými ústy.

PS PS PS PS PS PS PS PS PS :

Teď to zase vypadá, že koukám na každou kravinu a můj vkus je jasně nevyhraněný. Tak vám řeknu, že máte pravdu !! Koukám na to, na co mám zrovna náladu a chuť.

Formspringme        Youtube        Facebook

Vaše Bezega

14 komentářů:

  1. Taky se mrknu na kdejakou blbost a ještě se mi to i líbí :-) Pak mi někdo doporučí/pustí ten nejlepší, nejkvalitnější, nejopěvovanější, nejlépe hodnocený film za poslední dobu a já u něj usnu. Už preventivně raději říkám, že takových filmů je pro mě skoro škoda, protože to málokdy náležitě ocením :-D Jinak Ghost Rider 1 se mi líbil, no moc se tím nechlubím, ale nepřijde mi, že by to bylo tak příšerné, jak říkají recenze. Druhý díl ale oželím. Velmi nebezpečné známosti se mi jako náctce hodně líbily, ale už dlouho jsem je neviděla. Marie je zvláštní film, člověk na něj musí mít tu správnou náladu, poprvé jsem ho zhltla na jeden zátah, podruhé musela vypnout. Navždy spolu mě nezaujalo vůbec, bylo to pro mě ehm dost nudné. Hysteria mě zaujala, ale do kina na to nepůjdu, počkám si. A na Prci jsem se nechala přemluvit, tak uvidím :-) Hodně se těším na Sněhurku a lovce, což se mi málokdy stává, novinky mě nachávají obvykle chladnou, ale tohle vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj bod číslo jedna jsem viděla o víkendu. Jak píšeš na oddych dobrý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za tipy:) Ta Antoinneta vypadá opravdu zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla bych se zeptat kdy bude nějaké nové video ??

    OdpovědětVymazat
  5. Marie Antoinetta byla vážně zvláštní.. ne špatná, ale taky mi tam pár věcí nesedělo.. :D A velmi nebezpečné známosti jsem viděla poprvé asi před rokem.. takže mi to taky dlouho unikalo.. ale brečím u toho vždycky.. :D a jinak u mě jsi psala o těch balerínkách - ano jsou z HM a ani mi o tom utrpení v nich nemluv.. myslela jsem, že to bylo jenom poprvé, ale nohy mě z nich bolely i podruhé.. a vypadá to že budou bolet furt.. :( :D achjo, škoda, takový krásky to jsou..

    OdpovědětVymazat
  6. já koukám na komedie (hlavně na ty nejvíc uhozený, praštěný a největší blbosti) a romantický komedie :) i když hororové komedie to je taky moje :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jelikož studuju obor, na kterém bych měla dávat přednost pouze a jedině kvalitním filmům, musím říct, že už mi to kolikrát leze krkem a mnohem radši si pustím k nedělnímu obědu třeba ty oddechové Prcičky než abych měla filozoficky rozebírat nějaký náročný film. Zrovna teď mám dělat analýzu nějakého šíleného tříhodinového snímku z roku raz dva, ze kterého mi jde hlava kolem a místo toho jsem si včera pustila právě Velmi nebezpečné známosti. :-D Taky jsem to viděla poprvé a měla jsem z toho rozporuplné pocity, i když ten konec mě teda hodně bavil. A Bittersweet symphony na závěr jen umocnila dojem, že to nebyl ztracený čas. Ale na pokračování se asi dívat nebudu, všeobecně na remaky něčeho, co už tu jednou bylo, moc nejsem. :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D teda dle těch filmů jsem se vrátila zpět na datum, jestli je to pravda :D :))
    Navždy spolu je krásný film!!:)ten první jsem neviděla

    marsis-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za tipy!! :) A teďka mám jeden tip já;). Vím, že jsi v nějakém videu (tuším nějaká videoodpověď-novější), říkala, že jsi ještě nepotkala produkt, který by tě zbavil černých teček na delší dobu, nějak významně, tak jsem si na tebe hned vzpomněla, když se mi dostal do ruky Effaclar -čistící gel a Effaclar DUO -krém, od La Roche-Posay. Máš s touto kosmetikou nějaké zkušenosti? Tato řada je určená pro mastnou/smíšenou pleť, nádherně čistí a stahuje ucpané póry, vyhlazuje pokožku, je bez parabenů-tedy i na citlivou pleť, nádherně jemně voní a po akné ani památky! :) Pro mě malý zázrak, tak to kdyžtak omrkni:)
    A jinak se mi tvůj blog v poslední době moc líbí! Teda, trochu moc růžové, ale myslím obsahově-bomba!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Xoanko mockrát děkuji jak za pochvalu, tak za tip. Teď se moje pleť zase nějak pod vlivem stresu zbláznila a já jsem samý pupenec. LRP kosmetiku mám moc ráda a mám s nimi jedině dobré zkušenosti, ale tenhle gel jsem ještě neměla. Mrknu na něj ;). Díky :)

      Vymazat
  10. I really think your blog is amazing, would you like to each other?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thanks ;) I'll look for you on the blog.

      Vymazat
  11. Mám moc ráda tvé články a blog a tak Ti musím oznámit snad příjemnou zprávu že jsem Tě nominovala na Versatile Blogger Award u mě na blogu a byla bych moc ráda kdyby jsi v něm pokračovala a doufám že Tvůj blog bude nadále takovým jakým je doposud.

    OdpovědětVymazat
  12. Na Prcičky se chystám, přeci jen to byla série mého mládí, opravdu mládí :-D Takže ráda zavzpomínám. No a the Vow, to bylo něco. Stáhla jsem si to ani nevím na jaký popud, podívala se na to ještě téhož dne a šla spát jak ubrečený králík...Hrůza, ale film samotný rozhodně nic pro cynické realisty...:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....