3. 4. 2012

Crea clip

V souvislosti se včerejším stříhacím postem vznikl tenhle článek. Uvažuji totiž o koupi tohoto zázraku. Na youtube jsem hledala nějaká videa, jak na vlasech dosáhnout efektu takzv.layers – u nás přeložitelné, jako vrstvené sestříhání vlasů. Nu a našlo mi to tuhle úžasnou pomůcku. Nakoukala jsem videa jak promoční, tak ,,laická,, od nejrůznějších youtuberů, takže jsem si mohla udělat objektivní posudek. Světe div se, ono to vážně funguje !! Sice to chce trochu  zručnosti a vychytat užívání, ale tahle clip in vodováha je na stříhání vážně úžasná. Problém vidím v cenně. Stojí v přepočtu kolem 800,- (nejlevnější cena na ebay momentálně, co jsem hledala) . Jenže si spočítejte, kolik ušetříte za kadeřníka ?! Profi nůžky doma mám a tak si nebudu ničit vlasy nůžkami na papír, ale zastřihávat můžete klidně zastřihovačem nebo holícím strojkem. Trošku se bojím toho, že clear clip má reklamu, asi jako výrobky od Topshopu, které považuji za vyhození peněz. Hodně spokojených nepromo videí na youtube mi ale přijde jako plusový bod. Někdo může namítnout, že mi na to stačí obyčejná dlouhá sponka na vlasy, ale mě se tohle zdá mnohem lepší.

O co se jedná ?

Jak to funguje ?

Tak co, šli by jste do toho ?

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

23 komentářů:

  1. Vypadá to hezky a prakticky, ale já bych neměla odvahu na to, ostříhat si sama svoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by se to hodilo na ofinu, mám jí asi měsíc a první samo-zastřihávání dopadlo tragicky. Ponaučení -když chcete kratší ofinu, nikdy jí nestříhejte rovnou krátkou! Když se nezadaří, není pak už na čem vylepšovat;) Teď mám cosi co vypadá jak kartáč v půli čela a depku :D Peta

    OdpovědětVymazat
  3. Nešlo by to nahradit sponkou na šáčky?
    http://www.e-nadobi.cz/KLIPSY--SVORKY--POUTKA-A-OSTATNI/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :) jenže tohle je vymakaný :D má to bublinku jako vodováha :D

      Vymazat
    2. to je první co mě napadlo :D

      Vymazat
  4. Já když jsem to viděla, a to už je nějaký pátek zpátky, tak jsem z toho byla uplně vyděšená :D To se ty ženský nebojí ustříhnout si samy takový kusy vlasů? ja sem na ty svoje dost haklivá a když mi je kadeřnice ušmikne o něco víc než jsem chtěla, tak jsem schopná probrečet odpoledne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem na svoje vlasy háklivá a bála bych se toho!:)

      Vymazat
  5. myslím, že dobrýho kadeřníka to nenahradí :) ale na dlouhý vlasy jako maj holky ve videích to může být třeba dobrý, když maj na to odvahu proč ne.

    OdpovědětVymazat
  6. já se teda sama stříhám, nedokážu moc odhadnout jestli tohle k něčemu je, mě spíš přijde, že moc ne...ale záleží no... :)

    OdpovědětVymazat
  7. hm, tak to nevím, na to bych asi odvahu neměla :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto je že aká kravina jak voda v koši ...ako že nehnevaj sa na mňa ja som vyučená kaderíčka z niekoľkoročnou praxou ale toto je strašne ...vždyť to úplne vidno na tých strihoch že aké majú niektoré slečny schody ...ako že dobre odstrihneš to pohoda ...lenže ono to potom musíš a poprestihávať a zapracovať všetky tie vlasy do strihu aby to vyzeralo prirodzene ....môžem to akurát tak prirovnať ku strihaniu podľa hrnca ...
    nehnevaj sa nevravím to pre to, že by som ťa chcela uraziť ale o strihaní teda už svoje viem od úplných začiatkov keď som ako prvého ostrihala otca ktorý ma skoro zabil za to ako vyzerá až po stihanie profesionálnych strihov a rôznych techník strihania

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pardon za gramatické chyby ....trošku som to písala zbrkle :)

      Vymazat
    2. Nehněvám sa ;). Tak já bych to samozřejmě po ostříhání nenechala takhle :). Jakože šmik a jdu :D. musí se to dostříhat jak píšeš ;).

      Vymazat
    3. No tak ja som ako že na toto strašne háklivá a keď idem ku kaderníčke tak len ku bývalej kolegyni o ktorej viem že je fakt perfektná ...takže mne to prišlo ako strašná blbosť ...

      Vymazat
  9. A mimochodom ...len tak na okraj aby som tu aj poradila tak v tomu videu si slečna strihala ofinu ..teda ukazovali ako sa to strihá ( v tom prvom videu ) iba že ofina sa strihé do presne opačnej strany než je ten na ktorú to budeš nosiť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky jsem si všimla, ono já když hledala videa na youtube , jak se ostříhat sama, našla jsem pár velice zajímavých videí, kde slečny skončily skoro plešaté, nebo šíleně střapaté :D

      Vymazat
  10. Nevím no. Myslím, že si tím akorát odrovnáš vlasy. Myslím, že vlasy potřebují péči a ne takovéhle odfláknutí. Ani výsledek se mi moc nelíbí, prostě je znát, že kadeřnice na to nesáhla... S pozdravem Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat
  11. Kdyby to bylo za 100-200 Kč, tak to možná stojí za vyzkoušení. Ale za 800 mi to přijde jako až moc drahá sranda.
    Možná bych počkala, až to bude více populární v ČR a objeví se napodobeniny za onu stokorunu. Na zkrácení ofiny nebo konečků, to třeba může být fajn. Ale k razantnějšímu stříhání bych to asi nepoužívala.

    Nevěřím tomu, že by ty vlasy v tom držely. Podle mě musí vyklouzávat a dělat neplechu.

    Pro mě by to určitě nebylo - nelíbí se mi střihy do rovna. Nosím postupně sestříhané. A když nemám čas a nebo si chci trochu srovnat ofču, tak si je projedu seřezávatkem a je hotovo :)

    OdpovědětVymazat
  12. za těch 800 můžeš mít tohle sestříhané 3x u kadeřnice. mě takhle kadeřnice, dost známá v praze, ostříhá za 250,-. :) mě to přijde zbytečné a když to uděláš špatně, stejně k tý kadeřnici budeš muset zajít. podle mě ne :/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, dá se to koupit i u nás za 600,-http://www.creaclip.cz/.Jinak mně se to líbí, mám mikádo, to by se dalo zvládnout, i když mi cena za kus plastu přijde přemrštěná.Spíš to ale vidím tak, že bych to spíš upotřebila na dceru, protože peníze, co chtějí za ostříhání dětí jsou strašné.Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Škoda té ceny, ale jinak to může být fajn.. já jsem teď ve fázi kdy si nechávám vlasy dorůst, takže jsem ráda že nemusím utrácet za kadeřníka =)



    http://minica-delicacies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj , chtěla bych se zeptat kdy zase bude nové video ??

    OdpovědětVymazat
  16. Už nad tím nějakou dobu uvažuji, že si ho koupím.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....