20. 4. 2012

Co týden dal…

Mám dneska nějak psavou a tak ještě jeden pidi článek…
SAM_9384-vert  1. Jak hezky vypadá pohled na vaše dílo ? Pochválíte se sami? Takové to imaginární poklepání na rameno ve vaší hlavě?  Ještě jak se na něj bude dívat oponent a komise….




2. Připravuji pro vás velký výprodej všeho mého. Tedy ne všeho, nahatá chodit nemůžu, ale celkem dost věcí. Knížky, oblečení, šperky, kosmetika…





3. Koupila jsem si naprosto úžasný klobouček na jaro/léto. Je odněkud, kde bych ho vůbec nečekala – Deichmann a stál jen 150,-. Tady v něm vypadám hrozně, kvůli zastrčeným vlasům, ale jinak jsem štramanda, no věřte mi!!



4. Chtěli jste vidět, jak vypadá nový sestřih. Nijak velká změna, jen jsem si to nechala prostříhat, nabarvit a udělat něco jako přerostlou patku. Fotku mám na FB pod profilem Bezega Ducková.


5. Příprava na video Mrkající veselý obličej




Formspringme     Youtube     Facebook
Vaše Bezega

7 komentářů:

  1. ten sestřih ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palečky k Bakalářce - o čem píšeš? Střih ti moc sluší, myslím, že ti hezky "sedne". A klobouček je takový roztomilý, já sice dávám přednost "velkým" slamáčkům, ale i tento je hezoučký.

    OdpovědětVymazat
  3. Také držím palce k té bakalářské práci .
    Účes ti velmi sluší a těším se na další videa ;)
    Klobouk je pěkný ale asi je pravda že lépe vypadá se zastrčenými vlasy :D .
    Měj se !

    OdpovědětVymazat
  4. Great photos!

    Have a sweet day cutie!
    Love, Iris

    http://colorfulw.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vždycky se těším na Tvé výprodeje a vždycky marně :-/
    S pozdravem Darinka Lautrnice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou neboj ;). Teď jsem k nim ještě něco přihodila.

      Vymazat
  6. Ten nový účes ti ohromně sluší!

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....