19. 3. 2012

Zkušenosti s Balea kosmetikou

O tenhle shrnovací článek jste si také psali. Tak sem s ním!!

Bohužel vás hned na úvod zase zklamu (jo, já prostě musím být vždycky něco extra). Snad každý nad kosmetikou Balea pěje ódy. Za málo peněz, hodně muziky. To bych ráda uvedla na pravou míru. Najdou se produkty, které mám ráda, ale mám je ráda vlastně jen tehdy, pokud moje peněženka hlásí spíše mínusové hodnoty, než plusové a já ,,nutně,, potřebuju nějaký ten krémík či jiné patlátko. Jak je to ale doopravdy ? Realita je taková, že jsem prostě závislá na nakupování kosmetiky a kdybych nebyla, počkala bych si, našetřila a koupila si něco třebas dražšího (nebo klidně stejně levného), ale co by na sto pro fungovalo a neříkala bych pak : Šmejd jeden, ale co, stálo to je pár korun ! Ve výsledku to pár korun není, protože vidina levného, ale alespoň trochu fungujícího nás žene k větším nákupům, než jen to nutně potřebné. Víte, že nejsem rozmazlená high end značkami a vlastním spíše víc té levné kosmetiky, ale nejsem ta, která by nikdy nějakou tu dražší věc nezkusila a tak mohu říct, že tohle je prostě a jednoduše dobrej marketingovej tah, aby si i sociální případy připadaly, jako že nakupujou cool kosmetiku (všichni prominou). Nebojím se přirovnat Baleu, Essence (ikdyž ta je trošinku na tom lépe) ke kosmetice ELF, o které jak všichni víte, nemám valné mínění.

Vezmu to od shora, tudíž od vlasů. Tam mám zkušenosti s jejich šampony, kondicionéry a nějakou tou péčí, ale pěkně popořádku.

Šampony jsem zkusila na blond vlasy a řeknu vám, takovou slámu jsem ještě nikdy po ničem na hlavě neměla. Šíleně mě vysušoval šampon a kondicionér naopak vlasy zmastil tak, že o nějakém objemu nemohla být řeč. Slyšela jsem chválu na jejich šampon určený hnědovláskám.  Za mě tohle fakt ne. Jejich masky nepovažuji za masky. Sice jsou levné, ale výsledek byl, jako kdybych si nic na vlasy nedala.

Upřímně jsem se bála, dát si na obličej něco z téhle kosmetiky, ale riskla jsem a docela se vyplatilo. Tenhle kámoš teda moc nematoval ani nějak závratně nehydratoval, ale neublížil a nějaký ten čas se mnou strávil, než ho nahradil jiný účinnější Pepa z mořskýma řasama z Ryoru.

Ale pro náctileté je celkem fajn. Vidíte, nejsem tak zlá!! Další, který bych doporučila z krému je rozjasňující z řady soft and care.

Tyhle balzámy jsou asi tím nejlevnějším, hned po obýčo jeleňácích, co můžete v drogerii sehnat na rty. Hezky voní, ikdyž chemie se nezapře a u toho zase končím. Nehydratují, nechávají na rtech podivný film, výdrž je tristní a chuť blééh.

 

Tak tenhle balzám naopak doporučím. Není to žádná superstar, ale účel plní dobře. Hydratuje průměrně, výdrž taky průměrná a navíc hezky voní po melounech. Prý to byla limitka, ale já ho vídám v obchodech pořád, tak nevím. Až na to balení a sahání do vnitřku prsty (pokud nenosíte pořád při sobě štěteček na rty), si myslím, že celkem sklízí úspěch.

Tyhle sprcháče opěvuje celá blogová scéna. Hezky voní, ikdyž na přírodní to nemá a pěkně pění. Mě ale hrozně vysušují, hlavně nohy po holení. Vůně navíc po usušení vyprchá.

 

 

Jejich krémy na ruce mi přijdou celkově jako sranda. Absolutně mě nehydratují a musela bych se mazat každých pět minut. Jediný jakž takž je ten obsahující Ureu.

 

 

 

Dále jsem měla možnost vyzkoušet jejich tónující krém. Ten mám moc ráda, ikdyž je hodně hutný a tmavý. Pro mě je ale na léto, kdy se opálím výborný. Naučila jsem se s nim rychle pracovat a dobře ho roztírat. Navíc, když se zpotím, nestéká, ale jakoby odpuzuje pot.

Moc ráda mám jejich tělové máslo s kakaem nebo s mangem. Dávám si ho po holení na nohy a jsou pak krásně vláčné. Navíc úžasně voní. Hůře se roztírá a vstřebává, ale to vlastně od másla chci.  Vůbec mi naopak nevyhovují jejich body lotiony. Když už najdu hezky vonící, je to spíš voda, než něco co má hydratovat a rozhodně to na mě neplní účel.

Laky na vlasy jsou spíše profouknutím vlasů, než něčím, co má fixovat vlasy. Dekorativní kosmetiku jsem kdysi dostala darem. Asi mě dotyčná hodně neměla ráda, ale pudr letěl do koše bez rozmýšlení (oranžáda a to jsem měla nejsvětlejší). Hrozně vysušoval a nevydržel. Korektor nešel pořádně rozmazat a smrděl.

Balea odličovací ubrousky jsou docela fajn, ale jen ty jedny na suchou a citlivou pleť. Ty určené na přesný typ mojí pleti (mastná/smíšená) mě dokázali stáhnout  jako týden ponechaná vaječná maska na obličeji (kdo zná, ví !).

Hodně čistotným slečnám doporučím gel na dezinfekci rukou. Bohužel, mě opět vysušuje jako blázen.

O jejich suchém šamponu jste už určitě slyšeli. To, že je v prodeji volně série, které uniká tlak z balení, tudíž třikrát stříknete a jste pryč, je švanda. Radím neškrtat při nanášení či manipulací v blízkosti zapalovačem.

Balea deodorant sweet heart jsem taky od někoho dostala a je to další ze série vrahů mých čichových senzorů. To je smraďus vážení a ne nikdy mě nepřesvědčí, že je to vanilka. Vanilkovou vůni jindy miluju, ale v tomhle případě se jí ani trochu neblíží. Nemluvě o tom, že proti pocení je vám to platné jako mrtvému zimník a ten smrad (díkybohu) za chvíli stejně vyprchá.

Super věcička od nich je vazelína. Ať ta s měsíčkem, nebo čirá klasická.

Tak vzpomínám, co jsem vlastně od nich ještě měla. Vidíte, že je toho docela dost. Něco je fajn, ale většina stojí za prd. Už jim nedůvěřuju a nekupuji skoro nic nového, jen své osvědčené tipy. Teď mi řekněte, že kdo máte stejný názor a kdo mě naopak bude oponovat, že se jedná o super kosmetiku ?

*obrázky jsou použity z jiných www stránek. Ke zdroji se dostanete po kliknutí na příslušný obrázek. Pokud jsem použila nějaký obrázek z vašich stránek bez svolení, omlouvám se. Stačí napsat do komentářů a já jej smažu.

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

32 komentářů:

  1. U mě je to půl napůl. Melounový balzám na rty miluju, i ten v tubičce s ureou byl fajn. Naopak ty tyčinkové hrůza. Šampon na hnědé vlasy je můj oblíbený! Krémy na obličej jsem nezkoušela, ale hodně vychvalovaný je ten matující. Nevím, podle mě to musí být hrozná chemie, ale stejně mě trochu láká. :) Možná kdyby mi došel krém a zrovna bych byla bez peněz, asi bych do něj šla. Krémy na ruce mám celkem ráda, sprcháče nemusím, tělová mléka docela jo, netrpím suchou kůží, takže snesu cokoliv. Jednofázový odličovač očí a odličovací mléko - už nikdy víc! Ubrousky na citlivou pleť byly fajn (na cesty). Jo a taky mám krém na oči s ureou, ten je fajn, ale už si ho nekoupím (chci něco lepšího). Antibakteriální gel už nepoužívám, dělal mi ulepené ruce, doporčuju Hand sanitizer z DM. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky spíš negativní zkušenosti (gel na holení, dvousložkový odličovač, sprchový gel..) ale vlastně vůbec nejsem fanynka téhle značky a pokud můžu - což naštěstí můžu skoro pořád - tak se jejich produktům vyhýbám. Momentálně mám od Balea doma akorát ten melounový balzámek na rty a nic jiného v plánu koupit nemám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky smíšený pocity :) Mile mě třeba překvapil jejich balzám na uhlazení vlasů, od kondicionérů si obecně moc neslibuju (od toho jsou masky), ale faktem je, že s vlasy se pak líp zacházelo a byly hladší a lesklejší. Řada na hnědý vlasy je taky fajn. Dále vazelína je super. Pravidelně kupuju pěnu na holení, účel splňuje, dražší mi přijde jako vyhozený peníze. Jako lehčí podprůměr hodnotím vitaminovou masku/rozjasňujcí krém v jednom (zajímavý že). Pravdu máš v krémech na ruce - ten s pumpičkou je dobrej joke,tuby průměr.Lak na vlasy na prd, z deodorantů jsem si zvrhle oblíbila jakejsi s "orientální vůní"(fialovej), ale trochu se bojím, že voní jen mě:))Jinak nekupujte deodoranty s mechanickou pumpičkou, nerozprašujou, ale tečou :/ Balzám na rty používám na suchý lokty, což mluví za vše. No, něco je prostě fajn levnější alternativa (pěna na holení) a něco málo peněz-málo muziky...

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si teď koupila v dmku produkty od Alverde a jsem fakt nadšená, za málo peněz hodně muziky tedy platí. :) Z Baley jsem trochu rozpačitá, šampony uplně nejlepší, ale krém na celulitidu teda bohužel nezafungoval :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žádný jiný fungovat ani nebude, tomu věř :)

      Vymazat
  5. Měla sem ten šampon na hnědé vlasy a straně mi je taky vysušoval, takže sem ho dala mámě, sprchový gely jsou takovej průměr co by se taky dalo za 30 Kč čekat, pak sem si kupovala make-up a ten je strašně tmavej takže ho nepoužívám, pak sem měla ještě něco na odličování očí a to strašně štípalo, to je snad vše, jinak bych chtěla vyzkoušet vazelínu..

    OdpovědětVymazat
  6. Mé zkušenosti se značkou Balea jsou tak půl na půl. Některé věci mám moc ráda - melounový balzám kvůli jeho vůni, odličovací ubrousky, které jsi zde zmínila a sprchové gely, hlavně ten po opalování a deodorant. Pak se mi taky povedlo objevit pár propadáků, které už si nikdy nekoupím - odličovací mléko, které štípalo, vanilkový balzám na rty v ytčince, který neskutečně štípal do rtů, šampon a kondicioner a krém na ruce.
    Občas si od Baley něco koupím, ale jen mé prověřené výrobky, zbytečně neriskuju a radši než Baleu si koupím něco dražšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naslepo jsem koupila třešňový balzám na rty a spokojenost. Stejně tak s tělovým peelingem, který jen jemně vyhladí a mám po něm pocit "dětské prdelky":-)Určitě v budoucnu zkusím tělové máslo a asi na čas zůstanu i u sprcháčů. Sprcháč je dle mého opravdu věc, na které ušetřit můžu a raděj investuju do fajn tělového mléka. Stejně ho oplachuješ, takže podstatné je to poslední, co na sebe natíráš.
      Krémy obecně,přípravky na odličování a vlasovou kosmetiku jsem od nich nezkoušela a určitě bych za to v téhle oblasti peníz,byť malý, v současnosti nedala (ale 10let zpátky bych do toho určitě šla) - buď už mám své oblíbence nebo se mi nelíbí složení už po přečtení.
      To Zuu: Jakékoli krémy na celulitidu jsou v podstatě vyhozené peníze, milionkrát větší přínos může být třeba správná každodenní masáž ve sprše nebo 10min cvičení na tyhle partie. Už jsem něco za náctiletým obdobím a poslední tři roky nic na tohle nepoužívám, jen ty masáže a občas cvičení a celulitida je pro mě menším problémem než dřív se "zázračnými" krémy. Jana

      Vymazat
  7. Co taky za tu cenu čekat? Já od nich kupuu jenom odličovací ubrousky, mám tělový másla, který jsou fajn, taky ty jejich balzámy na rty mi nepřijdou tak strašný když je nouze, ale radši kupuju Alverde a Neutrogenu. Měla jsem od nich šampon proti lupům, který by se měl přejmenovat na šampon podporující tvorbu lupů, sprcháče, žádná sláva, ale aspoň nádherně voněl. Krém na ruce bych už NIKDY nekoupila a krém ny obličej bych se ani neodvážila koupit.

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež som na tom s Baleou 50:50, vlasova kozmetika nula bodov, mlieka+krémy+masla celkom fajn, balzamy na pery nula bodov... krémy priemer, ale ked nutne potrebujem náhradu, tak investujem do nich...

    OdpovědětVymazat
  9. U mě jak co.. :) asi jsem trochu míň náročná než ty :D ale jako je to fakt, kdybych nebyla blbá a jednou odolala téhle extra levné kosmetice, mohla bych mít něco o dost lepšího.. :) :D

    OdpovědětVymazat
  10. My s mamkou nedáme hlavně dopustit na kokosový kondicionér na vlasy!!!! Je prostě nejlepší!!! :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já na meruňkovej, protože z kokosovýho mě kousala hlavinka:-)

      Vymazat
    2. A mě vyhovujou oba :) a pak taky grepový balzám na rty a sprej do bot a na nožky. Krémy na obličej ne, jedině jeden oční q10 je fajn. Jinak ještě meruňkový šampon. Tělová másla zkoušet nechci, je to samá ropa, to radši alverde.

      Vymazat
  11. co jsem od Baley skutečně milovala byly... no, ani nevím, jak se to jmenovalo, ale byly to takové pěny do koupele, tuba i aplikace jako šlehačka a vonělo to ještě tři dny po použití :)) .. bohužel to už asi půl roku nemůžu nikde sehnat :/

    OdpovědětVymazat
  12. Já od Baley miluju balzámy na vlasy a potom se mi hodně osvědčil sprej na ochranu proti teplu (nevím jak přesně to napsat). Neuplácne vlasy, na vlasech nijak nevoní a jsou po něm lesklé. Řekla bych že je mnohem lepší než Loreal nebo Got2be. Jinak mám ještě suchý šampon, ale to je takový průměr a tuhý deodorant a to je propadák.

    OdpovědětVymazat
  13. Mně Balea vyhovuje celkově... :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já s Baleou mám zkušenosti spíše dobrý. Snad jen ten dvoufázový odličovač mi dřel oči. Jinak balzám na pusu kupuji jen od baley a odličovač na oči tak jen Balea. I nějaký ten šampon sem měla a špatný nebyl a úžasně voněl =)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám celkem ráda právě ten šampon + kondicionér na hnědé vlasy, již stokrát zmíněný melounový balzámek a sprchový peeling s vůní grepu.
    Na druhou stranu krémy jsou pro mé extrémně suché ruce naprosto na nic, balzámy v tyčince děs a hrůza, tělová mléka taky bez účinku, který očekávám, navíc spolu s opěvovanými sprchovými gely a deodoranty (které navíc nefungují) mi hrozně chemicky smrdí, takže je nemůžu používat. Na obličej jsem raději nic nezkoušela a asi ani nezkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Omlouvám se za reklamu, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná :)

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Krome laku na vlasy s vetsinou recenze nesouhlasim. Stejne jako sem vubec nesouhlasila s nicim, co si rikala v recenzi na Ryor. Jako pokud si koupis nejlevnejsi krem v drogerce, tak co od nej asi muzes cekat. POdle me jsou vyrobky za ktery je treba si priplatit a vyrobky ktery naopak muzes koupit levny. A ty to delas spis naopak. Od Baley kupuju sprchace, mleka na telo, dezinfekcni gel, penu na holeni a penu do koupele a vse z toho mi vyhovuje a prijde mi jako blbost si kupovat drazsi...

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla bych se zeptat kde jsi sehnala ten tonovací krém my u nás v dm asi dekorativku nemáme nebo jsem si asi nevšimla???!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupila jsem ho normálně v DM, v oddělení krémů :)

      Vymazat
  19. Já jsem od nich měla tuhý deodorant, to byl propadák, opravdu. Balzámy mi nijak nefungovaly, stejně jako balzámy Labello, Astrid, neutrogena atd...(jediný balzám, který opravdu hydratuje je Blistex). S laky na vlasy jsem spokojena, protože se jakoby "včešou" do vlasů a ty je pak můžeš lehce tvarovat. Tělové másto od nich miluji, sprcháče průměr, ale měla jsem od nich tělový peelind jogurt a lesní ovoce a ten byl parádní! Bohužel jen limitka...některé balzámy a šampony také nejsou špatné...a pudr...ten nestál ani za tu cenu...
    Jinak píšeš tu o vazelíně....co takhle nějaké video o jejím použití??:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tohle video přesně v plánu ;)

      Vymazat
  20. Za mě teda na obličej Balea určitě ne-e, na tělo celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  21. já na baleu moc nejsem no, ale sprcháče jsou OK a teď mám tělové máslo a to se taky dá :) ale přiznám se, já jsem rozmazlená high endovýma značkama, takže tohle nenakupuju, spíš semtam od někoho dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  22. ja zase nikde nevidím ten limitovaný melonový balzám a tsk ho chcem

    OdpovědětVymazat
  23. Baleo šampon na blond vlasy-humus.Po měsíčním používání vypadané vlasy i s kořínky a to tak,že se divila i kadeřnice.Napřed nešly rozčesat,byly vysušené,hrubé bez lesku a s chemickým odérem.Dohnalo mě to až na kožní kvůli množství vypadaných a zničených vlasů.Po změně šamponu i balzámu vše OK

    OdpovědětVymazat
  24. ...docela dobrá je řada s kys.hyaluronovou,oční serum mi krásně vyhladilo drobné vrásky,krém projasnil obličej..jinak vlasová kosmetika,sprchové gely,tyčinky na rty a odličovací ubrousky,hrůza...

    OdpovědětVymazat
  25. No tak ja si nekupujem tiež drahu kozmetiku ale v niektorých prípadoch plati za malo penazi vela muziky a to nie len v kozmetike ! Mam od balei par veci . Ano musim priznat niektore veci su uplne k ničomu ! ale niektore su uplne užasne ! :) Nehadžte hned všetko do jedneho vreca ked nieco nepomaha :) Balea vyraba aj dobre vyrobky :) A ak mam za seba povedat vlasy su tzv korunou krasy a ja radšej miniem par stoviek za sampony kondicionery a masky :) tak nato by som sa moc nespoliehala .. Balea je skor na nejake krémy a tzv pletky :) nie na vlasy co si ja myslim i ked mala som jeden pripravok navlasy ked su krepovite a pomahalo to :) ale opakujem ked sa to týka vlasou radšej investovať :) a tak isto ani odlicovace by som neodporucala :)Ale stále si stojím za svojim aj lacna vec može byt dobra ALE nie vždy !

    OdpovědětVymazat
  26. Takhle vtipnou recenzi jsem vážně nečetla :D Když ale čtu ty reakce, vážně mě překvapuje, jak je balea oblíbená.. možná vážně jen kvůli té ceně. Já si raději nechám poradit a kupovat nebudu. Každému sedí něco jiného, ale přesto podle mě kvalitní kosmetika půlku lidí nevysuší jak rozinku a třetina se po ní neosype.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....