20. 3. 2012

Random + new in ;)

Tak prý máte tyhle články rádi ?

20120224_003

Malý nákup ještě za minulý měsíc. Na jaře se budu třpytit díky volnému topu z Orsay, konečně jsem sehnala hezké padnoucí černé tričko s dlouhým rukávem a ve stojanu se zbytky ze slev, jsem našla hnědou vestičku, kterou jsem chtěla, ale myslela jsem, že už je vyprodaná. Taška Mango je mojí láskou nejláskovatější. Když jsem ji viděla, prostě musela být moje. A je jedno, že je v téhle fuchsiové barvě a mamka se mi diví, s čím ji budu kombinovat. Pro mě je prostě dokonalá. No, počkejte si na outfit post s ní a hned jsem si v té barvě pořídila tričko, ale nebojte, celá růžová nebudu Mrkající veselý obličej.

20120224_004

Zaslouží si i samo foto. Škoda, že foceno večer, jinak je ještě hezčí !!

20120224_00520120224_008

Takový bordýlek jsem dokázala mít dva dny v pokoji. A to ještě nic není!! A tak hodná jsem byla, že jsem si vysloužila srdíčko.

20120224_006

Dieta a zdravý styl teď zavřou oči. Tohle byla mega sladká bomba.

20120224_010

Tak jsem zase jednou dala na rady a napálila se, ale víc se dozvíte v recenzi.

20120224_013

Nejvíce fotek patří samozřejmě mému psímu miláčkovi. On se tak rád fotí. Tohle je jeho nejoblíbenější mňamka, po které se může utlouct. Sušené 100% masíčko – holt mám gurmána. Nepřipadá vám to, jako reklama na Let´s bite ?

20120224_023

Super věcička z ebaye aneb organizátor či přenašeč bordelářový (jak mu říkám já) do kabelky.

20120224_02420120224_022

Tak už jsem taky vlastníkem bubliny (lahev bobble). A řeknu vám, že žádnou výraznou změnu chuti vody jsem nezaznamela, zdravější mi nepřijde a strašně mě štve to otvírání. Ale alespoň na cvičení je to dobrá věc. Druhé foto představuje můj nejoblíbenější zdobící lak pro letošní jaro. Žvýkačkové třpytky, to je něco pro mě.

20120227_001

A tohle je jeden z mých úlovků ve slevách. Kappahl prsten za 30,-. Zlatý, se žlutýma kamenama. Na jaro jako dělaný.

PS: pomalu začínám přemýšlet o nějaké odměně pro moje čtenáře, protože to se mnou nemáte lehké . Klasické giveaway mě už lezou trochu krkem, tak jak bych to jen udělala jinak ? Však já na něco přijdu .

Formspringme     Youtube    Facebook

Vaše Bezega

25 komentářů:

  1. Tak do té kabelky bych se zamilovala taky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné úlovky :-)
    a tyhle články zbožňuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Zírám na to, ale zaboha nemůžu přijít na co je ta sladká bomba?:-D

    OdpovědětVymazat
  4. tá taška je božská! ..a inak k tej fľaši, počula som, že nie je vôbec zdravé piť filtrovanú vodu, lebo tou filtráciou sa zbavuje nielen nečistôt ale aj minerálnych látok, a tie treba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už o tom slyšela tolik pro a proti :). Myslela jsem si, že tak hezká lahev mě donutí více pít, za což účel splnila, ale jinak mě nenadchla.

      Vymazat
  5. Ten lak se třpytkami jsem si koupila pře měsícem. Dříve jsem si kupovala laky od Essence, ale ty nic nevydrží a teď si kupuji jen tyto od GS. Zdraví Darinka Lautrnice ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ahoj Darí :D holka, já na tě úplně zapomněla :). Já mám laky od GS v poslední době docela ráda :)

      Vymazat
    2. I já, jsou opravdu dobré, jsou cenově dostupné a taky něco vydrží. P.S.: Jak jsi NA MĚ mohla zapomenout?!? :D ;-)

      Vymazat
  6. Jojojo, fakt mě tyhle články baví!! :)
    Kabelka z Manga je super, chystám se tam už delší dobu na něco podívat.. a ten fixační pudr Dermacol jsem poslala dál hned po prvním vyzkoušení, za mě hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu kabelku jsem koukala zrovna v sobotu, zaujala mě hned na první pohled, ale mám černou a šedou v tomhle tvaru a růžovou bych asi neunosila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    moc se mi líbí věci, které sis pořídila ;)
    Máš nádherného pejska ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju tyhle články! Na Bobble se taky chystáám :)) A jak to tak vidím, zase poletím do Rossmanna pro lak na nehty. Grrr! Škoda jen, že mám tak málo prstů, nevím jaký lak nalakovat dřív :DD Áááá, vidím dobře u toho dortíku borůvky ♥♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, borůvky to nejsou. Byl celý čoko :).

      Vymazat
  10. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. áá ta kabelka je náádherná! stejně tak prsten! z kappahlu mám hodně šperků, jsou krásné a za super ceny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta kabelka je skvělá, taky jsem teď na lovu, ale žádná mě tak neoslovila, abych si jí koupila. Fixační pudr ti nesedl? Já ho mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty si umis jen stezovat!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jistěže a nadávat umím taky když chci :D

      Vymazat
  14. zamilovala jsem se do té kabelky! jaké měli ještě barvy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ji na Zličíně a měli tam jen tuhle a ještě v takové béžové (skorem nude) a černé barvě.Měla jsem ji vyhlídlou už dlouho a jakmile přišla do obchodu, musela být moje :D.

      Vymazat
  15. Ta kabelka je růžová nebo červená? :) U nás v Mangu ji mají v béžové a hodně nad ní uvažuju, že si ji koupím, má úplně perfektní tvar. Celkově jsem na kabelky z Manga úchyl. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. s tou kabelkou už jsem stála u pokladny a nakonec jsem si řekla že bych jí asi neunosila, ale myslím že toho nepřestanu litovat:D a jinak můj pes by se za tohle masíčko taky točil na řasách:D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....