16. 3. 2012

Oranžáda, čaj rum bum !!

Žiju!! Těžce se mi žije s vědomím, že nestíhám nic, ale už jsem se naučila nebrat všechno smrtelně vážně a hážu na to bobek vážení (kdybych byla králíkem…).

Tohle je u mě vážně rarita, protože oranžovou nemusím moc na oblečení, nemusím ji moc na líčení, ale pokoj mám z velké části právě oranžový. Nicméně tohle se mi nakonec moc líbilo. Jak se líbí vám ?

Jediné, co mě štve, jsou linky. Jsou ne moc povedené, kvůli rychlosti v jaké jsem to dodělávala. Navíc mě štvaly nové stíny, které jsem dostala a hrozivě opadávaly, slévaly se do záhybů i přes podkladovou bázi.

SAM_9258

SAM_9259

SAM_9260

Kdo poznal chybku ? V rychlosti mi ujela ruka a nějak jsem si mázla na levém oku (z vašeho pohledu na pravém) linku.

SAM_9264

Formspringme      Youtube     Facebook

Vaše Bezega

11 komentářů:

  1. Moc pěkný! Mě by se takhle pěkná linka nikdy nepovedla:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle se ti povedlo, krásně vystínované... Za mně bych možná volila spíše hnědé linky :)
    A chybla se ztratí ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty linky jsou hooodně výrazné, to bych si na normální nošení asi nevzala:) Ale jinak je to povedené. A ty linky jsou v pohodě prosímtě!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké jarní líčení :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to nádherně vystínované :)
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké líčení ! Ty linky jsou super a to stínování ! <3

    Kdyžtak se koukni na můj blog, znova ho rozjíždím.
    http://cupcakesaremyaddiction.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Prekrásne. Pripomína mi to moju pani učiteľku Ruženku z 1. triedy -rok 1964.Ešte keby boli hrubšie a aj na spodnom viečku, ako nosila Sophia Loren, to by bolo niečo. Nechceš to aspoň skúsiť?

    OdpovědětVymazat
  8. KDybych uměla jen z poloviny namalovat linky jako ty, tak si pískám :D Jsem šílený nemehlo.

    OdpovědětVymazat
  9. ále že se ti trochu mázla vubec nevadí i tak to vypadá nádherně a velký obdiv za to jak si šikovná já a mé líčení no to je hruza a děs :D když si dávám linky tak je to tak na třicetkrát než se mi to povede :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se to moc líbí, ačkoli taky oranžovou skoro nenosím :) myslim, že by vypadalo dobře i kdyby ta linka byla trochu rozmáznutá celá :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné líčení :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....