30. 3. 2012

Oblíbené produkty za měsíc únor/březen 2012

Dlouho tu nebylo video a já jsem ve své sbírce videí našla jedno, které jsem točila asi před týdnem, tak co ho zveřejnit teď, když je konec měsíce a tématicky se to tedy hodí ?!

Jedná se o kecací a ukazovací video na téma top produkty za měsíc únor a březen 2012, jak už napovídá název, že. Tak já to nebudu prodlužovat a půjdeme rovnou k věci.

Vy mi můžete napsat do komentářů, jak se vám líbilo nové natáčecí stanoviště a já se vám omluvím za otřesné světlo, ve kterém jsem oranžová, nic není vidět a za foťák, který nechtěl nablízko zaostřit objekty, které ukazuji.

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

20 komentářů:

  1. jé,už jsem se těšila na další tvé video :)

    OdpovědětVymazat
  2. hm ja som mala asi da posty s oblubenymi produktmi ale uz sa oteplieva a kozmetiky nepouzivam vela a snazim sa neobmienat produkty ktore sa mi osvedcili... takze s tymito prispevkami to je u mna fail ale mozno v buducnosti zas vyberiem moj TOP 10 :o)

    OdpovědětVymazat
  3. teda Katko, to jsi mě několikrát pobavila :-) fakt dobrý! a užitečné věci jsi říkala a ukazovala! je vidět, že jsi zase taková v pohodě :-)
    Aneta V.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím jestli to je jen problém s mým PC, či sluchem (:D), ale všechny videa mám strašně nějak potichu. No a jsem líná hledat funkční sluchátka.

    Jinak kvalita videa mi přijde OK (i když mě se to vždycký zdá dobré :) )

    Okurkové věci mám také ráda, mám ráda tu osvěžující vůni okurky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obsah videa mi přišel užitečný, akorát mi to trochu přišlo jako hra stínů :-D Takže hlasuji pro lepší světelné podmínky ;)

    OdpovědětVymazat
  6. moc fajn video :-)
    ten lak og gabrielly mám taky, tedy v jiném odstínu - červený s červenorůžovýma třpytkama - úžasná barva. JENŽE jsem musela nanést 4 vrstvy, aby zakryl to, co obyč laky ve dvou vrstvách. no a taky strašně pomalu schne :-( každopádně ta barva je božská a asi kvůli ní přetrpím všechny ty nedostatky, které má.

    a mohla bys pak natočit video, nebo aspoň napsat článek (jestli tu už nebyl, jeslti jo, moc se omlouvám), jaké masky si doma vyrábíš :-) to tvé maskové udělátko je božííí.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se líbí jak nové natáčecí místo, tak kvalita a světelné podmínky, ale mám velký problém se zvukem.. vážně skoro nic neslyším.. :( jinak moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Chtělo by to zapracovat na světle, to v tomhle videu ti dělá kruhy pod očima, a ten zvuk je fakt nějaký tichý. Ale jinak dobrý.


    Holky, mohly byste mi prosím poradit? Chtěla bych si dát štětce do nějaké pěkné skleničky nebo dózy, ale nevím, čím to mám vyplnit, aby se mi ty štětce nepoškrábaly. Za každou radu budu hodně vděčná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevný jemně mletý písek do kytek (jsou barevné). Nebo vyplnit takovýma těma kuličkama molitanu, látkou a pořádně nahňácat dovnitř, kuličky do kytek gumové. Náplně do kuličkovky, staré cvrnkací duhovky.

      Vymazat
    2. Dík. Ten písek zní dobře. Jak tak koukám, tak mi za chvilku zas chcípne kaktus, tak aspoň půjdu do květinářství i pro něco jiného. :-)

      Vymazat
  9. Natáčecí místo zvol takový, kde se ti natáčí líp, mně přijdou fajn obě :) okurky mi taky dělají na pleť dobře, ale většinou mi hrozně smrdí :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zkus zlepšit nadměrné použivání spojení "takže tak", hrozně mě to tahá za uši, jinak ok. Zajímavý postřeh- když si tvá videa pustím na ipadu, tak je zvuk normální, když na klasickém pc, tak taky skoro nic neslyším.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, mně se to takhle líbí. Líbí se mi tvůj projev, jsi přirozená, moc hezky se na tebe kouká. Má to hlavu a patu. Co zlepšit? Možná trochu to osvětlení.

    OdpovědětVymazat
  12. Příjemné video, nemám co vytknout, i světlo mi přišlo v pohodě :) Okurkovou masku vyzkouším, dík za tip.

    OdpovědětVymazat
  13. Kdyby jsi nenapsala o tom osvětlení, tak tady na to ty komentáře jistě nebudou :D osvětlení mi bylo nějak jedno, ale opravdu tě špatně slyším. Vím, že si máme vzít sluchátka, ale...jinak pěkné video. Pro lak GS 102 jsem si nedávno šla a prostě ta barva mě na živo nějak neuchvátila, ale je často opěvovaný, takže se tam zas asi vypravím :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ve videu jsi moc milá. Já jsem tě slyšela bez problémů, asi máme hodně dobrý repráky ;-). Navíc se mi moc líbí Tvoje tipy, pár jich prubnu ;-).
    Měj se krásně, pa. Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Je fakt, že ty odstíny moc vidět nebyly. Jak tady všichni píší, že mají problém se zvukem, tak to já zase nemám a to ani nemám volume úplně na plno:D

    No a jinak určitě zlepšit ten projev, protože to "jakoby" je naprosto strašidelné. Ale z vlastní zkušenosti vím, že je dost těžké se toho zbavit. Na druhou stranu si myslím, že když to alespoň omezíš na minimum, tak ti to tu kvalitu hodí ještě o trochu výš. No a dnes taky "super věcička", to taky padlo vícekrát.

    OdpovědětVymazat
  16. No norkový krém bych si teda nedala na obličej ani za nic..stačí, kolik kosmetiky, co používám, je testováno na zvířatech, ještě se patlat norčím tukem..fuj

    OdpovědětVymazat
  17. Když navážu na předchozí komentáře - světlo jsem nijak nevnímala (asi, že si tolik nepotrpím na technický detaily), zvuk mi na pc fungoval v pohodě a problém s dřívější hlasitou hudbu jsi už vidím taky odstranila:-) Jen tě prosím, dávej si pozor na výslovnost drogerie RossmaNN - to velké "N" píšu záměrně, aby bylo zřetelné, že tam jsou dvě a tudíž to není anglická výslovnost, kterou často používáš (dnes ale chválím, že ke konci už to bylo správně:-)) a trhá mi to uši (btw. je to německá drogerie).
    K obsahu - fajn tipy, ale pro mě plus, že mě dnes nic extra nezaujalo a tudíž nebudu po ničem pokukovat:-) Maska Freeman je fajn,ale trochu mě udivuje, že tě "nedráždí" - pro mě osobně jedná z nejdrsnějších slupovacích masek co jsem kdy zkoušela. jana

    OdpovědětVymazat
  18. Tady "doporučuješ" tu zaiu nebo jak se to jmenovalo, o které mluvíš ve sponzorovaném videu tak vlažně:) Chápu že museli zasponzorovat, aby se o tak nezajímavé značce vůbec někdo zmiňoval, protože je levná a průměrná.. Když o ní vůbec nevím, o nic nepřijdu, nepřijdu ani o peníze, ani o zajímavý produkt.

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....