8. 3. 2012

Neposlušné tenisky

Žiju mí virtuální příznivci, bohužel ale dosti hekticky. Školu jsem hodila na vedlejší kolej, za což se stydím a budou z toho asi problémy, ale jinak se to nedalo. V sobotu rozjíždím projekt, na kterém dělám od vánoc a budu nejšťastnější, když se rozběhne v pořádku a nebude potřeba mé další větší asistence, ikdyž bych ráda byla spíše majitelem výsledku, než jen organizátorem. Žel bohu není dostatek financí. Tak to alespoň dostane část mého srdíčka a potu.

Ráda se s vámi podělím o nějaké to video z akce, jen nevím, jak to bude s autor.právy a právy na zveřejnění, když budu točit i cizí lidičky.

Děkuji všem za komentáře. Bohužel nejsem schopna odpovídat na všechny maily, fb zprávy, komentáře apod. Formspring stíhám alespoň na mobilu. Tolerujte mi ještě týden omezeného času pro blog a bude zase všechno v zajeté koleji.

Formspringme     Youtube      Facebook

Vaše Bezega

8 komentářů:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera"

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    OdpovědětVymazat
  2. Čauky, na tvůj blog jsem narazila teprve nedávno a docela mile mě překvapil. Teď ho sleduji pravidelně.
    Podle našeho zákona je to s autor. právy tak všelijak. Pokud budeš dělat fotku ty, tak jse její majtel a můžeš ji zveřejnit kdykoliv. To že požádáš toho kdo na ní je, je pouze symbolické. "Fotografovaný objekt" ti může říct ano či ne. A pokud fotíš dav nebo v hospodě souhlas nepotřebuješ. Pokud si to pamasuji správně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono je to právě trochu složitější. Ale snad nebude problém ;). A jinak děkuji :).

      Vymazat
  3. Bude nějáká větší otvírací akce? Máte webovky? Nehceš sem hodit nějáký odkaz, info? Myslím že by se tu našly holky, které by rády byly vaše cílová skupina :) Hodně štěstí, Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Velkou otevíračku máme, ale už jsme udělaly stop stav, protože už takhle je tam dost lidí pozvaných :D. Určitě dám časem vědět, až se salon rozjede. Salon není můj a nechci s ním zatím svoje jméno příliš spojovat (nechci se chlubit cizím peřím, ikdyž jsem provozní a prakticky salon vedu). Uvidíme časem ;). Mám hodně plánů, týkajících se i blogu, ale samozřejmě se musíme domlouvat s majitelkou.

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, na FB už jsem o Tvém velkém plánu četla. :)

    OdpovědětVymazat
  6. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....