4. 3. 2012

Nej nej parfémy pro můj nosík

Někdo se mě ptal v Q+A videu na mé oblíbené parfémy. Protože jsem neměla dostatek prostoru pro to, abych vyjmenovala všechny své favority a cítím, že jsou stále ochuzeni a díky nabídce eshopu http://www.onlineparfem.cz/ na spolupráci, si dovolím nastínit pár svých oblíbenců. Schválně, kdo z vás bude mít stejný nebo alespoň podobný čuchometr jako já ?

Začnu mým top parfémem pro minulé, nynější i nadcházející dny. Neumím si představit, že se přestane někdy vyrábět ani okolnost, která by mě donutila ji nemilovat, protože tahle vůně ke mě patří už od mých cca 17 let.

Gucci II.

Tahle slaďárna není určena na první pohled silným ženám. Je pro nás, něžné květinky, které mají svou sílu schovanou šikovně někde uvnitř a čekají na sebemenší podraz, aby zaútočily v plné kráse. Přesně takovou vidím vůni Gucci II. Na první přičichnutí jemná a sladká, po rozvinutí sexy a sebevědomá. Vydrží celý den i protančenou noc. Je lepší ji stříkat na kůži, na oblečení ale stejně vydrží až do dalšího vyprání. Pokud mám rande s romantikem nebo chci zapůsobit ženským cudným zevnějškem, je pro mě jasnou volbou. Flakon je masivní a víčko velice těžké, proto mě štve, že si musím zároveň s normální velikostí objednávat miniaturku, nebo si odstříkávat vůni zvlášť. Ale co bych pro tuhle krásku neudělala, že! Myslím, že každý Gucci parfém má něco do sebe a snad každý je mi něčím příjemný, ikdyž ne každý bych si pořídila. Celkově je mi tato značka parfémů hodně blízká.

Escada – Magnetism

Pokud by po mě někdo chtěl nyní opak Gucciho, zvolila bych Magnetism. Je smyslná, sexy, daleko silnější a sebevědomější. Dává o sobě znát a drží se vás jako klíště několik hodin. Můžete cítit orientální nádech. Asi proto pro mě byla jasným výběrem na letišti v Turecku (nebojte, fake jsem si nekupovala, ale vyšla tam daleko levněji v tureck.lirách). Na smyslnou párty v kruhu kamarádek, na sbalení bujného oře, se jedná o  ideální vůni. Věřte mi, vlastním ji hned ve 100ml balení (pro jistotu Mrkající veselý obličej).

Lanvin Eclat D´Arpege

Jste hravá a hýříte dobrou náladou ? Nechcete být nápadná svou vůní, přesto chcete vonět ? Tak tohle je správné eso v rukávu. Její kvality sráží nízká cena, za kterou ji seženete. Je to má novicka v seznamu a asi si jí podruhé nekoupím, protože nevydrží dlouho. Nemluvě o tom, že jsem pěkný tydýt a zapomněla jsem si přečíst složení vůně. Obsahuje šeřík a pro mě, je šeřík bombou do nosu a očí. Takže si nepřejte vidět, jak vypadám, když se ráno nastříkám a nevezmu si prášek. Ale na začátku voní opravdu krásně letně, svěže. Její flakon je nenápadný a kulovitý tvar se dobře drží při menším balení (30ml/50ml).

Trésor in love

Tak kdo čekal další sladkost ? Ano správně. Trésor je mojí stálicí už v druhém balení. Není to tolik nápadná vůně a drží celý den. Ikdyž mě voní tak, že se prostě neudržím a šplíchám ji průběžně během dne. Má elegantní flakon, který pěkně padne do ruky díky zúženému tvaru směrem ke dnu. Doporučila bych ji mladším generacím.

 

Další vůně dle mého vkusu: DKNY Be delicious fresh blossom např.

Z těch levnějších běžně dostupných v drogeriích: Christina Aguilera, Beyoncé Heat…..

Většina vůní je dostupná právě na zmiňovaném eshopu http://www.onlineparfem.cz/. Já jim tímto velice děkuji za nabídku spolupráce.

A ráda bych se dozvěděla, co voní vám ? Trefila jsem se někomu do vkusu ? Nebo jste spíš ženy s vytříbeným nosíkem pro něco silnějšího, peprného, s elegancí ?

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

13 komentářů:

  1. ten poslední parfém strašně hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lanvin i Trésor mi voní, ale nemám ani jeden z nich. Můj TOP je mementálně CK Euprhoria, Lancome Hypnose Senses a Valentino Ronk'n Rose Pret a Porter :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Eclat od Lanvin zboznujem, fakt vyborna vona. A moja stalica je Oranhe od Hugo Boss, to je asi laska na cely zivot.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední parfém je moc krásný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lanvin mám taky, je super - takový letní. Já jinak miluju Armani Idole a Chloé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Většinu Tvých oblíbených parfémů znám "na počich", ale preferuji težší pecky.:) Ale je pravda, že někdy mám chuť na něco velmi lehkého, letního, proto mám i Rose od Paula Smitha, voní jak jednoduchá, ale krásná čajová růžička. Jinak ale mám Lalique - Lalique le Parfum, což je brutální nářez vanilky s pepřem a pačuli:D, který ale postupně přechází do uklidňujícího vanilkového cukru s trochou kouře, pak Rumbu od Balenciagy, která je při prvním střiku tak intenzivní, jak kdyby mi vrazila mýdlovou facku, ale potom se na mé kůži rozloží do skvělé broskve s šťavnatým ovocem, a In black od Jesus del Pozo, která mi připomíná višně s pačuli a trochou kadidla.:D Trochu jsem se rozepsala, ale nadhodila jsi mi skvělé téma - miluju parfémy:))
    Máš krásný blog! Hezký den, Kristýna

    OdpovědětVymazat
  7. Už 30 rokov používam jedinú vôňu - Diorellu.Je úžasná, vystihuje ma a hlavne nepatrí medzi tuctové vône, ktoré ucítite na každej tretej žene.Tie, ktoré tu uvádzate medzi ne bohužiaľ patria.Ale to zrejme súvisí s vašim nízkym vekom, časom sa z vás možno stane fajnšmeker.

    OdpovědětVymazat
  8. já miluju vůně lancome <333 nejvic pak fialovou hypnose a klasickej tresor nebo midnight rose :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Už delší dobu používám PRADA CANDY a je nejlepšíííí =) docela by mě zajímal tvůj názor na ni, jestli jí znáš =)

    OdpovědětVymazat
  10. Gucciho mám ráda! už mi dochází:) ale super díky za tipy!:) určitě očmuchám

    OdpovědětVymazat
  11. Lancome Tresor in Love mám taky a naprosto ji miluju! Ale mým nejoblíbenějším parfémem z mé sbírky je Art by Masaki Matsushima. Je to pecka! :-D

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....