27. 3. 2012

Mé malé velké challenge !!

Jedná se o malá předsevzetí o blogu, životě brouka a jak hezká pak bude ze mě holka.

  1. Přidávat častěji články na blog !!!!!
  2. Koupit konečně tu zpropadenou kamerku
  3. Dokončit bakuli a odeslat ji do konce měsíce
  4. Koupit sporttester
  5. Začít zase běhat (sezóna je v plném proudu)
  6. Zařadit častěji posilovnu
  7. Vstávat pravidelně a pravidelně chodit spát
  8. Nenechávat vše na poslední chvíli
  9. Udělat výprodej – vše nafotit, ocenit a hodit na eshop blog + na FB
  10. Dodržet příští měsíc stop stav nakupování a začít šetřit !!
  11. Mrkající veselý obličej
  12. Vrátit se k výrobě šperků
  13. Číst jednu knihu týdně
  14. Věnovat se angličtině
  15. Častější procházky s Ozzym
  16. Rozhodnout se definitivně, co s vlasama – ostříhat x nechat dorůst, blond x růžová
  17. Přestát příští a přespříští hrůza měsíc Smutný obličej

Jo, já vím..jsem blázen na seznamy . Když mě tak baví si v nich odškrtávat !! Děláte si také takovéhle challenge ? Třeba jen v hlavě !

Formspringme    Youtube      Facebook

Vaše Bezega

18 komentářů:

  1. Nic podobného si nedělám :)) Seznamy ne, jen plány.. a to tak, že když si řeknu - začnu chodit běhat, tak si na následující týden naplánuji - běhání - pondělí, středa, pátek a jdu i kdyby pršelo :) To mi pomáhá nejvíc, nemám ráda spontánní akce a náhlé změny. A prosím tě, k bodu č. 16 jen ne růžovou! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Růžová? Na celou hlavu? Něják si to neumím představit, ale jestli chceš změnu tak to bude mega změna :)

    OdpovědětVymazat
  3. seznamy, plány to je moje :). Taky si je píšu, většinou na papír nebo do diáře ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak s tou růžovou jsi mě překvapila, doufám, že to nemyslíš vážně

    OdpovědětVymazat
  5. Nedělám, ale poslední dobou zjišťuju, že bych měla...hlavně co se týká věcí do školy. Neustále na něco zapomínám a pak to honím na poslední chvíli...:(

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, jsem taky úchyl na seznamy, když odškrtávám, co je splněné, mám úžasnej pocit :D
    Jinak když se do toho pustím (a zase a znova si říkám, že "od zítřka začnu jinak, líp a už napořád :D), dělám si seznam nezdravé délky - sepisuju každou maličkost, která je potřeba do školy, co musím změnit na svým vzhledu a na svým chování, jak budu pozitivní a šikovná (:D) a to šetření peněz tam mám snad vždycky... Nakonec to dopadá tak, že seznam je skoro neodškrtanej a já tvořím novej s tím, že "od zítřka.." :D Ale ráda vidím, že v tom nejsem sama :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. taky toužím po změně, ale růžová už je trošku extrém :D, zůstaň u blond, páč ta ti sluší stopro nejvíc :) , možná zkus novej sestřih nebo jen malou změnu barvy, ale s tou růžovou mám o tebe strach :D, abys toho pak nelitovala ;)
    Taky bych si měla sepsat takovej menší seznam..a každej den se na něj dívat, abych nevyšla ze cviku :D, je to motivující :)

    OdpovědětVymazat
  8. Seznamy a následné odškrtávání - to je jedna z věcí, co na mne opravdu platí. Ještě třeba systém odměn - dopředu si napíšu, co si pořídím když něco zvládnu udělat... Měsíc pravidelného cvičení? - nová sportovní podprda atd. :-)
    Jen mi přijde, že spousta věcí je zrecyklovaná z jednoho seznamu, co jsem u tebe četla snad před rokem ;-) šperky, ájina, knihy.. nebyl pokrok? :-)

    OdpovědětVymazat
  9. tohle si píšu neustále do "deníčku"
    a nikdy to nedodržím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem taky na seznamy ulítlá, píšu si je i na úplné hlouposti, mám diař a v něm oddělení na poznámky, na články, na seznamy a na plány...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem taky na seznamy ulítlá, píšu si je i na úplné hlouposti, mám diař a v něm oddělení na poznámky, na články, na seznamy a na plány...:)

    OdpovědětVymazat
  12. JJ taky si to píšu... jinak ty vlasy bych ostříhala a nechala blond, dle mého názoru ti kratší sluší víc, ale chápu tě já si taky teď nechávám dorůst vlasy abych s nima mohla dělat účesy =)

    OdpovědětVymazat
  13. Nepíšu, ale možná bych měla :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hlavně tu 1!
    A k 17 ti držím pěsti :)

    OdpovědětVymazat
  15. Seznamy to je moje:-)Zkouším tím "vycvičit" samu sebe. Běžné úkoly v diáři většinou jeden večer zapíšu a další proškrtávám na splnitelnou míru. Aspoň s kosmetikou a oblečením se mi celkem daří.Tři měsíce žádné hadry,jen důsledné sepisování seznamu.Mám ale předem povolené 2kousky za půlrok mimo seznam nutného a taky koupit něco ze seznamu třeba na další rok,pokud narazím na skvělý kousek dle představ.jana

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem naprostý šílenec do seznamů :D Seznam úkolů si dělám na každý den a během dne poctivě odškrtávám. Přijde mi to hodně praktické - hlavně když si píšu seznamy sportovních aktivit. Dokonce se snažím to co nejlépe napsat, aby to bylo co nejúhlednější :D No nejsem divná? Řekla bych že ani ne :D Vlasy? rozhodně dorůst a blond! A bude z tebe kočka ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju všem za komentáře. Růžová je opravdu fór. Napálila jsem s tím už kamarádky na kafi ;). O změně účesu uvažuji, ale spíš si to na léto nechám jen prostříhat, protože má kštice jest bujná :D.
    Jo a jsem ráda, že nejsem jedinej blázen na seznamy :D.

    OdpovědětVymazat
  18. Také jsem se lekla té růžové, ale už čtu, že je to fór:) vlásky bych nestříhala!:) třeba jen sestříhat.Ostříhat můžeš vždy, ale je fakt, že v kratších jsi šmrcovní:) Já potřebuju ke svému životu seznamy!!:D potřebuju si i utřídit myšlenky a věci na ten papír!:) také si takové dělám..

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....