6. 3. 2012

Linky pro bárbínky

Další z řady nekonečně kecacích videí. O tohle video jste si psali kdysi v hluboké době před mým blogovým kolapsem a já jakožto blogerka plnící vaše přání, jsem tak neskutečně hodná, že vám přináším tuhle hromádku neštěstí asi o půl roku později (berte s ironií mě vlastní).

O co vlastně jde ?

Dozvíte se, že já, jakožto začínající face manager své vlastní osoby a občasně osob jiných, preferuji linky ve fixu. Zastánci gelových linek od Essence mě prosím na ulici obejděte obloukem a odplivávat prosím na levou stranu, plánuji uhýbat doprava. Obkecám každou linkovou záležitost ze všech světových stran. Zavdám návody na další patlátka, která se dají použít jako linky, co na ty patlátka použít za štětce a nakonec uvedu nějaké šíleně originální nápady, jak zachránit vyschlé linky nebo jak si vyrobit vlastní ,,gelovky,,. Ve zrychlené podobě uvidíte můj trapný pokus o filmování s jednou rukou na foťáku a druhou nemotorou v akci (zkoušel už někdo otevřít kelímek jednou rukou ? Je to docela fuška.)  No a to úplně poslední považujte za zoufalí pokus o porovnání linek v akci na papíře.

WUALA, kdyby někdo nevěděl, jedla jsem dneska vtipnou kaši:

Omluvte bad hair day a bad eyes day s brýlemi.

 

Formspringme   Youtube   Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. Mám strašně ráda tvoje videa, umíš zaujmout, jsi hrozně milá a usměvavá a to se mi prostě líbí! Navíc se teda z tvých videí něco dozvím a vážně umíš poradit :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé video :-) s linkama je to životní boj, mám pocit, že mi nějak nic moc nevyhovuje :-D

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Každý tvoje video je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bez linek se cítím jako nahá :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem tvůj nový follower, protože jsi moc sympatická, šikovná, všechno od tebe hned pochopím a mnoho dalších důvodů :) .. jen tak dál ;) www.style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se tvá videa moc nelíbí, nějak špatně se mi na tebe dívá a vadí mi, ze se divas hodne mimo kameru ale i tak sleduju a čtu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Great post!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo to jsem ani netušila, že je tolik druhů linek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda nemyslim jao gelový, tekutý a tak, ale to cat eye, arabic a tak... já jsem ráda, že tu linku udělám rovně a k tomu jakžtakž ocásek :D

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....