12. 3. 2012

Líčení na jaro

Jep, Bezega je zase mezi živými. Né, že bych měla méně povinností, ale už se to alespoň trošku hnulo a já se můžu těšit na více času pro vás a blog.

Dnešní video se týká jarního líčení. Něco časově trošku více náročnějšího, ale kdo chce, může mé ,,zbytečně,, přidané detailní úpravy vypustit. Nepíši u všeho přesné odstíny, protože to už záleží na vás a netvrdím, že musíte nutně použít tohle a tohle.

Za viditelnost videa se omlouvám. Stále se mi nedaří vypořádat se se světelnými podmínkami a co si budeme namlouvat, technika také není nejlepší.

Formspringme    Youtube    Facebook

Vaše Bezega

20 komentářů:

  1. Jak ti to šikovne ide ...a tá hudba vo videu je strašne ukľudňujúca čo to je ?
    No škoda Bezego, že častejšie nepridávaš ...mám ťa moc rada ...rada chodím pozerať na tvoje videa ...
    Tak pekný deň
    Alica

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné modré, velké oči :). Díky za návod, vyzkouším :). Chci se ještě zeptat - vím, že ty teda vrásky nemáš, já je bohužel pod očima malinko mám - nezalízá ten korektor od Garnieru do vrásek? Mně se tam skoro cokoliv během dne slije do té rýhy, takže jsou tam viditelné čáry :(, i když to s množstvím nepřeháním a ráno to vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ráda bych ti poradila, ale ze své zkušenosti radit nemohu, protože vrásky nemám tudíž nevím, jestli zalézá. Neslévá se, to ne, ale u vrásek nevím. Řekla bych ale, že asi bude zalézat, protože je sušší a díky jeho konzistenci ;).

      Vymazat
  3. Krásné líčení ! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. nezlob se na mě, ale ty vyjít ven bez makeupu, tak se tě lidi leknou :'DD LOL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) nezlob se ty na mě, ale chodím ven bez makeupu normálně a nikdo se ještě nelekl ;P

      Vymazat
    2. Je teda nevím, ale mě teda příjde bez make-upu velice v pohodě, já vypadám daleko hůř. A chtěla bych vidět tebe milý anonyme. Vždycky mě fascinuje, že nejchytřejší jsou anonymové, proč se nepodepíšeš, chytráku?

      Vymazat
    3. Děkuju Ivet, nikomu názor neberu, nemusím se líbit všem :), jen jsem podotkla, že chodím ven bez makeupu běžně.

      Vymazat
  5. škoda toho špatného osvětlení :-(

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. más nádherné oči a taky ti moc moc sluší ten copek, který máš při líčení :-) pěkné video

    OdpovědětVymazat
  7. Akorat moc nechapu pouziti baze, kdyz si je nedavo u Lili kritizovala.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kritizovala jsem ji na základě každodenního používání. Čas od času ji používám i já. Tady jsem potřebovala o něco delší výdrž líčení a trošku vyhladit povrch a dala jsem ještě jednou šanci téhle od Essence, ale letěla pak do koše. Přijde mi, že jakoby podporuje můj makeup v oxidování, protože revlon colorstay mi nikdy neoxidoval a teď najednou jsem byla oranžová. Je to oranžová nechutnost, která mě fakt naštvala.

      Vymazat
    2. No me baze od Essence odradila hned v regale. Nikdy bych si od Essence nekoupila ani makeup, ani bazi ani korektor. Proste mi prijde, ze je jasny, ze to nebude dobry. To samy tvareky. Treba stiny ale miluju!

      Vymazat
  8. Super video, moc se mi to tvé líčení líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. A koľko vrstiev farieb budeš na seba nanášať, keď budeš mať 40?

    OdpovědětVymazat
  10. šikulka!!! .:-)
    Moc Ti to sluší
    Zrovna před chvilkou jsem zkoušela předlíčení na video a mám radost, že postupuju stejně jako ty, tedy dobře :-).
    A ty popisky nemají chybu :).

    A anonymní čtenář, ať si jde někam!!! :-) Protože vypadáš skvěle a líčit se 100% umíš!

    OdpovědětVymazat
  11. Super video. Moc ti to sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Všem mockrát děkuji za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý video, překvapilo mě trochu, že sis konturovala krk :D já si na něj nic nedávám, mám strach, že by se mi zašpinilo oblečení

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....