25. 3. 2012

Jarní žluťásek

Srším dobrou náladou. Asi to budou endorfiny z posilovny, do které mě moje kamarádka teď dvakrát po sobě dokopala a já jsem jí za to moc vděčná. No a nádhernému počasí, které za uplynulé dny bylo se hodí nějaké to lehčí oblečení a samozřejmě líčení. Tuhle žluťáckou linku jsem si kupovala už minulé léto a stejně mám tuhle barvičku moc ráda. Hlavně jak je krásně intenzivní. Máte také nějaké výraznější linky nebo oční stíny ? Nebojíte se je nosit přes den ?

SAM_9289SAM_9295SAM_9296

PS: vlasy a obočí omluvte, jsou po posilce ještě v hrůza stavu. Pak následoval lehký makeup a hlavně suchý šampon (na mytí hlavy nebyl čas).

Co jsem použila na oči:

  • Na celé víčko – Loréal infaillible stíny 002 hourglass beige
  • Žlutá linka – Gabriella Salvete 24
  • Linky černé ve fixu od Essence
  • Řasenka – Maybelline One by one

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

15 komentářů:

  1. je to takové netradiční, podle mě žlutá sedí málokomu

    OdpovědětVymazat
  2. Žlutá není zrovna můj favorit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Linka mi přijde moc ostrá... Asi bych ji rozmazala nebo tak něco :)

    OdpovědětVymazat
  4. Linka se mi líbí, ale přijde mi, že máš nějakej pomerančovej nebo dost tmavej makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ale já tady nemám žádný makeup.

      Vymazat
  5. mě se to líbí moc, přijde mi právě zajímavý, že je linka tak ostrá. Po GS se asi kouknu, mám žlutou linku od Essence, to je bohužel další s-hit z jejich produkce, je neviditelná :/

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt ti to sekne, mám také ráda výrazné linky, rozzáří oko a není potřeba stínů, které se můžou v parném dni nepříjemně žmolkovat a podobně. A tobě zvlášť žlutá sluší, jsi taková jemná světlovláska, zdůrazňuje to tvoje jemné rysy a barvu očí, celkově se mi tady líbíš víc než na předchozích make-up ukázkách, i když tady téměř nejsi nalíčená. Taková hezká rozzářená broskvová pleť rovnou z posilky:)) Moc pěkný:)
    Kristýna

    OdpovědětVymazat
  7. trochu si neodhadla odstín makeupu ne?? ;DDD

    OdpovědětVymazat
  8. I really like this make-up! It look so naturally and the golden eyeliner is the highlight! You look great with it!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, vím, že to sem fakt nepatří, ale kdybys zase někdy vyklízela skřín, tak dej vědět. mmáš mooooc hezké oblěčení, tak než je vyhodit, tak bych si je vzala. Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuju :). A výprodeje budou co nevidět na eshop blogu. Vyklízela jsem skříně před týdnem, bohužel nemám teď čas to nafotit atd. Ale budou ;).

      Vymazat

Prosím ve slušnosti ....