23. 3. 2012

Hunger games day

Povedlo se mi nechtěně krásné včerejší odpoledne. Po školičce a předání práce, jsem získala pár hodin volna. Jenže…. místo, abych volno věnovala bakalářské práci, se kterou značně (opravdu značně) pokulhávám, jela jsem se odměnit. Tedy ne až tak moc odměnit, jako najít pár základních kousků do šatníku. Mám pěkný černý trench coat z H&M se zlatými detaily, tak jak jsem chtěla a i lichotí mojí selka postavě. No a třpytivému sáčku do zlata se zachtělo do mé skříně rovněž.

Jsem pěkný úchyl na kabelky z Manga. Tu růžovici, kterou jsem měla v minulém postu, tak tu momentálně vystrnadila v nošení tahle (viz obrázek níže). Moje sbírečka,nad kterou leckteří mávnou rukou, se už rozrostla na 5 kousků z tohoto řetězce a jsem s nimi nadmíru spokojená. Stále jsem si tam ale nenašla svou černou favoritku. Respektive, černou kabelku už mám, ale ne odsud a tak budu alespoň šetřit a třeba se časem něco objeví.

Na obídku jsem se zastavila v Mr.Clou a dala jsem si výborný kuřecí plátek zapečený s bramborami a na vrh dvě sýrovo bramborové taštičky. Asi tam budu jídávat častěji. Můj výběr sice nebyl zrovna ideální, ale pořád lepší, než mekáč .

No a parádní odpoledne jsme završili v kině na Hunger Games. Film se mi moc líbil námětem. Nečetla jsem knihy, ale asi si je po tomhle přečtu !!

A teď vážení jdu sbírat náměty na další články, protože jsem jaksi ztratila nit….

PS: A víte co ? Peeta se mi k ní ale vůbec nehodí Veselý obličej s otevřenými ústy.

Formspringme     Youtube     Facebook

Vaše Bezega

12 komentářů:

  1. To já byla naopak filmem mírně zklamaná... a právě proto, že jsem četla knihu... a Peeta se k ní naopak velmi hodí ;-)) jen ne ten filmový, ten byl osekaný :-x Své mírné rozčarování jsem vyjádřila i zde ;-) http://maiwarudo-r-e-n.blogspot.com/2012/03/pulnocni-premiera-hunger-games-aneb.html

    BTW: Kdy odevzdáváš bakalářku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bakuli mám mít hotovou do 20.4. :, díky za odkaz, pěkně jsem si početla ;)

      Vymazat
    2. Tak to máš dost podobné jako já s diplomkou :-x Fakt, že jsem na totálním začátku by ti mohl zvýšit sebevědomí ;-)))
      Tak hlavně good luck ^_^

      Vymazat
    3. Ooo, no tak to ti popřeju hodně síly a pevné nervy :). Netěší mě ten fakt, že jsi na začátku neboj, nejsem škodolibá. Jen jsem ráda, že nejsem sama lemplík :D.

      Vymazat
  2. Já se chystám na tenhle film příští týden :) tak jsem moc zvědavá! A kde je ta fotka kabelky..? Chci ji vidět! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se ke Skodulce...kde jsou fotky nových věciček??? Taky jsem zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rýpavka obecná23. 3. 2012 14:18:00

    Na vrh? :D :P

    Těším se na recenzi fixačního pudru od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  5. já miluju tuhle knižní serii schválně jsem četla před filem tak jsem moc zvědavá jaký film je :) jinak knížku dopuručuju na 100% ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Kabelky nikde nevidím a moc by mě zajímaly..Mango žeru, mít moc peněz mám z tama hromadu věcíí

    OdpovědětVymazat
  7. kde je kabelka? :-( sem s ní! :-D

    http://piskoviste.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Film jsem neviděla, vůbec ani nevím, o co má jít, ale díky za tip. :)

    A kabelky z Manga jsou báječné. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Holky díky ;) a fotku kabelky časem přidám. Teď se mi nechtělo dělat vlastně dva new in články za sebou ;).

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....