31. 3. 2012

Filmy, na které se těším

Nejedná se vždycky o novinky a některé už jsou v kinech, nebo dokonce vyšly na DVD. Jeden čas jsem byla blázen do nových filmů a musela jsem je vidět ještě s předstihem (psst!) nebo ihned po uvedení do kin. Teď už není tolik času a já mám filmy za odměnu. Vždycky mě hrozně uklidnilo po celém dni zalézt do postele a nějaký si pustit. Jenže poslední dobou jsem u nich vždycky usínala (né, že by mě nebavili, ale byla jsem hrozně utahaná) a nebo jsem (jako včera) šla spát až v pět ráno a vstávala v devět (kdo píše bakalářku na poslední chvíli, asi mi rozumí). Nu a to už není moc nálady na film, ale těšíte se do postele.

1)

Miluju knížky Stephenie Meyer a nemyslím tím jen sérii Twilight. The Host mě zaujala mnohem víc a je moc pěkně napsaná. Bohužel jsem knihu někomu půjčila a už se mi nevrátila zpět. Těším se na filmové zpracování a prosííím, ať nejsem zklamaná, jako v hodně případech.

2)

Tohle  po Hostovi prostě muselo přijít. S tímhle filmovým popraskem už jdu několik let ruku v ruce. No a tak si přece nenechám ujít poslední část. Zvlášť, když v knize byla poslední část mou oblíbenou.

3)

Mám ráda pohádky, smyšlené příběhy a když se k tomu přidá napětí a vlastní pojetí, je to něco, co mě zajímá. Uvidíme, jaký bude výsledek ? Trailer vypadá dobře. Jo, dobře, zase tam hraje Kirsten

4)

Spojení Burton + Depp považuji pokaždé za dokonalé. A tohle vypadá jako film, který prostě musím vidět !!! Doufám, že se dostane do našich kin co nejdříve.

5)

Co říct ? Snad jen, že tímto filmem už vám musí být jasné, že jsem zaměřená na ujeté filmy, jak je klasifikuje moje kamarádka. Tenhle jsem ještě nestačila, ale mám ho v merku.

Formspringme    Youtube     Facebook

Vaše Bezega

10 komentářů:

  1. ja se moc těšim na Mirror Mirror s Julií =) a s bodem 4 musím naprosto souhlasit! Miluju filmy, kde figurují tyto dvě osobnosti =)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se těším na 2. část rozbřesku :) ale zas mě mrzí , že už to je poslední film :/
    jinak Hostitel vypadá taky lákavě :D jednou jsem se pokoušela číst knížku , ale nějak mě to nezaujalo možná jí dám ještě šanci ;)
    chtěla jsem se vyjádřit k hunger games :) už jsme viděla film a musím říct , že knížce se moc nevyrovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tyhle posty, klidně piš o filmech častěji :)
    Těším se šíleně moc na Sněhurku a Burtona.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsme dvě ujeté na takové filmy ;)
    Těším se na všechny protože fantasy je můj kyslík ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozbřesk pohltil i mě, i když musím přiznat, že jsem ještě neviděla 1. část posledního dílu. * stydí se*

    Zbytek filmů, o kterých píšeš, neznám, ale díky za zajímavé tipy.

    Držím palce s bakalářkou! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. 3 a 4 chcem tiež vidieť hlavne sa teším na Dark shadows

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny musím stoprocentně vidět, protože trailery jsou jeden lepš než druhý. Asi jsem také zaměřená na ujeté filmy :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já taky asi miluju ujeté filmy.. :D těším se na přesně ty samé.. + teda je pro mě překvapení zfilmování The Host, ale už teď se těším.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. taky miluju Mayerovou :) Hostitele se nemůžu dočkat.

    OdpovědětVymazat
  10. Na Sněhurku a lovce se taky chystám =)

    OdpovědětVymazat

Prosím ve slušnosti ....